Červen 30, 20178 r SOP 37KT a první kusy na začátku roku 2018 by znamenalo vyrábět skoro čtyři měsíce výstavní/předváděcí auta. Pokud není plánovaná kapacita na hodně nízké úrovni, tak to nedává smysl.
Červenec 21, 20178 r Ahoj. Mate nekdo realne fotky tech cervenych barev, co jsou ted v konfigurátoru, popř. je nejaká cesta, jak se dostat ke koridě? díky
Červenec 21, 20178 r ms3791: ...... realne jeste zadne auta nejezdi, kde uvidis barvu realne, je maly model Kodiaqu. Co se tyce Corridy, tak bud nejake bazarove auta, jinak vyroba urcite ne. Corrida bude k dostani u Kodiaq SPORTLINE. Pro uz/momentalne ne
Červenec 23, 20178 r Vcera jsem jel se strycem v Kardiaqu a kdyz clovek vezme za madlo dveri po tom co auto stalo na slunicku tak to skripe a vrze jak nejaka Dacie. No jo, Skoda i kdyby mela model za 3mil., bude to porad a vzdy jen Skoda. Protoze prave takove detaily delaji rozdil mezi smelem a kvalitnim autem.
Červenec 24, 20178 r To máš bohužel pravdu a nemusí to ani stát na sluníčku. Na druhou stranu, aspoň to nevrže za jízdy
Červenec 24, 20178 r V týdnu jsem jel v sedmičkové řadě BMW a dělalo to taky. Tak si asi příště koupím Japonce když ty němčouři nic neumí. Vlastně ne Honda mi to dělala taky. Tak snad Francouz? No tchýně má Renaulta tak jsem to šel vyzkoušet a co by jste řekli? Měl ho tam. Upraveno Červenec 24, 20178 r od Machura
Červenec 24, 20178 r Zvláštní..V rodině máme Mercedes (CLK), BMW (E91) i Audi (A6) a nedělá to nikde, dokonce ani ve staré F-kové Astře. Kamarád má Insignii a ani tam jsem to v životě neslyšel.Asi jsem měl jen štěstí na dobré kusy.
Červenec 24, 20178 r Má současná O3 žádné pazvuky nevydává, doufám že její nástupce bude také bezproblémový.
Červenec 24, 20178 r Jako považuji to u auta za skoro 900 za docela velký provar. No ale co už teď, vracet to kvůli takový blbosti nebudu. Víc mě štve, jak moc to na 18" kolech drncá (je to 1.4 předokolka bez DCC). Čekal jsem tedy větší komfort na pneumatikách profilu 235/55. Upraveno Červenec 24, 20178 r od Arnie J
Červenec 25, 20178 r No to jsem doufal, že je to přetlakovaný, ale bohužel, bylo to přesně -- 2,4 bar.
Červenec 25, 20178 r obavam se, ze to je vlastnost, mame 1.4 v praci, se 17", bez stavitelného podvozku a schvalne jsem si ji na chvili zabavil a opravdu je uskakana... chova se to uplne jinak, nez s DCC. Jezdim na 19" s DCC a je to v pohode... asi chyba ve vyberu...
Červenec 25, 20178 r No jo, co už teď. Příště takovou chybu neudělám, abych si koupil škodovku Každopádně díky za potvrzení. Já ještě někam skočím zkusit ty 17", jestli by to aspoň částečně nepomohlo, a když to bude plus mínus stejné, tak už na to dlabu. Upraveno Červenec 25, 20178 r od Arnie J
Červenec 25, 20178 r Ještě mě napadá, jestli nemůže mít vliv FWD vs. AWD. Jistým vodítkem je i to, že k FWD vůbec nejde DCC připlatit. Já mám FWD.
Červenec 25, 20178 r to netusim, ja testoval 4x2 1.4 na zakladnich kolech, moc pohodli nepobral.. mysleno na nasich silnicich :-( na hladke silnici by to bylo něco jiného, ale to neovlivnim...
Červenec 25, 20178 r V 24. 7. 2017 na 16:20, Arnie J napsal: Jako považuji to u auta za skoro 900 za docela velký provar. No ale co už teď, vracet to kvůli takový blbosti nebudu. Víc mě štve, jak moc to na 18" kolech drncá (je to 1.4 předokolka bez DCC). Čekal jsem tedy větší komfort na pneumatikách profilu 235/55. No jo koupit si nevyzkoušené auto jen podle fotek za míč to je přece kauf !!
Červenec 25, 20178 r S tím souhlasím.Nechápu,jak si někdo může koupit auto než si jej osahá.Také chci Karoqa a počkám,až si jej "osahám"
Červenec 25, 20178 r No s Karoqem je to podobné - letošní kvóty jsou už skoro vyčerpány - a to to ještě ani nemají na salonech
Červenec 25, 20178 r Borci, na zkoušení nebyl čas Jinak samozřejmě souhlasím. Ale potřebovali jsme to do května (druhý mimino), což se stejně o měsíc nestihlo. Vyzkoušeli jsme si ho před objednáním aspoň staticky 28.10. v Praze před výstavištěm a první dojem byl super.
Červenec 25, 20178 r Bohužel první dojem je jedna věc, druhá věc jsou odlišnosti konkrétních verzí. Od horších a lepších sedadel přes podvozek (Ateca i Karok jdou ve šlépějích OIII a nemají mio 4x4 víceprvek) až po chování na silnici podle převodovky a motoru. To se ale člověk v recenzích prakticky nedozví, protože pořádná recenze prakticky není. Jen se furt omílají otisky na skledněných displejích a subjektivní dojmy ze vzhledu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.