Březen 4, 201510 r No jasně, ale tohle vědět při koupi auta tak se mu vyhnu obloukem !!! protože jinak jsem si koupil pěknej šmejd...jak z té reklamy "tááákhle malý soused" Upraveno Březen 4, 201510 r od mkaba
Březen 4, 201510 r ..kdo mohl vedet ze budou takove problemy s TSi?? kdyz jsem poprve cetl o Tsi motorech tak jsem si fabiu s Tsi chtel okamzite koupit-mensi spotreba nez MPi, lepsi zatah, plny vykon od 1500ktacek.. nikdo netusil jak je to zprdele udelany motor.... dneska bych tento motor nechtel ani zadarmo.
Březen 4, 201510 r Mě jenom na té věci rozčiluje, že výrobce o problému ví a dělá z nás v servisech při reklamaci blbečky Určitě také ví jakej to má vliv na mazací schopnosti oleje a klidně nás nechá takhle likvidovat motory. Kdyby tam nateklo pár decek po celém olejovém intervalu, tak neceknu ani slovo, ale tady se bavíme o cca 0,5l benzínu na 500km...a že už nás s tímhle množstvím začíná pěkně přibejvat.
Březen 4, 201510 r ... naštěstí reklamace uznána ( alespoň nemusím platit 2x výměnu oleje ) ... nyní čekám až dorazí čerpadlo a bude výměna čerpadla plus olej. Ale co bude dál netuším. Naštěstí mám díky škofinu prodlouženou záruku na 5 let. Jsem zvědavý co se bude dít na trhu s ojetinami za pár let. V jakém stavu budou tato auta s nájezdem 100 000 - 150 000 km. Co si bude moci pořídit člověk, který nemá na nové. Upraveno Březen 4, 201510 r od Harold
Březen 4, 201510 r Uvidíš...nechci malovat čerta na zeď, ale čerpadlo už mě měnili a bez výsledku. Teď odlučovač...ale to ještě nemůžu soudit.
Březen 4, 201510 r jj, dík jinak Vaculík asi píše pravdu a je vidět že se v tom orientuje dobře. a jasně ti napsal, kup si původní atmosféru s mpi, no má ovšem pravdu... a teď si vemte, že to mpi nepůjde kupovat už vůbec, opravdu super pro lidi, kteří takto provozují auto @jirko brno, ale prostě na tenhle typ provozování bych si fakt turbo motor nekoupil... turbo na to trpí taky totálně... Upraveno Březen 4, 201510 r od kokta7
Březen 4, 201510 r Já vím, že má pravdu, ale jako majitele tsi mě to ser... a je jasný, že si tyhle rady pro případné nové zájemce škodovka za rámeček nepověsí
Březen 4, 201510 r Nepověsí, ale nějak zvlášť jim to v prodejích neuškodí. Protože neinformovaných hejlů připravených naletět, se najde vždy spoustu. Nové tsi bude asi totéž v bleděmodrém, přesto je natěšených experimentátorů, co si to musí hned za tepla koupit, dost i tady na fóru. Před 2 roky jsem 1.2 tsi rozmlouval 3 lidem, ale uspěl jsem jen u jednoho. Lidi jsou prostě povrchní a s radostí se spokojí s pozlátkem v podobě papírově nižší spotřeby a údajně lepšího zátahu. Stačí, když jim prodejce vemluví, že si kupují "nový, moderní a úsporný" motor, blablabla..., problémy s řetězy už jsou vyřešeny, blablabla..., a to by v tom byl čert, aby domů neodjelo tsi. Tu zastaralou a žravou atmosféru 1.4 16v, která přece vůbec nejede, by si koupil jenom blázen. A když už teď Škoda nic pro blázny nenabízí, budou se muset poohlížet jinde, třeba u Mazdy nebo Hyundaye.
Březen 4, 201510 r No jak toto vlakno sleduju tak jsem rad ze jsem tu 1.4 jeste stihnul objednat. Jinak kdyz jsem objizdel salony a sdelil jim podminku tohoto motoru, tak vzdy pochopili ze asi o tsi neco vim a ten motor nenutili.
Březen 4, 201510 r Tak já to "panu redaktorovi" zrovna moc nežeru. Vnitřní povrch spalovacího prostoru a dno pístu bude zahřáté nad teplotu kondenzace paliva po několika sekundách chodu motoru. Zkuste si šáhnout na výfukové potrubí mezi hlavou a turbem. Věřím tomu, že po 30 s od nastartování promzlého motoru na něm neudržíte ruku.
Březen 4, 201510 r Je zajímavé, že soused TSI má, jezdí s ním každý den do práce 3+3 km, pak na nákup do města 4+4km, a žádný benzin mu nepřibývá v oleji. A to že 1,4 nejede, za tím si stojím, Já jsem bohužel ten blázen co si ji koupil, a dodnes z toho radost nemám.
Březen 4, 201510 r Ten Vaculík píše pěkné bludy. Měl jsem ho za solidního novináře - trochu i odborníka. Ale po tom blábolu, co z něj tentokrát vypadl, u mě pořádně klesnul. Nebo se tato závada vyskytuje opravdu u každého TSi (či EcoBoostu, GDi od Kie apod.) ??? Půl litru na 500 km je podle něj standard??? Tady si z nás asi někdo dělá fakt prdel. McMatej: Tak já to "panu redaktorovi" zrovna moc nežeru. Vnitřní povrch spalovacího prostoru a dno pístu bude zahřáté nad teplotu kondenzace paliva po několika sekundách chodu motoru. Zkuste si šáhnout na výfukové potrubí mezi hlavou a turbem. Věřím tomu, že po 30 s od nastartování promzlého motoru na něm neudržíte ruku. Přesně tak, o nějaké kondenzaci nemůže být řeč. Pokud auto nebude jezdit 200m trasy. Ten motor je nehorázný paskvil. Jediné pozitivum - pěkně jede. Ale co až ho budete chtít za pár let prodat?? No moc peněz za něj nečekejte A vyššího věku se taky nedožije.
Březen 4, 201510 r Mě by jen zajímalo, jak je možné, že se pronikání benzínu do oleje při tomto stylu provozování projevuje jen u některých kusů? U nás ve firmě máme 1.2 TSI různých ročníků a jsou provozovány jen takto = ve městě na krátké trasy (konkrétně třeba já jsem měl za minulý měsíc udělal cca 150 jízd o celkové délce cca 850 km a kolegové to mají obdobně) a nikdy nikdo s tímto problém neměl. Upraveno Březen 4, 201510 r od Pawouk
Březen 4, 201510 r Mě by jen zajímalo, jak je možné, že se pronikání benzínu do oleje při tomto stylu provozování projevuje jen u některých kusů? U nás ve firmě máme 1.2 TSI různých ročníků a jsou provozovány jen takto = ve městě na krátké trasy (konkrétně třeba já jsem měl za minulý měsíc udělal cca 150 jízd o celkové délce cca 850 km a kolegové to mají obdobně) a nikdy nikdo s tímto problém neměl. nápodobne ... Upraveno Březen 4, 201510 r od Pawouk
Březen 4, 201510 r Pawouk oprav to..prolínání benzinu do oleja je správně Upraveno Březen 4, 201510 r od Pawouk Dík za upozornění. Opraveno.
Březen 4, 201510 r Tohle mě taky pawouku trápí, ale vlastně udržuje pořád ve střehu, že můj problém není normální. Ve firmě taky máme dvě tsi a možná jezdí ještě kratší couračky než já a nic. Olej voní po oleji a hladina je u nich pořád stejná. Proto to nechci vzdát, i když mě hodně lidí od toho odrazuje. Jinak večer jsem jen tak měřil olej po 150km od předání a už je hladina zase vejš, takže se obávám, že odlučovač a návštěva v MB nezabrala. Počkám, ale až najedu víc ať mě v servisu netvrdí, že je to chybou v měření.
Březen 4, 201510 r Přece kdyby to bylo obecná vlastnost tohoto motoru, muselo by se to projevovat v daleko větší míře. Můj konkrétní motor tedy poněkud žere olej, ale olej nikdy nebyl cítit po benzínu, taktéž u kolegů (těm to tedy olej nežere). Já už říkám, že jsem na tom měl prakticky asi všechny závady, co se u tohoto motoru vyskytují, kromě benzínu v oleji. K článku ze SM - já ho četl už v pondělí, jedna věc mě tam zarazila - dá se z jeho poslední věty vyvodit, že olejová náplň zůstane "netknutá" ve svých vlastnostech po odpaření benzínu. Je to vůbec možné, aby benzín nějak chemicky nereagoval s olejem (lépe řečeno různými aditivy co v něm jsou) a nepozměnil jejich účinnost napořád?
Březen 4, 201510 r Reklamuj co nejdřív znovu, ať ho ještě stihneš vyměnit za Roomstra s 1.4kou. To, co tvrdí p.Vaculík, je možná oficiálním názorem Škody (jistě tam má známých dost). Nejspíš ani tam neví, co problém opravdu způsobuje a proto ho neumí opravit. Jestli o problému s olejem Škoda oficiálně ví, jak tvrdí Vaculík, myslím, že je dokážeš dotlačit k vrácení peněz. Upraveno Březen 4, 201510 r od skoda-roomster
Březen 4, 201510 r Jj, určitě nebudu nějak dlouhou vyčkávat. Jestli to bude pokračovat tímhle tempem tak za týden jsem na měrce na max. a píšu znovu do MB a auto vezu do servisu.
Březen 4, 201510 r Vaculíkovo vyjádření mi zavání tím oficiálním ze škodovky,skoro bych řekl,že se jich zeptal,obalil to omáčkou a tobě přeposlal.Nebo je to jen bohapustá teorie,jako mazací kanál u htp.A s tím benzínem a jeho neškodností bych si tak jistý taky nebyl,už jen jeho vliv na silikonová a gumová těsnění nebude asi úplně nezanedbatelný.
Březen 5, 201510 r K bodu 2) co psal v odpovědi p. Vaculík ze SM: pokud by byl problém v příliš studeném motoru, pak by stačilo vybavit motor přídavným ohřevem chl. kapaliny jako mají diesely a do topení elektrickou přídavnou vložku. A dál zajímalo by mě, jak jsou na tom z pronikáním benzínu do oleje TSIčka, prodávaná ve Skandinávii.... Tam musí být motor studený pořád.
Březen 5, 201510 r Ve skandinávii je elektrický předehřev motoru naprosto běžný. I venku na parkovišti před fabrikou mají zásuvky do kterých to zapínají. Co jsem se tam ale rozhlížel, tak tam se zatím motorizace jako je 1.2TSI neujaly. Dnes mi to nedalo a po třičtvrtě roce jsem kouknul na olej. Je ho tam po pěti tisících km pořád stejně. Auto jezdí většinou na vzdálenost 25km. K tomu nějaké krátké couračky po městě. Upraveno Březen 6, 201510 r od atnarfus
Březen 5, 201510 r Myslel jsem origo předehřev po nastartování, živený z baterie auta, ne to přídavné s topným tělesem na 230V.
Březen 6, 201510 r Téma pročištěno od nepatřičných příspěvků. Nehodlám tady trpět žvanění mimo téma. Máte-li nepřekonatelnou touhu kecat, tak se jděte realizovat do Hospody. Tady rozhodně ne!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.