Přejít na obsah

Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?


Milh@us

  

233 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

1.4 = hlučné, žravé, líné, jezdím někdy naložený u TSI nepoznám u 1.4 jsem to poznal, u 1.4 zapnutí klimatizace je jak kdyby měl zataženou brzdu a u tsi citím minimálně

nevim, co jsi mel za motor, ale já nepoznám klimu ani náhdou.. a jestli mi neveříš, klidně ti auto pujčím na projetí..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže si to můřme shrnout Tsi- selhavajici rozvody,napínák, chrastění při startu, pronikání benzínu do oleje, selhávající turba, kabely nakousané od kun... no hlavně že to má o sekundu lepší zrychlení a ,,točák,,... no záleží jaký má kdo priority, já najedu za rok 25t km a nemám čas řešit výše zmíněné nedostatky. ale pokud někdo najede za rok 5000km, tak proč ne...

 

Jak říká můj kamarád - každého ve válce nezastřelí.

Když jsem si kupoval předchozí auto, tak jsem také váhal jestli koupit Felicii se spolehlivou 1.3, která řve a moc nejede, nebo koupit tichou 1.6ku za kterou Felicie vlaje. Všichni mne odrazovali od 1.6, že tomu praskají svody, odcházejí škrtící klapky, praskají vlnovce na výfuku, když praskne řemen, tak se to potká... Všechno díly za tisíce. No a autu bude příští měsíc patnáct let a žádná uvedená závada se neprojevila.

Kdybych býval vzal chrastící 1.3 OHV, tak bych si to celou dobu pochvaloval jak bezproblémově jezdím. Udělal jsem ale dobře a celá ta léta jsem nemusel poslouchat ten kravál a pěkně jsem se povozil.

 

Právě v případě kdy bych najezdil 25k km, tak bych si koupil auto které jede co možná nejlépe s nejmenší hlučností. Když mám 60 tisíc na benzín ročně, tak pár tisícovek za případné opravy už mne neohrozí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem co poradili,zatím to vypadá na HTP,s tím TSI jsem dost na vážkách jede to určitě odost líp než HTP a taky je v autě větší ticho,ale nerad bych řešil nějaké záležitosti,zkrátka potřebuji auto,aby sloužilo ono mě a né já jemu :kol-35:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

právě řeším stejnej problém, mám HTP 51kW v autě starým dva a půl roku, najeto 60 tis. a uvažuju o novým, jenže tam by byl TSi 63 kW a to jediná věc, kvůli které s koupí váhám. sice škodovka tvrdí, že už je to vyřešený, ale prostě tomu nevěřím. s htpčkama jsem najel celkem 160 tis. bez jediné závady, to ten turbomotor určitě nezvládne. nebo ty poslední verze už jsou fakt vychytaný? potřebuju o něco větší auto, ale prostě žádnej atm. motor v koncernu teď není :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zbek, o tom ostro pochybujem že spravia znovu normálnu, 4-valcovú atmosféru. S tou totiž pri normálnom výkone nedokážu splniť EURO5 a EURO6 a limity a zároveň CO2 priemer na celú modelovú paletu. Stačí sa pozrieť ako dopadla Honda Civic Type-R. Ďalšie modely to čoskoro postihne tiež.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vormen:volil bych mezi HTP 51kw,případně Rapid 1.2 55kw,nebo 1.4 16v 63kw.u té 1.4 s tou jsem tedy nejel,neměli k dispozici předváděcí,ale bylo mi řečeno,že ten motor táhne jen v malém spektru otáček a oproti HTP  má o něco vyšší maximální rychlost a 0-100 lepší tak o 1.5s. a s podílem město bude jezdit za 7l i víc na stovku.TSI bych asi bral až budou vylepšeny motory podobně jako u Octavie 3,Golfu 7,Leonu,tedy ty s řemenem.možná je bude mít i Fabie3 a někde jsem četl,že HTP a 1.4mpi dokonce nahradí tříválec 1.0TSI,takže s těmi atmo. motory to nebude asi u koncernu tak růžové.Možná,že jako základní motor bude mít fábie 1.2MPI z Rapidu což by tam asi nebyla špatná volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

re:vormen náhodou ta Altea taky není vůbec špatná,ale XL je ta větší,nebo spíš s větším kufrem,myslím i 7místná,už ta normalní je prostorná dostatečně a je to poměrně pěkné auto.Ten Rapid s TSI o 20tis.levnější to je asi předváděčka ne?já bych tedy TSI nechtěl jak jsem to tu pročítal,navíc si myslím,že ty auta s TSI se v budoucnu budou i špatně prodávat,podobně jako první Fabie HTP 40kw se prodávali hodně pod cenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zbek, o tom ostro pochybujem že spravia znovu normálnu, 4-valcovú atmosféru. S tou totiž pri normálnom výkone nedokážu splniť EURO5 a EURO6 a limity a zároveň CO2 priemer na celú modelovú paletu. Stačí sa pozrieť ako dopadla Honda Civic Type-R. Ďalšie modely to čoskoro postihne tiež.

Možné je všechno,ale v dokumentu představujícím novou řadu motorů MOB EA 211 je i motor 1.6 MPI.

post-32075-0-90721500-1365087158_thumb.j

Vormene,jedině si projet všechny ty motorizace. O 1.2 TSI je toho tady mraky,je to loterie. Ale z těch tebou uvedených motorů bude jednoznačně uživatelsky nejpříjemnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám teď ibizu ST (kobík) a asi bych potřeboval něco většího. první dítě je na cestě a moje představa je, abych dozadu k sedačce posadil ještě dva dospěláky. to bude asi problém ve všech autech. je mi jedno jestli to bude škoda nebo seat. rapid v akční nabídce s TSi je o 20 tis. levnější, protože s motorem 1.2MPi v akční nabídce FRESH není nabízen. Toledo s MPičkem je v uplným základu. Takže mám nabídky: (všechno nový auta, ne předváděčky)

Toledo       TSi 63kW za 260

Rapid        MPi  55kW za 290

Altea XL    16V 63 kW za 290

 

další možnost je nechat si dva a půl roku starou ibizu HTP i nadále a počkat jak se trh vyvine. už mě to rozhodování ale fakt nebaví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám teď ibizu ST (kobík) a asi bych potřeboval něco většího. první dítě je na cestě a moje představa je, abych dozadu k sedačce posadil ještě dva dospěláky. to bude asi problém ve všech autech. je mi jedno jestli to bude škoda nebo seat. rapid v akční nabídce s TSi je o 20 tis. levnější, protože s motorem 1.2MPi v akční nabídce FRESH není nabízen. Toledo s MPičkem je v uplným základu. Takže mám nabídky: (všechno nový auta, ne předváděčky)

Toledo       TSi 63kW za 260

Rapid        MPi  55kW za 290

Altea XL    16V 63 kW za 290

 

další možnost je nechat si dva a půl roku starou ibizu HTP i nadále a počkat jak se trh vyvine. už mě to rozhodování ale fakt nebaví.

 

kdybych si měl vybrat tak beru tu alteu XL, ta se mi moc líbí. Ale je fakt že ten motor nic moc, mám ho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene, problémy né, ale zdá se mi takový línější, a hlučnější.......mám ho v roomovi, a do 100km/h jakž takž, ale pak to strašně řve. Být tam 6-ka mohlo to být ok, ale třeba je altea jinak zpřevodovaná, to nedokážu posoudit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...