d.novakd Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Spotreba se me nijak nemeni do doby dokavad nemam nastaveno LOW A nejede na max vykon, pak uz je znat i ubytek vykonu ale jakmile mam pres leto nastaveno 20-22 stupnu a AUTO tak v aute krasne a vykon a spotreba je porad stejna. A udrzba sem poznal akorat v tom ze pri garancce mi dali o cca 200kc drazsi pilovej filtr nic vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Určitě climatronic, když už základní klimatizace nefunguje jako climatic. A jako bonus beru to, že ten panel nevypadá jak řídící pult ze sovětské ponorky. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ABAB Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 Zdarec chlapi. Nevim jestly se mi to zda ale i po prehrati sw v clime me totalne blbnou klapky. Kdyz dam fukar naplno a dam foukani na me a na nohy tak jediny kde to fouka sou ty krajni ofuky u okynek a ubytek sotva poznam ze fouka. Celkove kazda kombinace je na houno a foukaj nekvic ty krajni. Ale samostatne to fuci vse fest. Jen nohy sou slabsi. Mate to same ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 Mě se to nezdálo hned po přehrání softu http://forum.skodahome.cz/topic/123565-climatronic/?p=1932712 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Zdarec chlapi. Nevim jestly se mi to zda ale i po prehrati sw v clime me totalne blbnou klapky. Kdyz dam fukar naplno a dam foukani na me a na nohy tak jediny kde to fouka sou ty krajni ofuky u okynek a ubytek sotva poznam ze fouka. Celkove kazda kombinace je na houno a foukaj nekvic ty krajni. Ale samostatne to fuci vse fest. Jen nohy sou slabsi. Mate to same ?Tak jsem to testoval a funguje to u me stejne. Tak to tak ma asi byt. Je to takova krkolomna kombinace. Jinak jsem si jeste vsiml ze za jizdy pri rezimu auto kdyz zapnu vnitrni cirkulaci tak zatim co pred prehranim softu se zvysily otacky ventilatoru po prestaveni klapek tak nyni zustavaji stejne nekdy i o dilek klesnou. Mate to take tak. Jo bez rezimu AC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Mám to také tak. Po stisknutí tlačítka vnitřní cirkulace se vypne AUTO a zapne AC (to jsem tedy hned vypnul) otáčky ventilátoru zůstaly stejné. Soft mám přehranej ale motor ještě nebyl úplně zahřátej (modrá kontrolku již nesvítila ale volnoběžné otáčky motoru 1000ot/min) po 6km jízdy. Ještě to vyzkouším večer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 (editace) JJ, No já když to zapnu jak jsem popisoval tak bez režimu AC se též zapne AC, auto zhasne a objeví se ikona vnitřní cirkulace a otáčky ventilátoru zůstávají i se zahřátým motorem. Až pojedu domů. též to ještě jednou ověřím. To že se zapne AC chápu, to je logické při zapnutí vnitřní cirkulace, i když nyní pod 2st.C se AC stejně fyzicky nezapne i když svítí. Spíše dřív výrazně při zapnutí vnitřní cirkulace zapraskalo v klapkách pod kastlíkem a zvýšily se otáčky. Nyní klapky se přenastaví také, ale mnohem méně slyšitelně a otáčky zůstávají někdy i klesnou o jeden dílek. Netvrdím, že je to tak špatně, jen prostě popisuji rozdíl před a po upgradu softu ŘJ Climy. To samé platí samozřejmě po zařazení zpátečky, tam se Clima přepne do režimu vnitřní cirkulace bez toho aby to někde ukazovala, to je jen slyšet (po dobu couvání). Editováno: 8. Prosinec 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 (editace) minuly tyden u mne probehlo prehrani softu, nicmene problem, ze se mi otacky vetraku meni, aniz bych mel zapnuty Auto rezim, stale pretrvava. nejvic otrava to je hlavne ted v zime na delsich trasach, jedu po dalnici, mam nastaven napr. 2 nebo 3 stupen, po par kilometrech se divim, proc se mi mlzi okno, kouknu na klimu a tam je stupen c.1. fakt vopruz. Editováno: 10. Prosinec 2014, autor: pusher... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Tak já mám na auto nastavené pořád a v tomto režimu jsem spokojen, nějak nemám potřebu si nastavovat manuálně otáčky ventilátoru, vždyť od toho je to automatická klimatizace, ani nějaké režimy s panďukáky na nohy, ksicht atd. nepouštím. Co používám je max na čelní sklo a jinak točím maximálně s kolečkem teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 (editace) nevim jestli to je tou zimou, nebo tim, ze v aute mocnetopim, ale Auto rezim jsem zkuil a kdyz to asi 20 minut jizdy po dalnici, tzn se zahratym motorem furt fucelo na 4.stupen, tak mne to zacalo otravovat a prepnul jsem zpet do manualniho rezimu. Editováno: 10. Prosinec 2014, autor: pusher... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasekvvv Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Mě taky Auto pořád fučí celkem na velký stupeň i po dosažení teploty. Nejčastěji používám kombinaci okno + nohy, ale tam si to rádo hraje s otáčkama samo. Má to svou hlavu no : ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 11. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2014 pro Petra Zkoušel jsem ještě tu vnitřní cirkulaci při zahřátem motoru a otáčky také klesly o jeden dílek. Po vypnutí cirkulace a naskočení režimu AUTO se otáčky zase o jeden dílek zvýšily na původní hodnotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 11. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2014 Dík, tak že normální jev po přesoftwarování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeMo Vloženo 17. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 Ahoj, prosím o radu..prestal mi fúkať vzduch z hlavných otvorov nad rádiom Režim "auto" je vypnutý, a/c vypnutá, spiatočku zaradenú nemám, vetráky nemám zatvorené a keď stisknem tlačítko len fúkanie na xicht, tak stále fúka len na okno a neprepne sa ani keď dám fúkanie len na nohy - stále fúka len na okno. Vie niekto poradiť? Vypadá to na servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 vypada. Jed tam a reklamuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeMo Vloženo 17. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 Tak som auto nechal postáť asi 2 hoďky, naštartujem...a ono to ide! Ako nechápačka totálna, ale chvalabohu že to funguje tak ako má - začínam mať pocit že niektoré veci v rapíde fungujú alebo nefungujú na povel alebo na protest No každý má občas špatný deň, auto tiež...ale i tak naň nedám dopustiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasekvvv Vloženo 17. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 Jojo, hlavně když to člověku týden dělá den co den, pak dojedeš do servisu a ... prd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 27. Březen 2015 Sdílet Vloženo 27. Březen 2015 Nechal jsem si vyjet chyby a naslo mi to 2 chyby v climatronicu (viz. priloha). Jet s tim do servisu? A co jim rict? Ze mi to naslo chyby doma na diagnostice? Protoze jinak jsem totiz nezaregistroval, ze by neco nefungovalo.. takze jim nemam moc k tomu co rict... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Březen 2015 Sdílet Vloženo 27. Březen 2015 pokud je to nějaká sporadická chyba, tak bych se na to vyprdnul. Mně to taky vyčetlo jednu závadu, já o ní věděl a čekal jsem při servisce co na to v autorizáku a ani se nezmínili. Stačí když někde poklesně napětí, třeba v zimě při startu, nějáké čidlo dá špatný údaj a hned je závada na světě ačkoliv ve skutečnosti žádná není. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 27. Březen 2015 Sdílet Vloženo 27. Březen 2015 Jasný. Nechat smáznout a řešit, když se ukáže opakovaně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 28. Březen 2015 Sdílet Vloženo 28. Březen 2015 Ok, diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpv Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 Zdravím na fóru! Tak mám 2 týdny před koncem záruky a dnes při řazení zpátečky, když dochází k uzavření klapky vnitřní cirkulace vzduchu mi to podivně z míst za schránkou spolujezdce zarachotilo a od té doby mi něco jakoby škrtá o ventilátor. Přikládám odkaz s videem. Měl jste někdo podobnej problém, víte co by mohlo být příčinou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 No to jsou veci. Mas stesti v nestesti ze te to potkalo jeste v zaruce. List nebo tak neco dle meho by se tam skrz pyl. filtr dostat nemel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.