Kyselinka Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 Neviem, ja to tak pozorujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 OK vyskúšam. Spočiatku som myslel, že otačky zvyšuje lebo vypaluje DPF, ale pri teplote vody cca 50C predsa nemôže vypalovať a tak som rád že už viem prečo sa to deje. Díki. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 Tak som to testoval, vonku boli 4 C, po naštartovaní a ventilátor na 1 a teplota na cca 25C bolo počoť po chvíli ticha že cvaklo jedno relátko a hneď následne druhé. Otáčky vyšli tesne pod 1000 a za 30s začal byť cítit rukou náznak fúkania teplého vzduchu, po minúte už fúkalo príjemné teplo. To cvaknutie relátok je neklamný znak že PTC v aute mám, ale na štítku nemám žiadne 7E6. Aj na schéme som našiel že PTC ovládajú dve relátka J359 a J360, prvé je pre malý výkon a druhé pre velký výkon. PTC sa deaktivovalo pri dosiahnutí 90 C. Neviem však kde je hranica vonkajšej teploty kedy sa PTC uvádza do činnosti?? Niekde som našiel info vraj ak je teplota vonku pod 5 C. JE TO TAK ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 A co se podívat fyzicky na jeho přítomnost? Mělo by to být někde ve středním tunelu - někde směrem od pedálů, nebo od spolujezdce? Určitě to bude mít tlustý přívodní kabely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 ide ho pozriet fyzicky aj bez rozoberania plastov ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 Návod je ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 ale tam je písané že sa to dá pozrieť až po rozobraní plastov pod volantom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 Máš tam návod, jak fyzicky, nebo pomocí diagnostiky zjistit přítomnost/nepřítomnost PTC. Víc tady od klávesnice PC pro tebe asi nikdo neudělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 ok.Díki za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek253 Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 PTC se mi zapíná taky pod 5C, je to poznat i na obrátkách motoru, mám to i v objednávce na nového služebáka, jsem zvědav jak to bude fungovat tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 dnes bolo ráno u nás 6 stupňov a PTC sa zapol, takže možno je tá hranica nie 5, ale 6 stupňov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sutty111 Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Prajem pekný večer vedel by mi tu niekto poradiť jedna sa o auto škoda super b 2012 1.6 greenline verzia keď naštartujem auto za studena tak sa otáčky zdvihnú na 1000x a keď sa auto zohreje na 90C tak pri voľno behu otáčky pekne spadnú ako majú na 0. 500 všetkom ide ako má ale keď proste auto za hrajem rýchlo že stojím kde si a motor vychladne napr na 80C tak pri voľno behu sa zase zdvihnú otáčky na 1000x viete mi poradiť či to tak ma byt alebo čo to môže robiť samozrejme púšťam teraz kúrenie cez zimu hneď ako sadnem do auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 8. leden 2020 Sdílet Vloženo 8. leden 2020 ma to tak byt, ked je pod 4 stupne auto zopne prihrev PTC, takisto je vyssi odber a motor to kompenzuje vyssimi otackami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 8. leden 2020 Sdílet Vloženo 8. leden 2020 (editace) Sutty: Jestli tu teplotu bereš z toho co ukazuje ten "pseudoteploměr" na palubce, tak věz, že 90 ukazuje od 66*C do 108*C. Takže podle tvých uváděných 80, může být ve skutečnosti kolem 60. Tak proto ty zvýšené otáčky pro zahřívání. Editováno: 8. leden 2020, autor: jipol57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.