Lancelot Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 Je to ale nějak na hlavu, chápu, že to šetří baterku a dělala to i OII i FI, ale když člověk otevřel dveře, zase se auto probudilo. Tady ne, ani rádio si nezapnu, tak co to je? Co když bude někde čekat v autě delší dobu, si nebudu moct ani číst knížku protože si BCM řekne, dost bylo svícení a pešek. A já budu muset zapínat zapalování. A předchozí SII toto nedělal, ani když jsem v něm seděl dlouho, tak rádio nic nepsalo o slabé baterii nebo, že by nešly rozsvítit lampičky. Stejně jako nechápu, proč se při otevření kufru rozsvítí zároveň vnitřní osvětlení pro cestující. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 ak otvorim kufor na svojej Oii tak tiež svieti vnútorná lampa , ale hlášky mi nepíše - nemá kde , rádio vypne po viac ako hodine , lampičky po 10 min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albion Vloženo 11. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 Ešte raz sa spýtam: Je u supa normálne, že interiér zhasne pri otvorených dverách do 10 sekúnd? Passat mi pozhasinal tak po 4-5 minútach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Asi není mě to zhasne asi až po 5 min.To budeš mít někde jinak nastavené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albion Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Ale kde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 (editace) To bohužel nevím zkus ferdu25 třeba to umí změnit. Nemáš třeba baterku KO Editováno: 13. Červenec 2014, autor: dominikg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albion Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 (editace) Ťažko povedať...je tam od výroby (2010), ale ešte šlape.... Keď budem dávať novú, tak kúpim takú, akú som mal v passate... Varta 85Ah 800A.....hádam tam vlezie. Túto: http://www.akumania.sk/osobne-auta/akumulator-varta-silver-dynamic-12v-85ah-detail Editováno: 13. Červenec 2014, autor: Albion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albion Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 (editace) Tu ju vidno... Vliezla LTT. Editováno: 13. Červenec 2014, autor: Albion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Bude slabší baterka, takže ji BCM vyhodnocuje jako slabší a vypíná osvětlení dřív, aby zbylo dost energie na nastartování. Mi to tohle dělá tak po hodině, kdy mám otevřené dveře - to pak nejde zapnout nic a svítí jen varovná světla ve dveřích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 Cawte mam seriovu baterku 72Ah a chcel by som opytat ako funguje ten indikator baterky,ktory je v jednom srubovaciom otvore v nej. Taktiez su tam dalsie 2 k tomu. Neviem ako u tejto ale otvaraju sa tie otvory ked je baterka pod nabijackou? Robievalo sa to este skor plus dolievala sa destilovana voda v pripade potreby. Funguje takto aj tato baterka alebo uz je gelova? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 (editace) Ten indikátor je v podstatě hustoměr, když je baterie vybitá, elektrolit je méně hustý, kulička se potopí a to je vidět jako změna barvy indikátoru (viz soubor v příloze) A z toho je zřejmé, že tvoje baterie má klasický elektrolit, takže není gelová. Pokud máš nabíječku s nabíjecím napětím do 14,7 V, tak se otevírat nemusí, protože články plynují až při vyšším napětí. Pokud je v článku málo elektrolitu, tak by se měl (musí se) dolít. kuličkový hustoměr.pdf Editováno: 28. Září 2014, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 Aha takze ked ja tam nevidim ziadnu gulicku mam male elektrolytu a preto otvorit komory a doliat destilku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 Pravděpodobně ano. Každopádně kontrolou hladiny a případným dolitím nic nezkazíš. Možná by stálo za to zjistit příčinu ztráty elektrolitu, takže preventivně změřit dobíjení (napětí), kdyby byl špatný regulátor a baterie se přebíjela, tak se to projeví ztrátou (vyvařením) elektrolitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 Vcera som dal nabijat na cca hodinu lrbo som umyval auto vysaval kremoval kozu atd a som ju asi tak vybil ze nedolazala natocit auto. Po hodine naskocila tak som sa siel previest cca 10km. Po zaparkovani doma som nechal bezat motor a zmeral napatie ktore sa davalo do baterky a bolo 13,6V (nesla ani klima ani vyhrevy sedaciek este aj xenony som vypol) tak si myslim ze dobijanie je ok. Ale pre istotu som nechal nabijat celu noc pomalym cyklom nech sa dobije doplna. Destilku som dnes dolial. Ja mam asi iny indikator kedze bublina nikde a skor len farbu to ukazovalo taku ako medenu az cervenu. Auto dnes ( v podstare uz 2 roky co ho mam ja, model 07/2009) startovalo bez najmensieho problemu tak zatial to neriesim. Zima ukaze ako je natom baterka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 To si udělal dobře s tím dobíjením přes noc. Já bych ji nechal dobíjet i déle, když byla vybitá, že nenatočila motor. Dobíjení by chtělo změřit při zvýšených otáčkách (např. 3000) jestli se napětí drží do 14,7 V a při zatížení (rosvícených světlech atd) jestli je napětí přes 12 a něco V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 Jazdievam na 90% trasy dlhe 70-80km bez vypnutia motora a vecer spat. Tak doteraz som s tym ziaden problem nemal asi vcera som dlho pucoval auto a vnutorne osvetlenue plus hudba atd ju vytahalo. A urcite uz nie je najnovsia ved ma vyse 5 rokov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 tak mi taky umřela baterka... vydržela skoro celý čtyři roky :-) dneska volá naštvaná přítulka, že nacpala kočár i prďolu do auta a když nasedla a chtěla nastartovat, tak už to jen cvakalo. Vzhledem k tomu, že jsem ji o víkendu nabíjel, předpokládám, že je mrtvá. Po přečtení celýho threadu půjdu do Varty 85Ah :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WildV6 Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Odešla mi baterie (Varta AGM 75Ah 420A) v Superbu II, 3,6 Combi (baterie je umístěná v kufru).Přemýšlel jsem dát tam o něco větší akumulátor a nalezl jsem "VARTA SILVER Dynamic 85Ah, 12V, F18"http://www.battery-import.cz/varta-silver-dynamic/autobaterie-varta-silver-dynamic-85ah--12v--f18 Doporučovanou i v tomto fóru. Při dotazu na vhodnost (u prodejce) jsem dostal následující odpověď: Dobrý den,vzhledem k tomu, že máte ve voze od výrobce baterii technologie AGM(elektrolyt zasáknutý ve skelném rounu), takVám do Vašeho vozu doporučím zase baterii stejné technologie. Tyto bateriemají zhruba 4x lepší cyklickou odolnostnež klasické baterie s tekutým elektrolytem.Z naší nabídky připadají v úvahu následující baterie :Varta AGM E39, 70Ahhttp://www.battery-import.cz/varta-start-stop-plus/autobaterie-varta-start-stop-plus-70ah--12v--b13Exide AGM EK700, 70Ahhttp://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-micro-hybrid/autobaterie-exide-micro-hybrid-agm-70ah--12v--760a--ek700-2Banner AGM 57001, 70Ahhttp://www.battery-import.cz/banner-running-bull/autobaterie-banner-running-bull-agm-570-01--70ah--12v-57001-- ....tak se chci zeptat na zkušenosti. Raději bych tam dal baterku s větší kapacitou, než s menší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WildV6 Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 tak ještě update od prodejce: Pokud tam máte dostatek prostoru, tak můžete dát i baterii AGM 80Ah, rozměr 315 x 175 x výška 190mm, viz odkaz http://www.battery-import.cz/banner-running-bull/autobaterie-banner-running-bull-agm-580-01--80ah--12v-58001-- Zkoušel někdo tuto variantu? Až se dostanu k autu, tak to přeměřím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Tie odkazy nejdú , choď sa spýtať do škodovky na cenu originálu , a či tam nie je nejaká akcia ... mám taký pocit že väčšia sa tam nevôjde , z dôvodu systému uchytenia , raz som to riešil do Passata a nepasovala tam ani 70Ah ... Samozrejme musí byť AGM , kvôli bezpečnosti posádky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WildV6 Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Ty odkazy jsou zlomené - je potřeba zkopírovat i ten neaktivní ocásek na dalším řádku - sorry. Volal jsem do servisu (Škoda) a moc mi toho teda taky neporadili. Nabízeli mi originál Škoda (=Varta) s 85Ah, ale nebyli schopni říct, jestli je AGM nebo ne. (mimochodem, co má AGM za dopad na bezpečnost posádky? ...snad kromě toho, že se z ní nevylije elektrolyt. Myslel jsem, že AGM je "jenom" technologie navázání elektrolytu do sklenných vláken, která (hlavně) snese častější cykly). Cena té nabízené byla 4700 CZK. Cena té 70Ah je o litr míň: http://www.battery-import.cz/varta-start-stop-plus/autobaterie-varta-start-stop-plus-70ah--12v--b13 A cena té 85Ah (ale ne AGM) je poloviční: http://www.battery-import.cz/varta-silver-dynamic/autobaterie-varta-silver-dynamic-85ah--12v--f18 Babo, raď! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 A tahle se ti tam vejde? http://www.bonatrade.cz/varta-start-stop-plus-12v-80ah-800a--580-901-080/ Jak stará byla ta baterie já mám tu samou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WildV6 Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Auto jsem koupil jetý, ale předpokládám, že je tam baterka původní, takže skoro pět let. Hned, když jsem to koupil, tak jsem myslel, že půjde z domu, ale nakonec to se mnou ještě rok a půl vydržela. Na hory si s ní už ale netroufnu. To, co posíláš, by cenou a kapacitou odpovídalo té originál Škoda-Vartě. Jdu tu díru přeměřit a asi to zítra zabrečím a vezmu přímo od Škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Někdo zase preferuje ten Banner než Vartu těžko říct. Ještě jedna věc čím tu baterii nabíjíš,nabíječka musí umět AGM baterie,jinak se převaří a to jí nedělá dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 ty AGM se dávaj jen do 3.6 kvůli tomu že je baterka v kufru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.