hubo44 Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 Dnes som si menil motor ale nemam vobec tlak oleja asi motor ide zase von. Je po repase no mam smolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 Aka bola pricina smrti toho povodneho motora? Inak mnoho zdaru.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 Velka spotreba oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludva 77 Vloženo 15. Červen 2015 Sdílet Vloženo 15. Červen 2015 to je fakt nepříjemný. už jsi našel příčinu ? zase když je po repasi , tak by mělo být vše v pořádku ? nebo se pletu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 15. Červen 2015 Sdílet Vloženo 15. Červen 2015 Vybral som olejove čerpadlo a bolo uplne prazdne zalial som olejom a už maže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludva 77 Vloženo 15. Červen 2015 Sdílet Vloženo 15. Červen 2015 Ale to bylo spodem , nebo se kvůli čerpadlu musí vyndávat motor ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RMX1994 Vloženo 16. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2015 Fabia ll ,1,2 HTP, 51 KW , r.v. 12.2007 Najazdené 193 500,doteraz okrem kvapalín a filtrov.. Menený katalyzátor a spojka. Dnes som sa vrátil s Chorvátska (tam aj spať) 1900 Km. a spokojnosť.Nič neklepalo,nehrkalo a motor sa neprehrieval.Rýchlosť 130 km/h spotreba 6,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PilotF1 Vloženo 10. Září 2015 Sdílet Vloženo 10. Září 2015 (editace) Cauky. 1.2htp 44kw. Mame ji doma asi 2 mesice, najeto 37tkm puvodnim majitelem. Servisni knizka, podotykam, ze vse sedi dle autorizovaného servisu. Mnou najeto cca 800km a celkovy cas straveny v servise, nebo po dilnach uz ani nepocitam... Nejdriv cidlo na vacce, pak spodni cidlo na klice, vymena civky, rozvody, prehrani sw v ridici jednotce, palivovy filtr s ventilem, v mezicase rozbite bocni okno, ztrata druhého klice s klici od zamku zpátečky,... Proste asi nejsem hoden tohle auto mit doma... Mimochodem puvodni majitel krome vymen oleje nic nedelal... PS: Zapomel jsem ještě na vymenu ložiska v převodovce... Editováno: 10. Září 2015, autor: PilotF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 Tak to shrneme,čidlo vačky a kliky pravděpodobně zbytečně,jestli se dělaly rozvody až potom,rozvody,to se bohužel může stát,přehrání softu taktéž.Cívky jsou bohužel spotřební materiál.Pal.filtr proč?Rozbité okno s ztracené klíče se motoru týkají jak?Zrovna tak,jako ložisko v převodovce.Mohl bys třeba napsat,proč se měnily rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 též mi výčet závad a akcí na ty km nějak nesedí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 PilotF1 ma toho hodne divnych zavad. Možna sa stal obeťou nespravnej dielne. Napriklad snimač kluky som ešte nihdy nemenil to je držak a fabie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PilotF1 Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 Je to tak. Vymenu tech cidel a filtru delali v jedne dilne. Kdyz uz po 14dnech nevedeli co s tim,tak jsem to odvezl primo do skodovky. Tam udelali rozvody, vymenili cidla + filtr za original Skoda misto cinskejch dilu. Pak jeste prehrali sw v RJ. Nicmene lozisko v prevodovce zacalo hucet a ja jsem typ cloveka, ze chci mit vsechno tak jak ma byt. :-) Zatim to jezdi, az na ty pitomy starty v rozmezi 18-20st... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 Proc se menily rozvody? Mas 44kw kolika ventilovou? Co tomu bylo, ze jsi navstivil servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 v podpisu má 2008, takže ještě 6V, což je o to divnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 Aha, ja na mobilu podpisy nevidim. No menit po 37tis. km na 6V retez je opravdu divny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PilotF1 Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 Auto udajne dlouho stalo jen na kvaltu,takze byl vytahanej retez. Proto rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 15. Září 2015 Sdílet Vloženo 15. Září 2015 Tak toto vidim prvy krat zlomil sa ten čap na ktory je nasunuta vodiaca lista no a skočil rozvod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Září 2015 Sdílet Vloženo 16. Září 2015 kolik ten motor měl najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 16. Září 2015 Sdílet Vloženo 16. Září 2015 230tisic. Ibiza 2004. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Září 2015 Sdílet Vloženo 16. Září 2015 hmm,stále niečo nové 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Pospíšil Vloženo 26. Březen 2018 Sdílet Vloženo 26. Březen 2018 12V, r.v. 2007, 225 t km, z toho 200 t na LPG, bez peblémů, snad ještě něco vydrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rizzo Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 Čaute chlapi . Mám asi mesiac fabiu 2 1.2 44kw rok 2008 cca 237tis. Chcel by som poprosiť odborníkov k tým motorom o radu . Potrebujem vymeniť piestne krúžky a v dp ani zmienka o tom ako rozoberať (poskladať) spodnú časť ak by bol niekto ochotný poradiť ako postupovať aby som niečo nepokazil bol by som veľmi rád . Čo sa týka stavu motora tak pred tým ako sa rozobral tak sme zmerali tlaky. V jednom valci 13.5 a v dvoch 12 a práve v tých sú popraskané výfukové ventily a aj vodítka sú vhodné na výmenu . Žiadna kontrolka nesvietila len sem tam to štartovanie na studeno jak reklama na western čo už . Vlastne motor šiel von hlavne kôli prevodovke na ktorej sa posr..o dvojložisko a už keď je von tak prečo ho nedať do poriadku len čo vymeniť a čo nechať . Gufera ventily vodítka krúžky to bude samozrejme nové ale akej značky aby to vydržalo a čo ešte meniť myslím šruby na hlave ,ojnici a pod. A ešte čo s katalyzátorom z ktorého som z hora vysipal min. za polievkovú lyžicu takých krištalikov . Za odpoveď vopred ďakujem . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 napiš SZ uživateli hubo44 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rizzo Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 Ok ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2018 opotřebení ventilů je částečně důsledkem vadného katalyzátoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.