Duben 1, 201411 r Takže po delší době delší cesta s docela zajímavým profilem cesty a zátěží auta. Cestou do Brna v autě 3 dospělí (cca 180kg) + 185kg nákladu. Cesta bez použítí D1-čky kochací cestou přes Žďár nad Sázavou, dost času jsme ztratili v kolonách před Brnem a u BVV. Zpět už bez nákladu, jen 3 dospělí. Použita D1 vč. dvou kolon, pomalu jedoucích. Na této trase je výhodou, že posledních cca 60km je to už víceméně z kopce. Ještě v Havl.Brodu totiž ukazoval PPC průměrnou spotřebu 6,3l/100km. Při jízde využíván dost tempomat, kde to šlo. Obce 55, mimo 90-95, dálnice, když to jelo, tempomatových 135km/h.
Duben 2, 201411 r Najeto přes 2 500km a spotřeba pořád kolem 7,5l/100km. Většina je po městě a je pravda, že ho moc nešetřím.
Duben 3, 201411 r Spotřeba krásná. (nemyslím Jeep.....ale i ten jde.) Upraveno Duben 3, 201411 r od Voice
Duben 3, 201411 r 3,7 benzín, ale to je vedlejší, u Rapida je strašně znát styl jízdy, na to jsem zatím nebyl zvyklý, silnější motory nemají takové rozdíly většinou. Ale už si zvykám a spotřeba se pomalinku snižuje.
Duben 3, 201411 r To jo, umí jezdit jak hospodárně, tak zrovna tak nehospodárně při ostřejší jízdě. Nová generace TSI už není tak háklivá na styl jízdy.
Duben 6, 201411 r Ahoj tak dnes Bratislava-Brno-Olomouc-Hradec králové-Hořice v Podkrkonoší.Dva dospěli a lehká zavazadla.1,2 tsi 77kw Naprostá spokojenost.Dálnice 100-140.
Duben 20, 201411 r najeto lehce přes 3000km a spotřeba klesla o pár desetinek. Teď za "normálního" plynulého provozu za 5,5. Je v tom i město, jen provoz byl běžný žádné velké čekání v kolonách. Jsem spokojený.
Duben 28, 201411 r honza: Pokud jezdis jen po meste, kde je X semaforu, tak je to normalni. Staci vyjet nekam za mesto a uvidis jak to klesne. Treba na nejaky 100km vylet
Duben 28, 201411 r Já měl průměr 7 i když jsem jel do Prahy a zpátky (cca 300km) a to byla slušná část po dálnici.
Květen 3, 201411 r Já mám dlouhodobě spotřebu také 7-7.5l/100km. Jezdím jen po Praze (většinou v hodně hustém provozu) nebo po dálnici kde se snažím jet okolo 145km/h (tacho). Poslední dobou jezdím hodně Praha - Plzeň, tam mám spotřebu cca 6.5l / 100km.
Květen 4, 201411 r Psal jsem to do Maverickova vlákna spíš tak mimochodem ještě k jiné informaci, ale dám to i sem, kde to patří. Po delší době jsem vytáhl Rapida na delší projížďku. Konkrétně z Ostravy přes Brno (průjezd městem kolem AN Grand) a Kuřim (poté zpět k dálnici zadem po okreskách přes vesnice) do Prahy. Až na výlet přes Brno všechno dálnice 125 km/h tacho na tempomat s výjimkou pomalých omezení při rekonstrukci, která ale vyrovnají občasná zrychlení při předjíždění. Naložen tak středně (2 dospělí a nějaká ta bagáž). Ještě v Brně (po sjezdu toho kopce na ulici Ostravská) svítilo 5.5 l/100km (možná 5.6, už si nepamatuju přesně, ale víc ne). Průjezd Brnem zvednul spotřebu na 5.8, Vysočina na 5.9 a sjezd do Prahy to vrátil k 5.8 l/100 km, což byla výsledná spotřeba na této dálniční trati zpestřené zajížďkou do Kuřimi. Průměrnou rychlost jsem nefotil, ale koukal jsem a bylo tam okolo 85 km/h. Musím říct, že jsem byl spokojen, možná až příjemně překvapen, že jsem se vlezl pod 6.0 l/100km, které jsem očekával.
Květen 4, 201411 r Jo pekne. Proto rikam furt. Diesel jedine na pole. Min. za tu cenu za kterou ho prodavaji se to nemuze vyplatit, jen hrstce firemnich zakazniku. Upraveno Květen 4, 201411 r od Petrrr
Květen 5, 201411 r Za rok, co ho mám jsem najel 16 000 km. Resp. je teprve pátého května a do desátého najedu ještě kousek, takže možná 17 000 km to bude (celkem necelých 21 000 km za 1,5 roku stáří auta). Takže mě by se motor z traktoru nevyplatil. V zimě dlouhodobá spotřeba stoupla někam k 6.7 - 6.9 l/100km, ale byla dost mírná zima. Teď až se vynuluje počítač, očekávám návrat někam k 6.2 - 6.3 l/100km jako loni v létě.
Květen 5, 201411 r Takže asi provoz máš stejný a spotřebu taky. Za rok provozu a něco málo přes 12tkm jsem se pod celkovou 6,3 nedostal. Ale zdá se, že to začíná padat a motor se konečně usazuje. Spotřeba na krátké vzdálenosti (typu 6km do práce) začíná padat pod 6,0l/100km.
Květen 6, 201411 r přesně, dlouhodobá (což je max 1500km než se to vynuluje) je um ě pořád 6,3-6,4 a to jezdím kratší trasy dlouhodobě třeba za 5,5 nechápu prostě pak stačí pár krátkých jízd do kopce do obchodu za 9 a je to tam ale tento měsíc se držím...mám svůj čup digitální ukazatel na půlce nádrže a z plný najeto už 470km (za chvilku to klesne o čtvrtinu ) Upraveno Květen 6, 201411 r od rogerer
Květen 6, 201411 r S tim ukazatelemvpaliva to taky nechapu, sem myslel ze proste jednotlive dilky vzdy jsou cast nadrze a tedka mam najeto 230 km a budu v polovine a pokud to je jak u predchoziho auta (O2) tak jakmile rucicka prekroci pulku tak na ni zacne pusobit az nejaka moc velka gravitacni sila a sama si hodne rychle radsi lehne :-/
Květen 6, 201411 r no ale vy máte tu normální ručičku...já mám digitál protože žijeme v digitální době a ručičky jsou trapný už, takže mně to tam jde po předem stanovených dílkách s tím že horní půlka nádrže mizí po čtvrtkách tuším (tzn. půlka nádrže má jen dvě čárky?), druhá třetina tuším po osminách a první třetina po těch 16tinách viz obrázek a to jde opravdu rychle Edit: ted si ted anejsem jisty jestli ty horni ctvrtiny nejsou taky rozdeleny kazda na pul... Upraveno Květen 6, 201411 r od rogerer
Květen 6, 201411 r Stačí ak dáš kľúče od svojho auta a ja ti za ne dám od svojho. Potom môžeš mať na PP podobné čísla. A aby si nepovedal, že sa na tebe chcem obohatiť, dostaneš auto s plnou nádržou.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.