Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Tak mi to nedá a taky přispěju, Roomster 1,2  Tsi 63kw 08/2011 a po 21tkm mi to začíná po startu drnčet. Neměl být náhodou MY 2012 už nějak vyřešený a řetěz zesílený?

Nejsi sám. Rozvody má škodovka vyřešené - prohlášením,že jsou vyřešené. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To video je brutal, prvá krát to začalo výdávať kovový zvuk pri stártovaní pri 8 tis, 1. výmena pri 13tis, nová modifikovaná nemecká reťaz + napínák, druhý krát to začalo pri 23 tis teraz mam 26 tis a čím ďalej tým viac, už sa bojím aj zavolať do servisu čo mi na to povedia, a to nerátam koľko krát som bol v servise skrz sw na akciu 24W6. Verím že remeňové TSI sa prejavia v lepšom svetle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je to znovu v pr.... Toto to dělá na volnoběh.

 

 

 

Už i mágové z MB na to mají přijet udělat očko, že se jim to jaksi nezdá. Ono je to fakt zlý sen, co tady to heblo vytváří....Prej o tak častých problémech nevědí. :kol-98:  :kol-98:  :kol-98:  :kol-98:  :kol-98:  :kol-98: . A co KonG, Pawouk a jeho služebák....

 

To ti teda povím,pěknej Heavy Metal z motoru  :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tom videu je proti Technický informaci ŠA jeden PODSTATNEJ rozdíl - NA TOM VIDEU ŘETĚZ RACHOTÍ CELOU DOBU CHODU NA VOLNOBĚH, ne jenom pár vteřin po startu. Myslím že tenhle fakt je dostatečným důvodem pro vyvolání dalšího posuzování, jestli to je nebo není závada... Minimálně je buď napínák v prdeli, nebo (což by bylo horší) nestíhá olejový čerpadlo vytvořit dostatečněj tlak, tudíž může hrozit až bezprostřední nebezpečí zadření...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další faktem je,že motor na videu je starší buď r.v. 2010,nebo 2011,podle krytu na kabelech bych to takto tipnul.Ty nové tsíčka r.v.2013 už snad toto nedělají,nebo maximálně pár sekund po startu,jel jsem s předváděčkou co měla skoro 5000tiskm r.v.2012 a taky to zachrastilo pár sekund po startě a pak už normál,motory r.v.2013 mají zase nový řetěz,takže ten snad už nebude tropit hlouposti :kol-143:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vám to shrnu aby se zamezilo spekulacím. Je to 06/2010- a na potvoru moje. Momentálně 57000 km a je to řetěz podruhé měněný. Mimo to taky turbo, stěrače,baterka, několikrát čištěné bubny s reklamací nechutného drhnutí, kosti stabilizátoru, uložení stabilizátoru, mazání těsnění dveří a neustále odstraňované nefungování komfortky a ač jsem chtěl měnit jednotku oken tak to jen přehrávají a funguje to tak den(nemám už nervy to řešit, zmetka), hučící ventilátor mne raději přešel atd atd atd atd atd. Na nové auto celkem síla...

OT řetěz- To znamená výměna napotřetí a i přes určitý právnický blok to je i na  případné  vrácení auta nebo minimálně náhrada škody na výrobku snižující jeho teoretický prodej-zbavení se ho. Nyní jsem objednán na kontrolu do servisu a budou toho účastni velegenarálové z MB a budou rozhodovat co s tím. Před tím ještě skáknu k právníkovi a uděláme zápis ze závěru šetření fabriky, protože neoficiálně se NIC vyměňovat nebude.

Jak psal Ekkar, mám podezření na čerpadlo nebo i regulaci tlaku oleje, protože to dělá  bez rozdílu vnější teploty okolního vzduchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prostě katastrofa... Dívám se na KonGova bývalého Roomstera,ten je taky 06/2010 a je to stejné neštěstí. Nějak mě to připomíná moji zlobivou služební Fabii,ta je 05/2010. :kol-32:  Mně to rachotí nezávisle na tom,jestli je olej nový,či už má něco najeto,taktéž jeho množství na to nemá vliv a tím méně teplota motoru,nebo venkovní teplota. Dělá to naprosto nahodile

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vám to shrnu aby se zamezilo spekulacím. Je to 06/2010- a na potvoru moje. Momentálně 57000 km a je to řetěz podruhé měněný. Mimo to taky turbo, stěrače,baterka, několikrát čištěné bubny s reklamací nechutného drhnutí, kosti stabilizátoru, uložení stabilizátoru, mazání těsnění dveří a neustále odstraňované nefungování komfortky a ač jsem chtěl měnit jednotku oken tak to jen přehrávají a funguje to tak den(nemám už nervy to řešit, zmetka), hučící ventilátor mne raději přešel atd atd atd atd atd. Na nové auto celkem síla...

OT řetěz- To znamená výměna napotřetí a i přes určitý právnický blok to je i na  případné  vrácení auta nebo minimálně náhrada škody na výrobku snižující jeho teoretický prodej-zbavení se ho. Nyní jsem objednán na kontrolu do servisu a budou toho účastni velegenarálové z MB a budou rozhodovat co s tím. Před tím ještě skáknu k právníkovi a uděláme zápis ze závěru šetření fabriky, protože neoficiálně se NIC vyměňovat nebude.

Jak psal Ekkar, mám podezření na čerpadlo nebo i regulaci tlaku oleje, protože to dělá  bez rozdílu vnější teploty okolního vzduchu.

 

 

jestli to je auto z roku 2010, tak zákonná dvouletá záruka už skončila, smluvní čtyřletá ti neposkytuje takové možnosti, jako vrátit auto a různé finanční kompenzace těch našich zmetků...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Smluvní záruka dle prostudování právníkem je jen pokračování dvou let a i takto byla prodejcem prezentována. A nadřazený "orgán" je buďto občanský nebo obchodní zákoník.

 

Doufejme, nebylo by špatné, kdyby se to potvrdilo :) Sice tomu osobně nevěřím, ale jestli se ti tohle povede reklamovat s žádaným výsledkem, tak jsi dobrý ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By mě zajímalo, jestli prodejci říkají zákazníkům, že nemají jezdit s TSI do 4 km.

Já do práce jezdím jednu jízdu 10 km a teď budu jezdit jen 5,5 km. Co by tomu asi řeklo TSI? Stačilo by i HTP, jenže párkrát ročně jezdím do zahraničí a to by s HTP i 1,4 63 kW nevím, jak bylo příjemné jet 900 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve 140 budeš předjíždět maximálně tak na dálnici, a tam zas pokud chybí ten výkon, tak se nic tak dramatického neděje, přinejhorším zvolníš

obecně podle mě HTP jede celkem dobře do 100ky :) pak už je to samozřejmě horší, ale na to že je to tříválec :D tak si myslím, že jede slušně

 

reaguju tady na kolegu Pandoru, když má pořád obavy z TSI, tak na jeho krátké trasy mi přijde HTP celkem ideální

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve 140 budeš předjíždět maximálně tak na dálnici, a tam zas pokud chybí ten výkon, tak se nic tak dramatického neděje, přinejhorším zvolníš

obecně podle mě HTP jede celkem dobře do 100ky :) pak už je to samozřejmě horší, ale na to že je to tříválec :D tak si myslím, že jede slušně

 

reaguju tady na kolegu Pandoru, když má pořád obavy z TSI, tak na jeho krátké trasy mi přijde HTP celkem ideální

 Přesně,navíc na krátké trasy a město nepotřebuješ rezervu výkonu,takové popojížďky do 10-20km a po městě jsou pro HTP ideální,i dálnici to snese,pokuď se to nehoní i z poměrně dobrou spotřebou,díky dlouhé převodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s HTP a jeho v podstatě nulovou výkonovou rezervou kdy ve 140ti točí kolem 4500 není jízda moc bezpečnou. Samozřejmě jednou, dvakrát do roka good, ale jinak HTP jen do města a příměsto, tam je ideálem.

 

HTP 51kw od roku výroby 2010 určitě netočí takové otáčky ve 140km/h,viz video

Skoda Fabia 1.2 htp 145 km/h

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nech ho.... Na tom videu spíše mne podivuje dementnost ve vztahu stavu silnice, jejího typu, rychlosti a osazenstva vozu...

Tavča je evidentně HTPčkobijec, ale pokud si nevšiml tak proti tříkastrolu nic nemám. Jen na dálnici tak do 110ti stálou rychlostí.

Nic, ať si každý myslí co chce...

OT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, mam problém s divném zvukem děla to jen občas ale čim dal častěji když motor točí nad 2200 otáček o zívá se divný zvuk. 

Zasílám vám dvě nahrávky je to slyšet když se člověk soustředí v klidném prostředí a musí se to dat nahlas. 
Nevim jestli to mohou byt i rozvody? 
 
Tady jsou dvě krátké nahrávky můžete si je stáhnout:
 
 
 
 
 
 
Podobný zvuk je na tom tu videu.  
 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta tycka rachta hodne podobne jak rozvodak. nejvic pri otevrenem obt. ventilu, kdy je vytazena na maximum a tim padem kolmo k dire ze ktere leze tj. brzdeni motorem, start s vyssim volnobehem. pokud se na tycku lehce zapusobi smerem od sebe, rachtani je brutalni, pokud smerem k sobe, je ticho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...