Přejít na obsah

Výdrž motoru 1.2 HTP


crouch14

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Fabia ll ,1,2 HTP, 51 KW , r.v. 12.2007

 

Najazdené 193 500,doteraz okrem kvapalín a filtrov.. Menený katalyzátor a spojka.

Dnes som sa vrátil s Chorvátska (tam aj spať) 1900 Km. a spokojnosť.Nič neklepalo,nehrkalo a motor sa neprehrieval.Rýchlosť 130 km/h spotreba 6,4 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Cauky. 1.2htp 44kw. Mame ji doma asi 2 mesice, najeto 37tkm puvodnim majitelem. Servisni knizka, podotykam, ze vse sedi dle autorizovaného servisu. Mnou najeto cca 800km a celkovy cas straveny v servise, nebo po dilnach uz ani nepocitam... Nejdriv cidlo na vacce, pak spodni cidlo na klice, vymena civky, rozvody, prehrani sw v ridici jednotce, palivovy filtr s ventilem, v mezicase rozbite bocni okno, ztrata druhého klice s klici od zamku zpátečky,... Proste asi  nejsem hoden tohle auto mit doma... :kol-26: Mimochodem puvodni majitel krome vymen oleje nic nedelal...

 

PS: Zapomel jsem ještě na vymenu ložiska v převodovce...

Editováno: , autor: PilotF1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to shrneme,čidlo vačky a kliky pravděpodobně zbytečně,jestli se dělaly rozvody až potom,rozvody,to se bohužel může stát,přehrání softu taktéž.Cívky jsou bohužel spotřební materiál.Pal.filtr proč?Rozbité okno s ztracené klíče se motoru týkají jak?Zrovna tak,jako ložisko v převodovce.Mohl bys třeba napsat,proč se měnily rozvody. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak. Vymenu tech cidel a filtru delali v jedne dilne. Kdyz uz po 14dnech nevedeli co s tim,tak jsem to odvezl primo do skodovky. Tam udelali rozvody, vymenili cidla + filtr za original Skoda misto cinskejch dilu.

Pak jeste prehrali sw v RJ. Nicmene lozisko v prevodovce zacalo hucet a ja jsem typ cloveka, ze chci mit vsechno tak jak ma byt. :-)

Zatim to jezdi, az na ty pitomy starty v rozmezi 18-20st...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 3 měsíce později...

Čaute chlapi . Mám asi mesiac fabiu 2 1.2 44kw rok 2008 cca 237tis. Chcel by som poprosiť odborníkov k tým motorom o radu . Potrebujem vymeniť piestne krúžky a v dp ani zmienka o tom ako rozoberať (poskladať) spodnú časť ak by bol niekto ochotný poradiť ako postupovať aby som niečo nepokazil bol by som veľmi rád . Čo sa týka stavu motora tak pred tým ako sa rozobral tak sme zmerali tlaky. V jednom valci 13.5 a v dvoch 12 a práve v tých sú popraskané výfukové ventily a aj vodítka sú vhodné na výmenu . Žiadna kontrolka nesvietila len sem tam to štartovanie na studeno jak reklama na western čo už . Vlastne motor šiel von hlavne kôli prevodovke na ktorej sa posr..o dvojložisko a už keď je von tak prečo ho nedať do poriadku len čo vymeniť a čo nechať . Gufera ventily vodítka krúžky to bude samozrejme nové ale akej značky aby to vydržalo a čo ešte meniť myslím šruby na hlave ,ojnici a pod. A ešte čo s katalyzátorom z ktorého som z hora vysipal min. za polievkovú lyžicu takých krištalikov . Za odpoveď vopred ďakujem .

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...