Přejít na obsah

Clintův sraz Octavia u Prahy


Clint

Doporučené příspěvky

nejhorší je, že nemůžu ani v neděli...tak snad se udělá takhle velkej sraz i někdy ke konci sezony!!

 

No jo na Nicky jsem úplně zapoměl :kol-47:

 

Jak řikám šup domu a těšim se na fotky, hlavně na tajného Ozíka :kol-135:

 

hodim sem potom novou garáž jako důkaz :kol-47:

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

heh, ja mam nick nachystanej uz mesic (ten od Hurikana z minula)

 

rozdil mezi benzinem a naftou je ten, ze vetsina lidi nema prachy, tak kupuje benzin a proto nad benzin nic nema.... kdo ale jednou zkusi naftu, tezko se bude loucit, ale uznavam, ze TSI jsou jiz cenove dostupne a vyborne motory

bohuzel ale servis, ruceni, vse na co si clovek vzpomene je u TDI drazsi a proto uznavam jen lidi, co kupujou z rozumu a kdyz vedi ze prt najedou, tak benzin je jasna volba, ale alespon 1.2TSI :)

 

a k tomu sprintu, tam je bohuzel realita ta, ze TDI se do otacek uz pak moc nechce, jak lekne turbo, tak je vpodstate klinicka smrt (coz je tusim kolem 2500-3000?), kdezto u TSI to pekne tahne dejme tomu od 1800-4000... takze diky kroutaku tam mas tezsi prevod, proto vypalis jak raketa, kdezto TSI radi jak pominutej... jenze jakmile se dostane na 5tku a ty taky, tak koncis... jemu to do otacek jeste pekne poleze a ty uz se budes jen loudat a pak tam vrazi 6tku (+ jeste vetsi vaha TDI, ale myslim ze bude rozdil uz jen 100KG, preci jen ta 1.8TSI uz ma taky hodne tezkejch kurvitek) - to jest muj skromny vypozorovany nazor a uz vidim ty hady co to tu komentujou :D

 

s moji starou O1 jsem se nedostal na vic jak 3500ot a od 3000 byl citit razantni ustup vykonu (do prudkeho kopce), kdezto s 1.4TSI jsem pekne zacvicil na dalnici (do prudkeho kopce; jasne 66KW VS 90KW je razantni rozdil, nicmene byt to ta 1.2TSI, tak si stale myslim ze by se zadychala min nez nafta), ale nechapu porad, proc na tempomat akcelerovala mnohem lip nez na seslapnuti pedalu -> pedal jsem na dalnici prestal pouzivat

 

a rano se pekne zasmeju nad tema komentarema

 

a jeste k tomu myti:

sel jsem minuly tyden v po do skodovky, at mi to preluxnou a umejou motor, dneska se nam rozbil vysavac! Tak jsem se otocil a sel do benzinek, tam za vyloxovani chteli nehorazny sumy a motor nikde umejt nesel. Tak jsem to alespon pretrel vapkou, trochu prezehlil a ok. Za 2 dny prijdu k autu a myslel jsem ze neni moje, misto cerne stalo cerno hnedo puntikate... tak jsem vlhcenejma ubrouskama odhazel ten letni sajrajt, ostrikal predni okno a pip na to! Zitra se pujdu podivat, jak na tom jsem, ale mejt to asi nebudu. Jen jsem to ruco preluxoval u rodicu, ty vysavace na benzince jen zerou prachy (stejne jako vapka, za 100kc nic moc).

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já tak nějak sonduju co a jak je lepší, jestli nafta, nebo benzín. Ne že bych plánoval kupovat něco nového, ale měl jsem zatím jenom naftová auta a v práci dostáváme většinou také TDi a když je to benzín, tak jenom 1,2 TSI nebo 1,6 (ale to není TSI ale to línější provedení). No a právě jsem se svezl s tou kamarádovo 1,8 a je to živé jako blázen, sice to papá, ale prostě asi další autíčko bude benzín... Jen se začínám zajímat tak nějak o údržbu a náklady na servis a tak, ono jízda je jedna věc a náklady druhá v dnešní době, kdy mám hypotéku, čekáme druhého prcka, tak se člověk kouká hlavně na peníze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Robik, rádi tě uvidíme :)

 

S tou naftou a benzínem....věčné téma že, ale Radius zmínil, že kdo zkusí naftu, u nafty zůstane. Schválně se podívejte na moji historii vozidel a zjistíte, že před 1,8 TSI bylo TDI a ne kdejaké, ale to bývalé nejsilnější v obsahu 1,9...čili 96KW PD, nejpovedenější TDI motor koncernu, po 77KW verzi. Tahle 96KW lítala taky jako raketa, ale na TSI to nemá....prostě teď žádné vibrace, žádné nakopnutí, žádnej traktor, žádnej EGR a filtr pevných částic....a žádné zimní přísady, žádné problémy se vstřiky a hlavně i nižší povinné ručení. Takže proto benzín chlapáci...a spotřebu mi tohle krásně vynahradí a věřte, že finančně na tom hůře nebudu. ;)

 

Jinak, pokud bude mít někdo chuť na srazu vyzkoušet 1,8 TSI, myslím si, že to problém nebude.... ;)

 

A ještě.....na každého čeká malinkaté překvapeníčko :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Robik5 - berem i chrochtáky TDI. :kol-28: 
No a Radius opět nezklamal - prej "kdo ale jednou zkusi naftu, tezko se bude loucit,"  Hochu,kde ty na to chodíš? :kol-28:  Kdo v současné době turbobenzínů nenajede za rok kvanta kilometrů, tak by byl pošetilý jít do nafty. Krouťákem se některé TSI začínají nebezpečně blížit TDI a o kultuře chodu motoru tady nemá smysl mluvit - tomu se nafta asi nikdy nevyrovná (alespoň na úrovni vozů typu Octavia apod.). :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci jaká je představa o zítřejším srazu? Jak to je naplánované časově a co se bude dít? Přemýšlím, že bych mohl z práce možná utéct, ale nemělo by smysl tam přijet a za hodinu to sbalíte... Jaký je rozvrh??? A ty jmenovky to je tedy co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sedíš u stolu a každej si bud dobrovolně nebo nedobrovolně dá před sebe jaky tady má nick bo pro pozdější jasnou identifikaci :)))

 

to říká člověk co má jenom 90kw, prej chrochtáky :-D lepší chrochtat než dělat randál jako PD :-D

P.S. příště bych asi šel taky do TSI :-D

 

no blížej, ale za absolutní downsizing, v OCT 3 103kw v 1.4, hmhm... pochybuji že je to tak kvalitní, že to něco víc vydrží...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo: Lány salónek je od dvanácti dopoledne, dáme žrádlo, kofolu, pokecáme a samozřejmě odpoledne zajdeme k mazlům na parking a začneme "testovat", vočumovat a diskutovat. Konec počítám max. 18.00 hodin, aby všichni mohli dorazit domů a já navíc ještě na noční :(

Takže jestli stíháš, tak klidně doraž do Lán do Classicu. (mapy a GPS jsem mrsknul na předešlé straně)

 

Koty: Ty jmenovky - obyčejné A4 složené na půl s nickem, abychom věděli, kdo ten Koty vlastně je :D  Mám dojem, že Ozi už na nich pracoval....je to tak Ozi? Potvrzeno cca 16 soudruhů, další s otazníkem že snad dorazí a "Hurikán" to vzdal a jede raději pro zedníka - fachmana pana Lorence, co postavil v jeho okolí všechny domy...Pak ještě Marioš, který jede letos poprvé vyvézt rodinu na vejlet...

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to říká člověk co má jenom 90kw, prej chrochtáky :-D lepší chrochtat než dělat randál jako PD :-D

Já mám 90 kW on... a sakra, jsem myslel, že 77 kW a teď se dívám, že to nikde nepíše. :D Každý rozumný člověk si přece koupí to, co mu nejvíc vyhovuje. Tož asi tak. :kol-31:  Zbytek tady je jen jemné pošťuchování. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Téma TDI a TSI vyřešíme na srazu jednou provždy. Mám tu nějaké nezralé banány, tak je foukneme dieslům do vejfuků :D :D

 

Co se týče testování motorizací, okolo Lán je udělanej jak já říkám "testovací koridor", resp. nové dva úseky asfaltky s min. provozem a opatřený dvěma kruháči na konci a jedním kruháčem mezi těmi úseky. Takže na nich můžeme lítat podle chuti ;)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...