Přejít na obsah

Servisní intervaly - pevný, proměnný, jejich ceny v servisu


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Ono těch 300kč výpalné za vlastní olej pořád není moc. Pokud koupíte vlastní olej + 300kč výpalné, jste na cca 1000kč, Kdyžto jestli si servis naučtuje 480kč / 1L oleje, tak to jsme skoro na 2500, a to je rozdíl. Na Jaře mě čeká garančka po 3 letech, tak jsem zvědavý jak to bude probíhat, když si přinesu olej vlastní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím ve spolek :)

 

Čeká mě v Dubnu prohlídka po 3. letech. Je zde někdo, kdo ví co je povinné a co není při této prohlídce ? Co jsme zaslechl, tak je povinné vyměnit brzdovou kapalinu, je zde ještě něco ? Nejspíše si nechám udělat i výměnu oleje po roce, budou-li vstřícní a akceptovat vlastní olej. 

 

Díky

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Durannn ano, po 3 letech je povinná pouze výměna brzdové kapaliny, pokud náhodou budou chtít dělat něco navíc a oni rádi dělají, když to zákazník zaplatí, tak se tě musí zeptat předem, zdali souhlasíš, když nesouhlasíš neměli by to udělat. No a s tím olejem je to na tobě no..dneska už málokterý servis bere vlastní olej, je jich čím dál méně, ale stále takové jsou. Když chceš ušetřit za jejich předražený olej, tak bych spíše uvažoval o výměně sám, hodně z nás to takto dělá. stačí koupit origo olejový filtr v AS svůj olej a máš to za cca tisícovku vyměněný :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 11. 2019 na 18:53, osobne napsal:

A vypalne je na fakture oznaceno jak? Ja bych tedy neplatil za to, co jsem si neobjednal. Likvidace vyjeteho oleje? Tak to ne, pekne mi vyjety olej vratte, pouzivam ho na mazani retezu u motorove pily. Pekne bych se tam s nimi pohadal, protoze priste uz bych jel stejne jinam.

Nezlob se na mě,ale přijít ke mě do servisu a a chtít vyjetý olej vrátit,tak ho pošlu někam.Vyjetý olej chytáme velkých trychtýřem do nádoby která má 30 litrů,pak se to přečerpává do sudů,není to jednoduché a má to tak většina servisů.Pokud bys na tom trval,naúčtoval bych manipulační poplatek 400 a ani bych se s nikým nebavil protože je s tím dost práce a bordel kolem toho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jen o ochotě servisu, já si tu řídkou vodičku do pily klidně dám nebo zužitkuju bez dlouhýho vysvětlování i jinak. Manipulace se 4 litry za 400? Je to fakt moc práce, tragedie, nebo pohodlnost? Se servisem mám korektní vztah a nemyslím, že by měli problém, běžnou cenu za likvidaci si můžou zaúčtovat.

 

Raději si zase po 10 letech měnit olej na starý kolena na svých 3 autech doma a to se už vyplatí.

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, ski1961 napsal:

@Durannn ano, po 3 letech je povinná pouze výměna brzdové kapaliny, pokud náhodou budou chtít dělat něco navíc a oni rádi dělají, když to zákazník zaplatí, tak se tě musí zeptat předem, zdali souhlasíš, když nesouhlasíš neměli by to udělat. No a s tím olejem je to na tobě no..dneska už málokterý servis bere vlastní olej, je jich čím dál méně, ale stále takové jsou. Když chceš ušetřit za jejich předražený olej, tak bych spíše uvažoval o výměně sám, hodně z nás to takto dělá. stačí koupit origo olejový filtr v AS svůj olej a máš to za cca tisícovku vyměněný :-)

 

Díky za info. Olej by mi mohli vzít vlastní v servisu, mám dobrou zkušenost s jedním. Co se týče ostatního, např. Pylový (kabinový filtr), je předepsáno ho měnit po třech letech ? Mám jej rok starý prakticky (z min. prohlídky), nebo jde čistě o prohlídku + brzdová kapalina ? A ještě se doptám o jaké cenové relaci se bavíme. Díky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pylový filtr je předepsáno měnit po dvou letech, ale je to blbost. Záleží, kudy jezdíš (např. okolo polí s řepkou). Kabinový filtr je po výměníku klimatizace druhé největší fuj v autě, co se týče bakterií. Pokud máš rád své zdraví, tak si ho vyměňuj sám po půl roce. Prospěje to tvému zdraví i peněžence. Filtr v servisu stojí tak 600-800 Kč = lichva

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Blbej dotaz. Mám 1.0TSI kupováno nové říjen/2019. Najeto 7500km, takže po roce provozu budu mít max cca 9-10000km. Má to cenu nechat měnit olej, nebo to nechat po dvou letech, kdy budu mít cca 20tisíc a nebo nechat vyměnit na jaře v třeba 14tisících? Na to že najedu málo se mi zdá nechat tam "zbytečně" třeba 6tisíc Kč jako opravdu zbytečné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 25 minutami, Deawon napsal:

Blbej dotaz. Mám 1.0TSI kupováno nové říjen/2019. Najeto 7500km, takže po roce provozu budu mít max cca 9-10000km. Má to cenu nechat měnit olej, nebo to nechat po dvou letech, kdy budu mít cca 20tisíc a nebo nechat vyměnit na jaře v třeba 14tisících? Na to že najedu málo se mi zdá nechat tam "zbytečně" třeba 6tisíc Kč jako opravdu zbytečné.

Polož si otázku, jak douho si chceš auto nechat. Jestli "dlouho", "na neurčito", tak ho rozhodně nech v říjnu vyměnit a až budeš v servise, požádej, ať ti zároveň s tím přepnou na pevný interval. Auto tě pak bude vyzývat k výměně samo po roce či 15 tis. km.

 

A poznámka k ceně - běžný servis si za výměnu účtuje 3-4 tis., nebo si zkus ověřit, zda akceptují vlastní olej - pak to budeš mít ještě levněji. 

Editováno: , autor: Rapid1.0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...