Prosinec 20, 20159 r Představa, že mne (vlastně Pištu TT) ošetřuje nějaký rumunský MUDr.Posraldesku v nějaké dvoukilometrové rokli, by mne asi odradila i od toho svezení a nejen od testu vadnoucích brzd i kdyby nevadly a byly ve skvělé kondinici, jako ostatně všechno, co Šáááde vypustí do světa, ať už se to jmenuje jakoli. Porotože přemýšlet v lepším případě, jestli mi brzdí invalidní vozík a kde vlastně udělali soudruzi z Bolehlavi chybu, mne v tento vánoční čas nějak nebere. No a v horším případě by se zas šprajcovala Česká pojišťovna s výplatou životní pojistky, nicméně to už by mne soudruzi nezajímali....
Prosinec 27, 20159 r nazdar, jak ste spokojeni s tema brzdama na nove octavii RS (340 predek a 272 zadek) ? Jak to brzdi ?
Leden 12, 20169 r Já bych jenom podotknul, že na to, jak brzo zastavíš, mají mnohem větší vliv použité pneumatiky. Ty velké brzdy vydrží ale větší zátěž.
Leden 14, 20169 r nie. to od škodovky nečekej. jediné větrané měl superb 3.6 nebo ten novej 2.0 TSI o rozměru 310 mm. Upraveno Leden 14, 20169 r od kokta7
Leden 15, 20169 r sice je to aftermarket za OEM kotuce, ale potvrdzuje to, ze zadne 310 su ventilovane... http://www.vwvortex.com/aftermarket-and-industry-news/ecs-tuning-releases-big-brake-kits-for-mk7-golf-and-golf-gti/
Leden 15, 20169 r "The ECS Rear Big Brake Kits convert the solid 272x10mm discs to ventilated 310x22mm discs for overall improved performance" pisu tam prave ze to je nahrada za nevetrane.
Únor 27, 20169 r tohle je k pláči. fakt šílený a nic s tím furt neudělali. Tohle je opravdu zrůdnost a mít to auto, tak to nějak předělám. Jinak shodou náhod asi před měsícem jsem byl v Praze a předjížděl jsem nějakého Jaguára nebo Rollse. Teď si už nepamatuju, ale měl to řešené stejně ))))))))))) Edit: Byl to Bentley, takže koncerňák:) Upraveno Únor 27, 20169 r od Losky83
Duben 14, 20169 r Po dnesnom dni uz viem,preco RSo v TDI vsetci cipuju.Dnes som sa zviezol v dsg so 4x4 a teda fakt to ide velmi vlazno ten motor a bol som sklamany.Pocit z auta je inak vyborny,riadenie pevne,citelne,podvozok prijemne tuhy,ako ma byt,ale ten motor k tomu je fakt tragedia.Tam treba ozaj asi ten benzin
Duben 26, 20169 r Tak se stalo, co se dalo čekat. 345 zůstaly zřejmě jen na RS 230 jako u VW. Klasický eRSo má po novu jen 312
Duben 26, 20169 r jj máš pravdu, už dělají červené třmeny 312. To jsou fakt blázni, lidi to stejně budou kupovat. Upraveno Duben 26, 20169 r od kokta7
Duben 27, 20169 r Achjo. To je doba - kam az ty uspory dojdou. Ja se o tomhle nedavno bavil s jednim bossem ze Skodovky a rikam mu, proc to tak orezavaji, ze jim to prece jako zákazníci zaplatime. A on se smal a rika mi: "vy nam to zaplatite i tak stejne...."
Duben 27, 20169 r Po dlouhé pauze vítám zdejší osazenstvo:-). Prosím o pomoc při výběru vozu... Aktuálně řeším, jaké vozidlo si pořídit, respektive, do které RS jít. Moje bývalé autíčko BMW e92 (coupe) 330xd jsem prodal a momentálně jsem bez auta. Z důvodu změny bydliště (v místě práce) není urgentní rychlé sehnání nového vozu, zkrátka až bude, tak bude :-). Původně jsem brouzdal po ojetinách, ideálně BMW ještě s šestiválcem a benzínku, ale už se mi nějak do ojetého nechce (a na nové BMW s motorem bych neměl prašule). Sem tam pokukuji po Meganu RS, ale těch aut je strašně málo a ta historie a nejistota obrovská... Aktuální Octavia RS se mi designově, parametrově a i vlastně výbavou hodně zamlouvá - navíc v práci mám na Octavie plošnou slevu 15% z ceny vozu. To představuje (dle výbavy) prakticky pokaždé 100tis. Kč slevu - což je pěkné lákadlo. Nejprve mé představy/požadavky. Mé poslední vozy byly kupé a tak 5-ti dvéř bude příjemná změna, co se týče praktičnosti (ikdyž designem je kupé prostě BEST). Jednoznačně benzín 2.0 TSi a manuál. Co se výbavy týče, tak nejsem extra náročný, chci BT, HF otevírání, senzor (zadní stačí), xenony apod - což v podstatě jak klasická, tak 230 RS nabízejí. Vozidlo budu mít na víkendové jezdění, dovolené a prostě když budu chtít někam vyrazit. Nejezdím na okruhy, ale mám rád svižnou jízdu a vozidlo s min. 200 koňmi je pro mne nutností, neboť (bez urážky) slabší fakt nejedou (samozřejmě s přihlédnutím na váhu a stáří vozu). Spotřebu neřeším a nájezd odhaduji max. 10 tis. km/rok. Při konfiguraci RS/230RS se dostanu na rozdíl cca 45tis. Kč v neprospěch RS 230, ovšem výhody RS230 jsou jasně dané, nicméně se pokusím shrnou podle mých preferencí: +RS 230 má diferák (největší plus dle mého) +vyšší výkon spíše papírově, toto uvádím spíše do počtu... +lepší základní výbava (ale třeba přední senzory, 19tky kola a kůži považuji za mínus) -RS je dražší o cca 45 tis. Kč -kůže - bez ventilace chujovina, i v BMW bych už bez ventilace nechtěl -19 kola - na naše tankodromy jsou 18" tak akorát Jsem dosti na vážkách, u té RS230 mě nejvíce láká ten diferák, ale využiji ho tolik při běžné (svižné) jízdě (ne na okruhu)? Jak byste volili Vy s přihlédnutím k mému komentáři? Díky Tomáš
Duben 28, 20169 r S temi "kozenymi" sedackami bez ventilace souhlasim. Navic, podle fotek na internetu, pouzity material je nic moc. Potahy jsou ruzne vytahane uz pri malem najezdu.
Duben 28, 20169 r Skodaforum20: ano, to je i dalsi duvod, proc kozena sedadla u octavie povazuji za minus. Podle mne pouzivaji sitackou kuzi, ktera se hned vytaha. A mas pravdu, ze auti s 10 tis. Km maji tu kuzi hnusnejsi nez jsem mel v bmw, ktere melo pres 100tis. km... Nejradeji bych mel celolatkove, ale to asi nepujde :-(. Projel jsem kvanta recenzi, testu, porovnani a jak to tak ctu, jsem spise pro klasickou RS. Ale dost me mrzi, ze se do klasicke neda prikoupit jen ten diferak, protoze to je pro mne jedine, co na RS230 povazuji za plus, oproti klasicke.
Duben 28, 20169 r S temi "kozenymi" sedackami bez ventilace souhlasim. Navic, podle fotek na internetu, pouzity material je nic moc. Potahy jsou ruzne vytahane uz pri malem najezdu. jj mrkněte na tuhle, sotva najeto 50000km a vypadá to fakt hrozně. vím je to detail v interieru, ale pak bych tomu neříkal kožené sedadla... http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=118236676#make=109&model=261 Jinak k tomu diferenciálu, ten využiješ i na okresce. jde o to jak jezdíš. Již tady bylo video o tom VAQ diferenciálu jak funguje apod, dávám znova. Upraveno Duben 28, 20169 r od kokta7
Duben 28, 20169 r Jj ty kozeny sedadla jsou humusacky nekvalitni. Ja na interier dam a proto ty kozky nechci ani zadarmo a tim mam v podstate rozhodnuto. Jeste se zkusim ve skodovce zeptat, zda by mi RS 230 dali bez kuze. Pokud ne, tak jdu do kladicke. Jj vim, ze ten diferak je dobra vec a jak funguje jsem cetl, videl. To me prave jako jidine na rs230 laka, ale...
Duben 28, 20169 r Jde o to, ze z vetsi casti jsou tato sedadla potazena syntetickym materialem (kozenkou) a opravdu kozene casti budou maximalne cast sedaku a cast v operadle (bederni cast). Kombinace horsiho calounickeho provedeni a spatne zvoleneho materialu se pak nekde projevi.Jeden cas sla RS objednat i s textilnim potahem a vypadal dobre. Bohuzel, do lepe vybavenych Skodovek se automaticky dava tato "kuze". Podobne je to i u Superbu, i kdyz tam uz maji sedadla s ventilaci. Ta v příloze má najeto necelých 5000km. Upraveno Duben 28, 20169 r od skodaforum20
Duben 28, 20169 r Když vidím ten stav kožených sedaček tak jsem rád že jsem Koncern opustil velice dávno a když zde čtu zkušenosti s aktuální produkcí Škody tak se divím že ty auta ještě někdo kupuje. Závěry dělám i z jiných zdrojů na netu a opravdu životnost těchto aut je prachbídná. A to jsem se bavil i s majitelama Škodovek z posledních tří let od výroby a co jsem slyšel bylo přímo hororový. Protože auta kupuju za své tak nekvalitu si nemůžu dovolit a když jsme těch sedaček, tak Soriho kožené při 140 Tkm jsou jako nový a u Pajera kožené při 240 Tkm ve velmi dobrým stavu.
Duben 28, 20169 r wolfspitz: Tak třeba ty kožky jsou opravdu tragické, ale dá se to řešit, že si to člověk neobjedná. K druhému komentáři. A které auto jste nakonec koupil? Ono v tom rozpočtu do cca 700 tis. Kč (u mne díky výrazné slevě 600 tis. Kč) je toto prakticky jedinečná nabídka. Golf Gti je dražší (na VW nemám slevu), Megane RS, který bych bral všema deseti je taky dražší, Leon Cupra totéž, o BMW Audině, či Merglu s motorem ani nemá smysl mluvit. Japonec nic nenabízí (Type R stojí kvanta) a WRX Sti taky, 308 GTi vyjde taky dráž... Ať počítám, jak počítám u mne je na tom RS prostě na prvním místě - tím ale netvrdím, že je nejlepší!
Duben 29, 20169 r Pokud budete hledat nějaké zmizelé příspěvky, tak jsou v patřičných místech. Držte se tématu a netahejte sem jiná auta. Na kecání off topic tady máte hospodu!
Červen 1, 20169 r Brzdí to výborne... Niekedy má človek obavu, či to zvládne aj auto za ním. mal som nedavno s kolegom vymenene auto za jeho OIII Scout. a az v tom momente som si uvedomil ako skvele brzdi moja RSa. ten rozdiel je extremny. kolega ten rozdiel tiez nechapal (ked pri prvom zabrzdeni takmer zakusol do volantu) a opatovne sa mi potvrdilo - ak OIII, tak jedine RS
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.