Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No jasně, ale tohle vědět při koupi auta tak se mu vyhnu obloukem !!! protože jinak jsem si koupil pěknej šmejd...jak z té reklamy "tááákhle malý soused"

Upraveno od mkaba

..kdo mohl vedet ze budou takove problemy s TSi?? kdyz jsem poprve cetl o Tsi motorech tak jsem si fabiu s Tsi chtel okamzite koupit-mensi spotreba nez MPi, lepsi zatah, plny vykon od 1500ktacek.. nikdo netusil jak je to zprdele udelany motor.... dneska bych tento motor nechtel ani zadarmo.

Mě jenom na té věci rozčiluje, že výrobce o problému ví a dělá z nás v servisech při reklamaci blbečky  :kol-46:  Určitě také ví jakej to má vliv na mazací schopnosti oleje a klidně nás nechá takhle likvidovat motory. Kdyby tam nateklo pár decek po celém olejovém intervalu, tak neceknu ani slovo, ale tady se bavíme o cca 0,5l benzínu na 500km...a že už nás s tímhle množstvím začíná pěkně přibejvat.

... naštěstí reklamace uznána ( alespoň nemusím platit 2x výměnu oleje ) ... nyní čekám až dorazí čerpadlo a bude výměna čerpadla plus olej. Ale co bude dál netuším.

 

Naštěstí mám díky škofinu prodlouženou záruku na 5 let.

 

Jsem zvědavý co se bude dít na trhu s ojetinami za pár let. V jakém stavu budou tato auta s nájezdem 100 000 - 150 000 km. :( Co si bude moci pořídit člověk, který nemá na nové.

Upraveno od Harold

Uvidíš...nechci malovat čerta na zeď, ale čerpadlo už mě měnili a bez výsledku. Teď odlučovač...ale to ještě nemůžu soudit.

jj, dík jinak Vaculík asi píše pravdu a je vidět že se v tom orientuje dobře. a jasně ti napsal, kup si původní atmosféru s mpi, no má ovšem pravdu...

a teď si vemte, že to mpi nepůjde kupovat už vůbec, opravdu super pro lidi, kteří takto provozují auto :D

 

@jirko brno, ale prostě na tenhle typ provozování bych si fakt turbo motor nekoupil... turbo na to trpí taky totálně...

Upraveno od kokta7

Já vím, že má pravdu, ale jako majitele tsi mě to ser... a je jasný, že si tyhle rady pro případné nové zájemce škodovka za rámeček nepověsí

Nepověsí, ale nějak zvlášť jim to v prodejích neuškodí. Protože neinformovaných hejlů připravených naletět, se najde vždy spoustu. Nové tsi bude asi totéž v bleděmodrém, přesto je natěšených experimentátorů, co si to musí hned za tepla koupit, dost i tady na fóru.

Před 2 roky jsem 1.2 tsi rozmlouval 3 lidem, ale uspěl jsem jen u jednoho. Lidi jsou prostě povrchní a s radostí se spokojí s pozlátkem v podobě papírově nižší spotřeby a údajně lepšího zátahu. Stačí, když jim prodejce vemluví, že si kupují "nový, moderní a úsporný" motor, blablabla..., problémy s řetězy už jsou vyřešeny, blablabla..., a to by v tom byl čert, aby domů neodjelo tsi. Tu zastaralou a žravou atmosféru 1.4 16v, která přece vůbec nejede, by si koupil jenom blázen. A když už teď Škoda nic pro blázny nenabízí, budou se muset poohlížet jinde, třeba u Mazdy nebo Hyundaye.

No jak toto vlakno sleduju tak jsem rad ze jsem tu 1.4 jeste stihnul objednat. Jinak kdyz jsem objizdel salony a sdelil jim podminku tohoto motoru, tak vzdy pochopili ze asi o tsi neco vim a ten motor nenutili.

Tak já to "panu redaktorovi" zrovna moc nežeru. Vnitřní povrch spalovacího prostoru a dno pístu bude zahřáté nad teplotu kondenzace paliva po několika sekundách chodu motoru. Zkuste si šáhnout na výfukové potrubí mezi hlavou a turbem. Věřím tomu, že po 30 s od nastartování promzlého motoru na něm neudržíte ruku.

Je zajímavé, že soused TSI má, jezdí s ním každý den do práce 3+3 km, pak na nákup do města 4+4km, a žádný benzin mu nepřibývá v oleji. A to že 1,4 nejede, za tím si stojím, Já jsem bohužel ten blázen co si ji koupil, a dodnes z toho radost nemám.

Taky tomu tak slepě nevěřím,je zvláštní,že to nedělá všem co jezdí krátké trasy.

Ten Vaculík píše pěkné bludy. Měl jsem ho za solidního novináře - trochu i odborníka. Ale po tom blábolu, co z něj tentokrát vypadl, u mě pořádně klesnul. Nebo se tato závada vyskytuje opravdu u každého TSi (či EcoBoostu, GDi od Kie apod.) ??? Půl litru na 500 km je podle něj standard??? Tady si z nás asi někdo dělá fakt prdel. 

 

McMatej: Tak já to "panu redaktorovi" zrovna moc nežeru. Vnitřní povrch spalovacího prostoru a dno pístu bude zahřáté nad teplotu kondenzace paliva po několika sekundách chodu motoru. Zkuste si šáhnout na výfukové potrubí mezi hlavou a turbem. Věřím tomu, že po 30 s od nastartování promzlého motoru na něm neudržíte ruku.

 

Přesně tak, o nějaké kondenzaci nemůže být řeč. Pokud auto nebude jezdit 200m trasy. 

 

Ten motor je nehorázný paskvil. Jediné pozitivum - pěkně jede. Ale co až ho budete chtít za pár let prodat?? No moc peněz za něj nečekejte :) A vyššího věku se taky nedožije. 

Mě by jen zajímalo, jak je možné, že se pronikání benzínu do oleje při tomto stylu provozování projevuje jen u některých kusů? U nás ve firmě máme 1.2 TSI různých ročníků a jsou provozovány jen takto = ve městě na krátké trasy (konkrétně třeba já jsem měl za minulý měsíc udělal cca 150 jízd o celkové délce cca 850 km a kolegové to mají obdobně) a nikdy nikdo s tímto problém neměl.  :kol-32:

Upraveno od Pawouk

Mě by jen zajímalo, jak je možné, že se pronikání benzínu do oleje při tomto stylu provozování projevuje jen u některých kusů? U nás ve firmě máme 1.2 TSI různých ročníků a jsou provozovány jen takto = ve městě na krátké trasy (konkrétně třeba já jsem měl za minulý měsíc udělal cca 150 jízd o celkové délce cca 850 km a kolegové to mají obdobně) a nikdy nikdo s tímto problém neměl.  :kol-32:

nápodobne ...

Upraveno od Pawouk

Pawouk oprav to..prolínání benzinu do oleja je správně ;):kol-28:

Upraveno od Pawouk
Dík za upozornění. Opraveno.

Tohle mě taky pawouku trápí, ale vlastně udržuje pořád ve střehu, že můj problém není normální. Ve firmě taky máme dvě tsi a možná jezdí ještě kratší couračky než já a nic. Olej voní po oleji a hladina je u nich pořád stejná. Proto to nechci vzdát, i když mě hodně lidí od toho odrazuje. Jinak večer jsem jen tak měřil olej po 150km od předání a už je hladina zase vejš, takže se obávám, že odlučovač a návštěva v MB nezabrala. Počkám, ale až najedu víc ať mě v servisu netvrdí, že je to chybou v měření.

Přece kdyby to bylo obecná vlastnost tohoto motoru, muselo by se to projevovat v daleko větší míře. Můj konkrétní motor tedy poněkud žere olej, ale olej nikdy nebyl cítit po benzínu, taktéž u kolegů (těm to tedy olej nežere). Já už říkám, že jsem na tom měl prakticky asi všechny závady, co se u tohoto motoru vyskytují, kromě benzínu v oleji.  :kol-32:

 

K článku ze SM - já ho četl už v pondělí, jedna věc mě tam zarazila - dá se z jeho poslední věty vyvodit, že olejová náplň zůstane "netknutá" ve svých vlastnostech po odpaření benzínu. Je to vůbec možné, aby benzín nějak chemicky nereagoval s olejem (lépe řečeno různými aditivy co v něm jsou) a nepozměnil jejich účinnost napořád?
 

Reklamuj co nejdřív znovu, ať ho ještě stihneš vyměnit za Roomstra s 1.4kou.

To, co tvrdí p.Vaculík, je možná oficiálním názorem Škody (jistě tam má známých dost). Nejspíš ani tam neví, co problém opravdu způsobuje a proto ho neumí opravit.

Jestli o problému s olejem Škoda oficiálně ví, jak tvrdí Vaculík, myslím, že je dokážeš dotlačit k vrácení peněz.

Upraveno od skoda-roomster

Jj, určitě nebudu nějak dlouhou vyčkávat. Jestli to bude pokračovat tímhle tempem tak za týden jsem na měrce na max. a píšu znovu do MB a auto vezu do servisu.

Vaculíkovo vyjádření mi zavání tím oficiálním ze škodovky,skoro bych řekl,že se jich zeptal,obalil to omáčkou a tobě přeposlal.Nebo je to jen bohapustá teorie,jako mazací kanál u htp.A s tím benzínem a jeho neškodností bych si tak jistý taky nebyl,už jen jeho vliv na silikonová a gumová těsnění nebude asi úplně nezanedbatelný.

K bodu 2) co psal v odpovědi p. Vaculík ze SM: pokud by byl problém v příliš studeném motoru, pak by stačilo vybavit motor přídavným ohřevem chl. kapaliny jako mají diesely a do topení elektrickou přídavnou vložku. A dál zajímalo by mě, jak jsou na tom z pronikáním benzínu do oleje TSIčka, prodávaná ve Skandinávii.... Tam musí být motor studený pořád.

Ve skandinávii je elektrický předehřev motoru naprosto běžný. I venku na parkovišti před fabrikou mají zásuvky do kterých to zapínají. Co jsem se tam ale rozhlížel, tak tam se zatím motorizace jako je 1.2TSI neujaly.

Dnes mi to nedalo a po třičtvrtě roce jsem kouknul na olej. Je ho tam po pěti tisících km pořád stejně. Auto jezdí většinou na vzdálenost 25km. K tomu nějaké krátké couračky po městě.

Upraveno od atnarfus

Myslel jsem origo předehřev po nastartování, živený z baterie auta, ne to přídavné s topným tělesem na 230V.

Téma pročištěno od nepatřičných příspěvků. Nehodlám tady trpět žvanění mimo téma. Máte-li nepřekonatelnou touhu kecat, tak se jděte realizovat do Hospody. Tady rozhodně ne! 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.