lachyn Vloženo 22. leden 2018 Sdílet Vloženo 22. leden 2018 Takže jako řada z vás jsem také objednal zařízení od ispshop a spokojenost. OIII 2016. A jedna fotka z montáže (inspirace od bicisty DíK!) Citovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvi Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 Mohli by ste prosím niekde popísať postup podľa ferdy? (zmena teploty?) Môj starý HEX-CAN s VCDS nekamaráti s O II a nový kábel VCP zas s VCDS... A ten VCP od čínskych súdruhov neviem aktivovať aby zobrazoval popisy (signalov, parametrov atd). Mám k tomu i dongle ale...zatiaľ nemám odvahu spraviť čistý install a spustiť to. Ale tá "predinštalovaná" vezria s fake ovladačom pre dongle funguje, ale bez popisov. Stačilo by mi keby dakto napísal ktorý register a aké hodnoty. Ď. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaldrasta Vloženo 7. Září 2019 Sdílet Vloženo 7. Září 2019 Umí někdo deaktivovat start stop přes diagnostiku v okolí Ostravy.Mam Octavia III r.v 2014 1.2 tsi 77kw.Diky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 7. Září 2019 Sdílet Vloženo 7. Září 2019 Popros “Maro CZ”. Je od Opavy. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajsl86 Vloženo 8. Září 2019 Sdílet Vloženo 8. Září 2019 Zdravím, dneska jsem pátral jak na SS a prošel spousty diskuzi. Nakonec jsem šel cestou zvýšení napětí, vyčetl jsem tady příspěvky že tato cesta není v některých případech funkční. Zamyslel jsem se na podstatou a napadlo mě ze 12v nastavit je nedostačující, jeden článek má nominální hodnotu 2,1V x6 je 12,6V. Správná funkce dobíjení drží hodnotu 13,8-14,2V. Tudíž i na volnobeh bez puštěných spotřebičů se pohybujeme nad 12V. Zkusil jsem tam nastavit 15V a zatím to vypadá že jsem na dobré cestě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlikP3 Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 V 13. 9. 2017 na 11:29, Pawouk napsal: Může někdo potvrdit/vyvrátit níže uvedené ? OIII FL s adaptivním tempomatem a DSG. Letmo jsem se díval do manuálu a nic jsem tam k tomuto nenašel. Sice je to uz hodne stara otazka, ale nikdo neodpovedel kladne ... U mne toto funguje od zacatku. Mam jen adaptivni tempomat (bez sledovani znacek, pruhu apod.) a DSG. Prijedu na cervenou, zastavim, auto se vypne. Pri rozjeti/pohybu auta predemnou se motor nastartuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 před 2 hodinami, AlikP3 napsal: Sice je to uz hodne stara otazka, ale nikdo neodpovedel kladne ... U mne toto funguje od zacatku. Mam jen adaptivni tempomat (bez sledovani znacek, pruhu apod.) a DSG. Prijedu na cervenou, zastavim, auto se vypne. Pri rozjeti/pohybu auta predemnou se motor nastartuje. Ale jo, řešil jsem to, asi někde v jiném vlákně. Tehdy (8-9/2017 s fungl novou O3 MR2018) jsem byl asi jeden z prvních, který rozpoznal, že to tak funguje. A měl jsem k tomu kladné vyjádření. Mám tedy ten velký senzorový panel s kamerou pro značky, Lane Asist atd.,, a funguje to tak, jak je popsáno. Ale nemám s tím žádný problém, SS mám většinou aktivní, ten mě nějak zásadně nevadí, jestli motor běží nebo ne ani neslyším. A je to celkem funkční, motor startuje jen když se auto přede mnou rozjede (pokud na to tedy čekám). Je zajímavé, že ti to také funguje, možná to bere i data z radaru ACC. A nebo jen právě z radaru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mravenecnik Vloženo 11. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2019 Napadla mě ještě jedna možnost - nešlo by to nějak propojit s automatickým zamykáním dveří? Je to kontrolka+tlačítko hned vedle S/S a samo to spíná po rozjetí nad určitou rychlost, takže synchronizace s deaktivací S/S by byla naprosto ideální. Možná by to šlo propojit jen na úrovni kabelů a namusel by tam být akční člen typu relé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plextor Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Asi už to znáte, ale pro jistotu https://www.stualarm.cz/z12809-start-stop-deaktivace-vw-audi-seat-skoda-do-obd-ssm-vw02 https://www.stualarm.cz/z13328-start-stop-pamet-vw-audi-seat-skoda-plug-play-ssm-vw01pnp https://www.stualarm.cz/z12225-start-stop-pamet-vw-audi-seat-skoda-ssm-vw01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plextor Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Start stop mam vypnutej, tak že po nastartování se musim rozjed na cca 6km/h a po následném zastavení se mi deaktuvuje jako kdybych zmáčknul tlačítko na jeho vypnutí. Jinak jde normálně oládat, vypínat zapínat. Je to super. Dělal mi to chlapík V Praze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Proč to dělat jednoduše, když to lze udělat složitě a ještě za to platit. Pro vypnutí Start/Stop (a přepnutí nabíjení baterie z 80% na 100%) stačí rozpojit malý konektor na konci "-" kabelu u baterie. Jde o sondu proudu. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 To akoze tuto stupidnu a neoverenu metodu nasupes do kazdej jednej temy o deaktivacii start stop systemu? 1 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 před 36 minutami, Patrik1971 napsal: To akoze tuto stupidnu a neoverenu metodu nasupes do kazdej jednej temy o deaktivacii start stop systemu? Nechápu, že jseš "profesional", elektronice vůbec nerozumíš a nechápeš, jak funguje. Tato metoda je spolehlivě ověřena x majiteli aut. Kdokoliv jí může snadno ověřit, pokud umí rozpojit jeden konektor ;-). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plextor Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Dostal jsem odpověď od profika na dotaz ohledně mojí baterie. Pravděpodobně bude v baterii pokročilá sulfatace a zvýšený vnitřní odpor. EFB je sice baterie pro start-stop nicméně jde pořád o obyčejnou olovokyselinovou baterii. Napětí na svorkách musí být nejméně 12,50V. Cokoliv pod je špatně. Jestli jsem správně četl tak jste dobíjel EFB+ baterii na režim AGM? EFB+ dobíjet stejně jako obyčejnou autobaterii. Ohledně dobíjení, nemá náhodou vaše auto rekuparaci? Režim dobíjení tomu odpovídá. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 20. Duben 2020 Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 Start stop lze vypnout navždy.... Jak se dalo čekat Škodě auto se to nelíbí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Duben 2020 Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 Mně nepřijde, že je to vzrušovalo. Poslali vyjádření, co dle ní touhle partizánštinou může přijít. Jde o to, aby si každý vyhodnotil rizika a přínosy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 21. Duben 2020 Sdílet Vloženo 21. Duben 2020 To vyjádření se mně moc nezdá. kombinace staré, vybité nebo pošlozené baterie a skokové navýšení odběru proudu ..... Právě naopak, se zapojeným konektorem a aktivním inteligentním dobíjení je baterie nenabitá dlouhodobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 21. Duben 2020 Sdílet Vloženo 21. Duben 2020 Taky se mi to tak jeví, pokud to čtu a snažím se používat logické myšlení. Dle toho vyjádření tiskového mluvčího Škody Auto a.s., bych měl spíše obavu, že mi ty zmiňované určité systémy nebudou fungovat v případě toho tzv. inteligentního dobíjení, spíše tedy nedobíjení baterie. Nějak si sám sobě pan Jína odporuje, nebo se dost nešťastně vyjádřil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 21. Duben 2020 Sdílet Vloženo 21. Duben 2020 osobne bych predpokladal, ze v palubni siti O III a i dalsich vozu , opatrenych inteligentnim dobijenim, je pocitano s velkym kolisanim napeti, takze kazda jednotka bude mit svuj napajeci obvod, kde bude drzet potrebnou vysi napeti bez ohledu na aktualni stav site. Samozrejme jen v intervalu kolisani inteligentniho dobijeni. Tzn, ze pri odpojeni konektoru, se hodnota stabilniho napeti nachazi v tomto intervalu, nebude zasdy problem s jednotkami a jejich zminovane narazove pozadavky na odber, preci uz od zacatku automobilismu resi prave akumulator. Ten neslouzi jen n nastartovani, ale i k dodavkam energie behem provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 21. Duben 2020 Sdílet Vloženo 21. Duben 2020 Nedánvo v práci OIII odešla baterka, bylo auto odmítalo nastartovat (baterka 10.1V), nahodilo se přes kabely, vytáhnul se konketor u baterky a auto bez jediné hlášky a problému ujelo asi 130km s veškerými komfortními i bezpečnostními spotřebiči. Po příjezdu auto opět nenastartovalo (baterka kapacita 00nic). Takže ikdyž baterka nemá dostatečnou kapacitu na to aby nastartovala motor (1.2 TSI, to má minimální odpory), tak má nejspíše dostatečnou kapacitu na to, aby vykryla potřeby sítě auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Duben 2020 Sdílet Vloženo 21. Duben 2020 Toto jsem zažil ještě u staré OII. Auto nenastartovalo, přijeli, nahodili ho. Byla neděli, baterku nechali. V neděli mně pomohl soused a po cestě 250km jsem zastavil v garáži, zkusil nastartovat a ani ťuk. Autu "drnčely" při pokusu o start budíky. Na druhou stranu šlo o bezproblémovou jízdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ekr Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 Našel jsem na Aliku tohle propojení které deaktivuje start-stop, stávající metody které šly u starších ročníků na mne nezabíraly, koupili by jste si to https://pl.aliexpress.com/item/4001012474153.html?spm=a2g0s.9042311.pcrcomd.9.27425c0f9CuV3A&gps-id=pcOrderList&scm=1007.30114.175594.0&scm_id=1007.30114.175594.0&scm-url=1007.30114.175594.0&pvid=0c225fa2-3886-4627-9098-e3a233942aa4&_t=gps-id:pcOrderList,scm-url:1007.30114.175594.0,pvid:0c225fa2-3886-4627-9098-e3a233942aa4,tpp_buckets:668%230%23131923%2348_668%23888%233325%2312_20114%230%23175594%230_20114%233258%2310449%23845_668%232846%238113%231998_668%232717%237566%23832__668%233374%2315176%23760 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spartakcz Vloženo 29. leden 2021 Sdílet Vloženo 29. leden 2021 @ekr A funguje to? Jaký rok O3 máš? Řeším jak to vypnout na O3FL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edax Vloženo 29. leden 2021 Sdílet Vloženo 29. leden 2021 Vůbec nic neřeš. Vytáhni ten konektor u baterky a máš to hotový. Dvě mouchy jednou ranou. Vypnutý ten debilní start-stop a taky vypnutý to "inteligentní" dobíjení a baterka bude furt dobitá na 100 %. Já to udělal hned po koupi O3 2.0 tdi (2018) a mám už 40 tisíc km klid. Žádný tragédie, jak píší někteří teoretici, se nekonají a vše je ok. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ekr Vloženo 30. leden 2021 Sdílet Vloženo 30. leden 2021 spartakcz No já doufám že to bude fungovat, proto sem to tady postnul abych zjistil jestli to pojede. A octu jsem kupoval loni novou, ale to je vidět v podpisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.