pataspuschkin Vloženo 14. leden 2013 Vloženo 14. leden 2013 Zdravim, chtel bych se zeptat, jestli nevite cim by mohlo byt, ze kdyz řadim, obcas pri seslapnuti spojky pedal jakoby zabere a propadne a pri pusteni pedalu zabira skoro u podlahy. Potom jde treba zase petkrat normalne a zabira tam kde ma a pak se to stane zase. Predtim jsem mel auto s klasickym lankem a samostelem. Kdyz mi to delalo tak byl spatnej samostel.... Ale tady u toho motoru pokud vim dobre je hydraulicka spojka. Tak nevim cim by to mohlo byt. Nevite prosim nekdo? Citovat
Mirek 835 Vloženo 14. leden 2013 Vloženo 14. leden 2013 Nechci kecat nesmysli,ale pídil bych se po odvzdušnění. Citovat
pataspuschkin Vloženo 14. leden 2013 Autor Vloženo 14. leden 2013 Je mi ale divny ze z niceho nic to zacalo delat... Vcera dopoledne jsem s tim vyjel, ujel tak 5 km a zase odstavil. Tak po 7 hodinach jsem s tim zase vyjel a zacalo to delat. Proste do te doby to neudelalo nikdy. Citovat
pataspuschkin Vloženo 14. leden 2013 Autor Vloženo 14. leden 2013 (editace) To mi je jasny :-D Proto se tady ale ptam, protoze nemam s hydraulikou zkusenosti. Predtim jsem mel klasickou 1.9 TD ve Ventu. Tam jsem vedel co a jak. Tady uz je to slozitejsi :-( Editováno: 15. leden 2013, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
beny250 Vloženo 14. leden 2013 Vloženo 14. leden 2013 ahoj, já jednou řešil podobnou závadu - byl poškozený přítlačák. tyčka ovládání spojky tlačí na desku co tlačí na talířovou pružinu. byla mimo střed. jsou tam tři aretační body, jeden se mi ulomil + dva naprasklé. občas se stalo, že deska se dostala mimo střed a nešlo ani zařadit... problém může být i v hydraulickém ovládání spojky. neteče někde kapalina? mizí kapalina? Citovat
petan76 Vloženo 14. leden 2013 Vloženo 14. leden 2013 Nechci strasit a preju ti at to neni prevodovkou, ale zkus zde pohledat, tento problem u 6q dela prevodovka. Resil jsem to i ja nekolik mesicu a bylo to hrideli v prevodovce. Auto i po vyslapnuti spojky melo tendenci popojizdet na 1st. a zpatecku. A pomohla az vymena prevodovky. A to jsem nekonecne odvzdusnoval a dokonce menil celou spojku a nepomohlo to. Citovat
pataspuschkin Vloženo 14. leden 2013 Autor Vloženo 14. leden 2013 (editace) No ono to zatim nepopojizdi.... A nevite kde se to odvzdusnuje? Editováno: 15. leden 2013, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
petan76 Vloženo 14. leden 2013 Vloženo 14. leden 2013 Nad starterem je odvzdusnovaci sroub, primo na hydraulickem spojkovem lozisku, ktere tam vyustuje z prevodovky. ( v levo od baterky dole, takova cerna plastova soucastka s gumovym hribeckem ) Citovat
pataspuschkin Vloženo 14. leden 2013 Autor Vloženo 14. leden 2013 (editace) A postup odvzdusneni? Editováno: 15. leden 2013, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
khekar Vloženo 15. leden 2013 Vloženo 15. leden 2013 Ahoj, mám problémy se spojkou na Octavii l 1.9PD 96kW r.v.2004. Při rozjíždění přes spojku, se auto začne samovolně rozjíždět i když spojku znovu sešlápnu. Abych mohl vyřadit, tak musím vypnout motor. Když auto stojí na místě, vypíná spojka normálně. Přítlačný talíř a lamela spojky je nová a teď i hlavní spojkový válec. Centrání ložisko zůstalo staré. Nikde není viditelný únik kapaliny. Díky za všechny tipy a rady. Karel Citovat
Wojnar Vloženo 15. leden 2013 Vloženo 15. leden 2013 Není to podobný problém jako tady http://forum.skodahome.cz/topic/122090-19-tdi-pd-96kw-problem-se-spojkou/ ? Myslím, že někdo tam něco podobného popisoval. Citovat
petan76 Vloženo 15. leden 2013 Vloženo 15. leden 2013 http://www.prevodovky-sixta.cz/opravy-mechanickych-prevodovek Citovat
petan76 Vloženo 15. leden 2013 Vloženo 15. leden 2013 Stejne jako brzdy, tz. hadicku na odvzdusnovaci sroub a kolega slape na pedal spojky, dokud nepujde cista kapalina bez vzduchu, potom utahnout sroub. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.