Pawouk Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Tak mi to nedá a taky přispěju, Roomster 1,2 Tsi 63kw 08/2011 a po 21tkm mi to začíná po startu drnčet. Neměl být náhodou MY 2012 už nějak vyřešený a řetěz zesílený? Nejsi sám. Rozvody má škodovka vyřešené - prohlášením,že jsou vyřešené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andynko Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 To video je brutal, prvá krát to začalo výdávať kovový zvuk pri stártovaní pri 8 tis, 1. výmena pri 13tis, nová modifikovaná nemecká reťaz + napínák, druhý krát to začalo pri 23 tis teraz mam 26 tis a čím ďalej tým viac, už sa bojím aj zavolať do servisu čo mi na to povedia, a to nerátam koľko krát som bol v servise skrz sw na akciu 24W6. Verím že remeňové TSI sa prejavia v lepšom svetle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 A je to znovu v pr.... Toto to dělá na volnoběh. Už i mágové z MB na to mají přijet udělat očko, že se jim to jaksi nezdá. Ono je to fakt zlý sen, co tady to heblo vytváří....Prej o tak častých problémech nevědí. . A co KonG, Pawouk a jeho služebák.... To ti teda povím,pěknej Heavy Metal z motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzejkob Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Nejsi sám. Rozvody má škodovka vyřešené - prohlášením,že jsou vyřešené. A když s tim zajdu do servisu tak mi řeknou, že kovový zvuk při startu je normální kvůli tomu tpi u MY2012 neprovádějte opravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Bohužel tak nějak. Nicméně to můžeš zkusit,třeba narazíš na vstřícný servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Na tom videu je proti Technický informaci ŠA jeden PODSTATNEJ rozdíl - NA TOM VIDEU ŘETĚZ RACHOTÍ CELOU DOBU CHODU NA VOLNOBĚH, ne jenom pár vteřin po startu. Myslím že tenhle fakt je dostatečným důvodem pro vyvolání dalšího posuzování, jestli to je nebo není závada... Minimálně je buď napínák v prdeli, nebo (což by bylo horší) nestíhá olejový čerpadlo vytvořit dostatečněj tlak, tudíž může hrozit až bezprostřední nebezpečí zadření... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Další faktem je,že motor na videu je starší buď r.v. 2010,nebo 2011,podle krytu na kabelech bych to takto tipnul.Ty nové tsíčka r.v.2013 už snad toto nedělají,nebo maximálně pár sekund po startu,jel jsem s předváděčkou co měla skoro 5000tiskm r.v.2012 a taky to zachrastilo pár sekund po startě a pak už normál,motory r.v.2013 mají zase nový řetěz,takže ten snad už nebude tropit hlouposti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Já vám to shrnu aby se zamezilo spekulacím. Je to 06/2010- a na potvoru moje. Momentálně 57000 km a je to řetěz podruhé měněný. Mimo to taky turbo, stěrače,baterka, několikrát čištěné bubny s reklamací nechutného drhnutí, kosti stabilizátoru, uložení stabilizátoru, mazání těsnění dveří a neustále odstraňované nefungování komfortky a ač jsem chtěl měnit jednotku oken tak to jen přehrávají a funguje to tak den(nemám už nervy to řešit, zmetka), hučící ventilátor mne raději přešel atd atd atd atd atd. Na nové auto celkem síla... OT řetěz- To znamená výměna napotřetí a i přes určitý právnický blok to je i na případné vrácení auta nebo minimálně náhrada škody na výrobku snižující jeho teoretický prodej-zbavení se ho. Nyní jsem objednán na kontrolu do servisu a budou toho účastni velegenarálové z MB a budou rozhodovat co s tím. Před tím ještě skáknu k právníkovi a uděláme zápis ze závěru šetření fabriky, protože neoficiálně se NIC vyměňovat nebude. Jak psal Ekkar, mám podezření na čerpadlo nebo i regulaci tlaku oleje, protože to dělá bez rozdílu vnější teploty okolního vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 (editace) No prostě katastrofa... Dívám se na KonGova bývalého Roomstera,ten je taky 06/2010 a je to stejné neštěstí. Nějak mě to připomíná moji zlobivou služební Fabii,ta je 05/2010. Mně to rachotí nezávisle na tom,jestli je olej nový,či už má něco najeto,taktéž jeho množství na to nemá vliv a tím méně teplota motoru,nebo venkovní teplota. Dělá to naprosto nahodile Editováno: 25. Květen 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Já vám to shrnu aby se zamezilo spekulacím. Je to 06/2010- a na potvoru moje. Momentálně 57000 km a je to řetěz podruhé měněný. Mimo to taky turbo, stěrače,baterka, několikrát čištěné bubny s reklamací nechutného drhnutí, kosti stabilizátoru, uložení stabilizátoru, mazání těsnění dveří a neustále odstraňované nefungování komfortky a ač jsem chtěl měnit jednotku oken tak to jen přehrávají a funguje to tak den(nemám už nervy to řešit, zmetka), hučící ventilátor mne raději přešel atd atd atd atd atd. Na nové auto celkem síla... OT řetěz- To znamená výměna napotřetí a i přes určitý právnický blok to je i na případné vrácení auta nebo minimálně náhrada škody na výrobku snižující jeho teoretický prodej-zbavení se ho. Nyní jsem objednán na kontrolu do servisu a budou toho účastni velegenarálové z MB a budou rozhodovat co s tím. Před tím ještě skáknu k právníkovi a uděláme zápis ze závěru šetření fabriky, protože neoficiálně se NIC vyměňovat nebude. Jak psal Ekkar, mám podezření na čerpadlo nebo i regulaci tlaku oleje, protože to dělá bez rozdílu vnější teploty okolního vzduchu. jestli to je auto z roku 2010, tak zákonná dvouletá záruka už skončila, smluvní čtyřletá ti neposkytuje takové možnosti, jako vrátit auto a různé finanční kompenzace těch našich zmetků... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 (editace) Smluvní záruka dle prostudování právníkem je jen pokračování dvou let a i takto byla prodejcem prezentována. A nadřazený "orgán" je buďto občanský nebo obchodní zákoník. Editováno: 25. Květen 2013, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Smluvní záruka dle prostudování právníkem je jen pokračování dvou let a i takto byla prodejcem prezentována. A nadřazený "orgán" je buďto občanský nebo obchodní zákoník. Doufejme, nebylo by špatné, kdyby se to potvrdilo Sice tomu osobně nevěřím, ale jestli se ti tohle povede reklamovat s žádaným výsledkem, tak jsi dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 By mě zajímalo, jestli prodejci říkají zákazníkům, že nemají jezdit s TSI do 4 km. Já do práce jezdím jednu jízdu 10 km a teď budu jezdit jen 5,5 km. Co by tomu asi řeklo TSI? Stačilo by i HTP, jenže párkrát ročně jezdím do zahraničí a to by s HTP i 1,4 63 kW nevím, jak bylo příjemné jet 900 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 (editace) nevím, co je na tom nepříjemné, stejně máš všude rychlostní limity, nemám s HTP a delší trasou žádný problém kór když to jedeš jak říkáš párkrát za rok Editováno: 26. Květen 2013, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 (editace) No s HTP a jeho v podstatě nulovou výkonovou rezervou kdy ve 140ti točí kolem 4500 není jízda moc bezpečnou. Samozřejmě jednou, dvakrát do roka good, ale jinak HTP jen do města a příměsto, tam je ideálem. Editováno: 26. Květen 2013, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 ve 140 budeš předjíždět maximálně tak na dálnici, a tam zas pokud chybí ten výkon, tak se nic tak dramatického neděje, přinejhorším zvolníš obecně podle mě HTP jede celkem dobře do 100ky pak už je to samozřejmě horší, ale na to že je to tříválec tak si myslím, že jede slušně reaguju tady na kolegu Pandoru, když má pořád obavy z TSI, tak na jeho krátké trasy mi přijde HTP celkem ideální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 ve 140 budeš předjíždět maximálně tak na dálnici, a tam zas pokud chybí ten výkon, tak se nic tak dramatického neděje, přinejhorším zvolníš obecně podle mě HTP jede celkem dobře do 100ky pak už je to samozřejmě horší, ale na to že je to tříválec tak si myslím, že jede slušně reaguju tady na kolegu Pandoru, když má pořád obavy z TSI, tak na jeho krátké trasy mi přijde HTP celkem ideální Přesně,navíc na krátké trasy a město nepotřebuješ rezervu výkonu,takové popojížďky do 10-20km a po městě jsou pro HTP ideální,i dálnici to snese,pokuď se to nehoní i z poměrně dobrou spotřebou,díky dlouhé převodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 No s HTP a jeho v podstatě nulovou výkonovou rezervou kdy ve 140ti točí kolem 4500 není jízda moc bezpečnou. Samozřejmě jednou, dvakrát do roka good, ale jinak HTP jen do města a příměsto, tam je ideálem. HTP 51kw od roku výroby 2010 určitě netočí takové otáčky ve 140km/h,viz video Skoda Fabia 1.2 htp 145 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Taviči,taviči... Chtělo by to tady trochu promazat od OT. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Nech ho.... Na tom videu spíše mne podivuje dementnost ve vztahu stavu silnice, jejího typu, rychlosti a osazenstva vozu... Tavča je evidentně HTPčkobijec, ale pokud si nevšiml tak proti tříkastrolu nic nemám. Jen na dálnici tak do 110ti stálou rychlostí. Nic, ať si každý myslí co chce... OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
legomaniak Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 Dobrý den, mam problém s divném zvukem děla to jen občas ale čim dal častěji když motor točí nad 2200 otáček o zívá se divný zvuk. Zasílám vám dvě nahrávky je to slyšet když se člověk soustředí v klidném prostředí a musí se to dat nahlas. Nevim jestli to mohou byt i rozvody? Tady jsou dvě krátké nahrávky můžete si je stáhnout: http://uloz.to/xfbJaqPh/auto-zaznam-m4a http://uloz.to/x67dcJYt/auto2-zaznam-m4a Podobný zvuk je na tom tu videu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 Možné je všechno,toto jsem tedy ještě neslyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 (editace) Někde jsem to už slyšel myslím že by to mohla být tyčka regulátoru k turbu. http://forum.skodahome.cz/topic/115389-drnciaca-tycka-regulacie-obtokoveho-kanala-turba/ A někde jsem vyděl i video když se dotknul té tyčky tak zvuk přestal. Edit: Editováno: 30. Květen 2013, autor: ales-r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 ta tycka rachta hodne podobne jak rozvodak. nejvic pri otevrenem obt. ventilu, kdy je vytazena na maximum a tim padem kolmo k dire ze ktere leze tj. brzdeni motorem, start s vyssim volnobehem. pokud se na tycku lehce zapusobi smerem od sebe, rachtani je brutalni, pokud smerem k sobe, je ticho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.