Přejít na obsah

Fólie na okna


Whitek

Doporučené příspěvky

ja si nechaval tonovat u autofolie Tinter.cz práce super cena rozumná ( Octavak Kombi 4770 včetně DPH) a jak jsem tam na to čekal ( cca 2 hod ) tak jsem se ptal na ty přední skla a dejte si na to pozor. jestli vám někdo nabízí fólii s atestem na přední stahovačky tak je to podvod a můžete za to dostat flastr, protože tónování z výroby bývá na těch 70 % propustnosti co vyžaduje zákon. Tím pádem je vyloučené jakékoliv další zatmavení. 5eči jako že mají schálenou fólii, povolený odstín atd. jsou jen lákačka aby jste se nechali ukecat. já mám přední taky nalepený, ale světlou fólií ( aby bylo vidět na řidiče ) a bez atestu, rozhodně je to lepší, protože oproti zbytku auta to vypadá celkem světle, od slunce to pomůže dost a řešit to podle mě nikdo nebude protože to na první pohled nikoho nenapadne. Oproti tomu ten atest vepředu svítí na 50 metrů a každej kdo se trochu vyzná vás v tom vykoupe podle libosti.

Tak v tom maš 100% pravdu že na přednich nesmi nic byt,jelikož 70% propustnost je tam opravdu z vyroby pokud jsou okna tonovana.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj, mám jednoduchý dotaz, pročítal jsem si tu jednotlivé příspěvky o foliích na okna u řidiče a spolujezdce a jsem z toho trochu zmatenej. Když jsem psal do jedný firmy tak mi odepsali,že atesty dostanu jen na zadní okna a na přední ne. Takže asi neexistuje firma, co by udělila atesty jak na zadní tak i přední i kdyby splňovali nižší propustnost než je 70%, přední jsou jen na vlastní riziko, chápu to dobře?

předem děkuji za odpovědi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On je hlavní "problém" v tom, že okna na autě už z výroby jsou zatmavená na 70% propustnost. Jen Fabia Junior je měla bez zatmavení, tedy se tam daly legálně dát fólie.

Sám jsem si kdysi nechal dělat fólie a atesty jsem dostal, jak nálepky na okna, tak kartičku, ale i tak to bylo k ničemu, když na první STK řekli, že propustnost je menší než 70 % a nazdar. :) Ty atesty mi dali v Holešovicích v Praze, je tam nějaké známé autosklo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hledal jsem tady na foru jaký by byla taková ta vyhovující propustnost a rozhodl jsem se ze bych si nechal 20% na zadní a 30% u řidiče a spolujezdce jako to má jeden zdejší člen (viz první fabia vlevo), potom mi napsali tohle a já ted vubec nevim. Takže rikáš, že i kdyz si najdu firmu, která mi udelá na predni atesty tak stejně me můzou na STK kárat, vždycky se tam najde nějaký chytrolín :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A řešil jste už někdo ty malé bublinky na krajích zadního okna? Má to tam úplně každý auto. Fólie v tom místě úplně nedosedne a vytvoří se tam takovej rámeček kolem celýho okna. Mám Yetiho a ten má C sloupek černej, takže jsem chtěl, aby byl celej zadek černej a tohle by mě tam asi hodně vadilo. Koukal jsem na propagační fotky hodně firem co dělaj fólie a má to tam snad každej. Jde to nějak odstranit? Třeba nahřát horkovzdušnou pistolí a pořádně přimáčknout?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám na autě všechny folie 12% propustnostní a atest mám jen zadní boční a zadní sklo. Samozřejmně že je problém s STK tak by mně hned vyrazily. Jestli dává nějaká firma i atest na menší než 70% prospustnost předních bočních skel tak to stejně na STK neprojde jak už tady bylo řečeno. Hlavně ta firma co dělá autofolie má certifikaci na tuto činost při které by se měla dělat evidence polepených aut. Kdyby náhodou se stala nějaká dopravní nehoda a policajti by zjistili že důvod nehody je způsoben špatnou viditelností kvůli tmavé folii mohlo by se stát že této firmě odeberou certifikaci. Proto věšina firem nemůže dát atest na boční přední okna s menší než 70% propustností. Tady je docela dobrý info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Já vím, že je odstranit nejde. Jde mi o to, jestli někdo umí nalepit tu folii tak, že to pak není vidět.

Pokud chápu dobře, myslíš přechod mezi černým keramickým pruhem a čistým sklem.

Snad nebudu působit negativně vzhledem k mému počtu příspěvků, nicméně však je možné tento přechod minimalizovat pomocí nejjemnějšího smirkového papíru, který se používá v kombinaci s vodou (jednak z důvodu prašnosti ale hlavně kvůli zvětšení účinku broušení přechodu a nepoškození skla). Ty černé půntíky tvořící přechod, ačkoli jsou pár mikronů vystouplé, dokáží fólii zamezit dokonalé přilnutí na sklo a tím je způsobený defekt "bílého rámu". čím více se keramické puntíky zbrousí, tím je přilnutí pochopitelně lepší a výsledný defekt je pak do jisté míry potlačený.

Bohužel jsou firmy které hrají na čas, zákazníkům naslibují do 120minut budou mít auto hotové(což skutečně dodrží), ale na úkor kvality - přechody nebrousí a většinou na autě pracůjí 2-3 lidé, což se projeví v ceně.

Schválně jsem pořídil fotografii mnou tónovaného zadního skla, bez použití výše zmíněné metody. (Omlouvám se za kvalitu fotky).

Kdyby jsi měl zájem o tónování tvého auta, kontaktuj mě pomocí formuláře nebo tel.čísla na webových stránkách. Pro členy z fóra nabízím slevu 15% a jsem z Prahy což máš kousek ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že by někdo tu keramiku brousil jsem ještě neslyšel a je to pěkná blbost. když to obrousíš tak je to práce navíc a podle mě dost pracné tak bych si to nechal zaplatit. A nehledě na to, že ten prach bude všude kolem tak nedáš 100% záruku na to, že se ten prach nedostane při lepení pod fólii. Nevím v jaké firmě kde lepí fólie pracuje na jednom autě víc lidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

žralok: vysvětli mi, co je na tom za blbost. To, že jsi to neslyšel ještě neznamená, že se tento postup v praxi neaplikuje. Pokud si klient přeje minimalizovat defekt bílého rámu, pak nevidím důvod proč nevyhovět. Máš sice pravdu že je to proces pracný, ale pokud je klient puntičkář a vadí mu i takový detail jako "bílý rám" kolem okna, pak musí počítat i s menším příplatkem.

Prach z broušení se pod fólii většinou nedostane už z několika důvodů - brousí se "pod vodou" proto se prach nedostane do ovzduší v takové míře a nemá šanci se přilepit na fólii ani na sklo protože před samotnou instalací, hned po broušení, totiž probíhá několik fází čištění skla k dokonalému výsledku pro minimalizaci výskytu prachu a jiných částic na skle. Mimochodem jedna z těchto fází je mimojiné použití izopropylalkoholu, který odstraní i ty nejmenší nečistoty včetně prachu z broušení.

Nikomu nic nevnucuji a nechci se s někým přít. Mám své postupy, které jsem za těch pár let na doporučení ostatních instalatérů vysledoval jako skutečně nejlepší řešení pro dokonalou instalaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znám se se spoustou lidí co se v tomto oboru pohybují hódně, hódně a nikdo o tomto ještě neslyšel.

Proč sem nedáš fotku toho jak jsi to brousil? Dle mého názoru. Když to budeš brousit tak nezamezíš tomu aby jsi se při broušení nedotkl samotného skla. Víš co to udělá když budeš brousit sklo? Budou tam rýhy nebo takový mléčný efekt. A víš jak je velký rastr třeba na Transitu? Na tom by jsi nechal ruce. Jak budeš brousit sklo třeba na Superbu? Nedostaneš se úplně na spodní stranu.

Od koho berete fólie Bruxsafol?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím proč máte v nabídce fólie Bruxsafol. Kdo Vám je dodává? Jedinný dovozce a distributor pro ČR je firma SAFEX a ta nemá svoje další prodejce. Zásobuje a prodává jedině svým smluvním servisům s kterým mají smlouvu a prošli jejich školením na montáž fólií. S tou firmou se znám a informoval jsem se. Vaši firmu nikdo nezná a smlouvu s vámi nemají, takže od nich nemůžete mít fólie Bruxsafol a jejich školení. Jejich školení má význam a k něčemu je, protože s těma fóliema není jednoduché pracovat. Jsou daleko tvrdší než od jiných výrobců.

Jen mě zajímá odpověď a taky kdy sem dáš fotku toho vybroušeného skla a na tom nalepená fólie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 5 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...