Clint Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 (editace) Mě by zajímalo, jak je to s tím performance mod selection v souvislosti s tím sound generátorem. Když si člověk zvolí auto bez toho mod selection, má tam z fabriky ten sound generator nebo nemá? Jde o to, že třeba já bych o něj (SG) nestál, ale aby ho tam člověk měl a neměl ten měnič a nemohl to vypnout, to by člověku praskla hlava. Ptal jsem se několika prodejců a nikdo neví. Editováno: 9. Září 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrikJ Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Kokto, no neni to hezky? Pokud mi samotny catback od milltecu udela hezci zvuk a navic bez jakehokoliv zasahu to bude i prdet s dsg, tak bych do toho snad i sel S tim SG to je zajimava otazka, ale SG se zapina jen na sport, ne? Ja mod selection diky bohu nemam, takze me zadny SG neotravuje a nemeni se to ani kdyz prepnu DSG na sport... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 (editace) soundgenerátor u normální O3 RS je tuším jenom v tom packetu "performance selection" a v packetu challenge. jinak ten sound generátor nedostaneš pokud si neobjednáš jeden z těchto balíčků. Jinak ta kravina jde odkodovat. Editováno: 9. Září 2015, autor: kokta7 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 ono ti to prdi i tedka, ale jak je vyfuk utlumen, neni to vubec slyset ;)musis dat totiz co nejvice pruchozi vyfuk aby to bylo slyset, me osobne tohle prdeni taky uplne uchvacuje holt DSG no 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 (editace) meziplyn jde dělat v klidu i u manuálu, ale to trošku musíte umět s nohama, což já sem někdy taky dost neohrabranej DSG rozhodně není modla, jenom průměrnej automat. Editováno: 9. Září 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 PatrikJ: v podstatě jsi mi už odpověděl, rozumím tomu, že nemáš PMS a ani SG, to je ideální volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 až bude mít oktavie někdy DCC jako golf nebo leon, tak už ti nic jiného nezbyde než mít ten režim modu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrikJ Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Ten by mel prijit pristi rok, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 já nevím je mě to tak trošku šumák. http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-rs-230-7-kw-za-75-tisic-kc-a-dal/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELXEL Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 No tiché výfuky mně u RS taky docela štvou. Mám i šestkové GTI a to je aspoň slyšet. (na druhou stranu je to pořád decentní, nemám rád uřvané výfuky, protože si pak připadám jak šašek a kdo s tím má jezdit na dálnici) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 DCC by mělo být příští rok u Octavie RS 230. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vencbi Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 (editace) Zdravim vsechny a omlouvam se za otravovani,ale potreboval bych poradit. Procetl jsem toho tady mraky,ale jasnou odpoved jsem nenasel. Mam RSII facelift v nafte(koupeno rocni s 20tis.km v 12/2011 ted 100tis.),najezdim ted co jsem zenaty, kolem 13tis rocne,pres tyden jezdim hlavne mesto a to 1,5km do prace a z prace+ po nakupech,2x tydne 20km dalky a vikendy vylety 150-250km po okreskach,jednou mesicne dalnice,kdyz rok 1x Chorvatsko. Ted si chci prvne koupit nove RSIII a nemuzu se rozhodnout zda naftu nebo benzin. Jelikoz sem diky RS uz jednou prisel o papiry za rychlost,tak jezdim okresky do 120km/hod a dalnici 150km/hod tempomat,nesnasim jet nekomu za prdeli,tak prejpdjizdeni je ostrejsi. V benzinovem RSIII jsem nejel. Auto bude od pristiho roku rodinne,stehujem se do baracku a denne dojizdeni 2x7km jednou plne do kopce,zpet z kopce. Ted jezdim kombinovanou spotrebu 7,1L/100km, po okreskach kolem 5,8-6,2l. Ve Skodovce mi rekli benzin,ale nerekli poradne proc-zda je rozdil v servisnich prohlidkach (cena) co se posere,naklady atd. U benzinu se bojim te spotreby,jezdim uz klidneji,ale stejne si nejsem jist. Poradi nekdo a rekne mi jasne pro a proti? Diky vsem,kdo se ozvou a treba do zprav aby se to tady nezasiralo. Pavel Editováno: 12. Září 2015, autor: Vencbi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 (editace) Na tak krátké trasy benzín, diesel se neohřeje. Spotřebu počítej o dva litry vyšší než nafta.... Ideál by byla pro tebe OIII s 1,4 TSI 110kW...jede pěkně a málo žere. A na tvojí jízdu, tak jak popisuješ (nezávodíš), by to stačilo. A ještě ušetříš. Editováno: 12. Září 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 Jestli jezdíš klidně, tak s tím benzínem 2 litrovým seš schopnej v klidu jezdit za 7-8 litru..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vencbi Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 RS je pro mne srdcovka od dob co se zacala delat II. Vzdy se mi libilo po designove strance,to auto ma styl,charakter a tvar drave selmy a to klasicke Octavii,kterou ma kazdy,chybi. Vykon toho auta je super,kdyz ho potrebujes,je tam,ale neni pro mne priorita no.1. Mam RS II FL 4 roky,prvni 2 roky jsem lital porad a jak prase,pak stacil mesic,dve policejni hlidky a papiry byly v cistirne,pak neprima ucast u smrtelne bouracky mladeho kluka,ktery mne predjizdel v miste kde nebylo videt a ja mel na tachaku 150 a on se chtel asi vytahnout a nezvladl to a vylitl ven do stromu. A tohle vse Vas donuti prehodnotit zivot a koukat se na vse trosku jinak a zklidni Vas. RSIII chceme s manzelkou kvuli tem prvnim vlastnostem co jsem psal. Beru ho na malou firmu bez DPH,ted co mame auto tak ho na firme nemame. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 Tohle by si mělo pár zdejších letců a rádoby závodníků přečíst....hlavně těch, co upřednostňují 250 po dálnici a 150 po okreskách a všechno co nemá 200 koní je pro ně "vyčichlé"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 (editace) Vencbi: Taky jsem původně zvažoval RS TSI DSG ale rozuma ekonomika zvítězily, RSo pěkný desingově a výkoné jinak minimální výbava, cenofka plus doplatky a bylo rázem o 90ti dražší jako stějně vybavená 1.4 TSI Style DSG a to už stojí za zvážení!!! A ještě ktomu spotřeba o dva a více litrů vyšší, na krátký trasy to bude ještě horší!!! Záleží na prioritách a ty má každý jiné ale u mě zvítězil rozum a ekonomika provozu, kdybych dal na emoce tak RS bylo jasný vítěz otom žádná!!! Jinak najezdím cca 25ti km ročně. Editováno: 12. Září 2015, autor: kačer 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 (editace) @vencbi Trošku OT, ale popřemýšlej o Seatu Leon combi Cupra. 213KW (reálně na brzdě spíš cca 220kw), podle mě lepší cena, lepší výbava v základu. Editováno: 12. Září 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 Navíc RS-o už není nic exklusivního, má ho už každej ňouma a je vidět na každém kroku.... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 (editace) RS určitě není výbava , která by se dala označit jako "minimální". No a k tomu ňoumovi - předtím ho ňouma nemoh mít? Editováno: 12. Září 2015, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramses Vloženo 13. Září 2015 Sdílet Vloženo 13. Září 2015 To je klasika Vencbi napíše, že chce poradit zda RS benzín, nebo diesel a x lidí radí vem si 1.4 TSI Vencbi spousta lidí nechápe co je to srdcovka takže to nemá smysl řešit. Jinak k tvému dotazu, jsem na tom podobně jako ty roční nájezd do 15 tisíc a jednoznačně jsem chtěl RS, protože je to pro mě taky srdcovka. Na rovinu nad naftou jsem nepřemýšlel ani minutu, protože jsem chtěl mít požitek z jízdy, který naftová RS nenabídne. Za druhé by mě fakt s prominutím sralo, že u naftové RS je dvoj výfuk pouze imitace což poznáš v zimě kdy se ti kouří jenom z jednoho výfuku je to docela trapné, benzín má obě koncovky pravé, další věc tento motor s výkonem 162 - 169 kW můžeš mít pouze v RS a v žádné jiné Octavii. Takže argumenty některých zde, že za stejně vybavenou Octavii, ale 1.4 TSI zaplatíš méně je docela logické když má naprosto nesrovnatelný motor. A říct, že u RS je výbava minimální to asi záleží na úhlu pohledu, mě osobně už základní připadá velice zajímavá a pro spoustu lidí dostačující. Jinak si vem, že s tvým nájezdem co píšeš budeš jenom +- 2 roky čekat než se ti ten diesel vrátí, rozdíl v ceně naftové RS je o 17 tisíc dražší než benzín, pokud budeš brát rozdíl +- 2 litry na 100 Km tak na 13 tisících to dělá 260 litů x 32 Kč za litr benzínu tak jsi někde na cca 8320 Kč za rok. Za mě jednoznačně benzín. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holajs Vloženo 13. Září 2015 Sdílet Vloženo 13. Září 2015 (editace) souhlasim s Ramsesem, pokud by jsi chtel naftu do sveho RS tak parametrama a spotrebou je dost podobny te 1.4Tsi (1.8Tsi) a ta skutecne muze byt o 100 - 150isic levnejsi, jinak dlouhodobou spotrebu mam ted 7.2l a to se vubec neloudam hodne mesto dalnice, RS v dieslu je skutecne hodne predrazeny na to jaky dostanes motor a parametry, ten benzin na ceskych silnicich nema hranice a to uz se vyplati priplatit si za nej Editováno: 13. Září 2015, autor: Holajs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nixberg Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 Tech 2x7 km denne nebude delat dobre zadnymu tsi/tdi. Ten rocni najezd na teto trase mas tak malej, ze se tdi na spotrebe nevyplati. Dalnice skoro nejezdis. A vse ostatni co je dulezity hraje jednoznacne pro benzin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 15. Září 2015 Sdílet Vloženo 15. Září 2015 Koukám, že tady na tomto foru už nemá cenu na něco reagovat jelikož hned se do toho někteří navezou místo toho aby se vyjadřovali ke konkrétnímu dotazu. Divím se adminovi že to nekoriguje. Stačí se podívat kolik příspěvků odpůci mají a je to jasné!!! Některým asi chybí trochu objektivity a prosazují jeno svoji pravdu!!! A jestli se chcete pořád do mě opírat tak sem nepříspívejte a na moje odpovědi nereaguje!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Září 2015 Sdílet Vloženo 15. Září 2015 Oni už nevědí ani sami, co chtít nebo nechtít. Melou páté přes deváté, honí se tu za výkony, za rychlostí a už to postrádá zdravý rozum. My si to Kačere vyjasnili spolu osobně a myslím si, že na to máme zdravý pohled a že se shodneme... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.