Přejít na obsah

Převodovka DSG


omicron

Doporučené příspěvky

Vladimir, mozem ti predat tu svoju 1.8TSI DSG :) Budes mat cerstvo vymenenu mechatroniku na DSG :) Kazdopadne, ja chcem auto predat buduci rok a tu vo FR je to viac menej nepredajne, lebo frantici jazdia vyhradne na nafte. Ale ako pise Mike vyssie, aut s DSG je v koncerne velmi vela a vela ich nema problemy vobec. Ja chodim casto do Madridu na sluzobky a tam su taxiky vyhradne Octavky alebo Prius-y a co pozeram, taxikari maju bezne cez 300.000km nabehane a funguju dalej aj s DSG-ckami. 

Editováno: , autor: sidzej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

zdravim,

 

mame v rodine 2 Octavie II 1.9 tdi DSG. Zatial maximalna spokojnost, jedna ma 175tis a druha 305tis.

 

Mam ale otazku ohladom tej starsej, co ma najazdenych 305tis. Prevodovka radi krasne plynulo vsetky stupne, ale ked mam zaradene D, stojim na brzde (nechcem aby sa auto hybalo) a po uvolneni brzdy, ked uz sa chcem rozbehnut auto nezacne zaberat takmer hned ako by malo, ale asi po 1s dost buchne prevodovka, az zakyve s autom. Nasledne sa rozbehne uz celkom dobre a zase radi ako ma az do dalsieho zastavenia.

 

Vsimol som si, ze situacia sa zlepsi, ked po uvolneni brzdy asi 2 sek pockam, kym auto zacne samo zaberat a nasledne pomaly pridam plyn. Vtedy je rozjazd plynuly, ale trochu to obtazuje a hlavne by to tak buchat do prevodovky pri rozbehu nemalo.

 

Nestalo sa to niekomu z Vas? Myslite, ze je to zotrvacnik, alebo mam dat prevodovku na repas? (olej v nej bol vymeneny naposledny pri 275tis). Ja sa skor priklanam k tomu zotrvacniku, kedze prevodovka ide naozaj pekne v celom rozsahu, problem je len pri prvom zopnuti rychlosti pri rozbehu zastaveneho auta.

 

dakujem za rady

Na tejto stránke je spomínané diagnostikovanie symptómov dsg http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-mechatronik-6st-pevodovek-dsg-161
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Dobry den, 

už jsem bezradný a hledám celý týden různě po internetu možnost příčiny problému mojeho nového ropáka, ale nic nenacházím..
Koupil jsem si Octavii 1.9Tdi modelový rok 2008 s DSG převodovkou.. Auto super, ale co mě trochu kazí náladu je že  když jedu stálou rychlostí kolem 50km/h na čtvrtý převodový stupeň otáčky motoru mi pořád "kmitají" mezi 1500 - 1700 (pořád nahoru a dolů) a auto jako kdyby lehce zrychluje a zpomaluje..Divné je že mi to dělá jen při zahřátém morotu..

Auto má momentálně najeto 180t km, a je komplet po výměně olejů jak v převodovce tak v motoru a má nové rozvody...

Nevíte někdo co s tím? V čím by mohla být závada?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zrovna vcera se mi objevil hodne podobny problem pri zarazene 7. rychlosti: "V momente, kdy jedu stalou rychlosti mi otacky mirne poletuji a auto podle toho zrychluje a zpomaluje". Mam ale suchou 7DSG a dela to ne vzdy a spis za studena. Problem se ale projevuje i pri zarazene 4 a rychle akceleraci, kdy otacky uz litaji fakt hodne a auto pocitove nejede. Podezrivam spojky.

 

Nema nekdo zkusenost co by to mohlo byt, jestli treba nestaci zresetovat DSG nebo nahrat novy SW, pripadne za to nemuze motor (mam 2.000km pred vymenou svicek a vsech filtru)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Uz se vam nekomu stalo, ze vam s DSG chcipnul motor? Me vcera pri vyjizdeni z parkoviste, po ujeti asi 100metru a zastaveni u zavory. Motor zcela studeny, zastavil jsem uplne pomalu a klidne motor proste chcipnul. Je to normalni stav nebo mam cekat, ze je neco s necim blbe? Dosud mi teda nikdy v zadnem aute zadny automat nechcipnul. Netusil jsem, ze je to vubec mozne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč všichni,co máte problémy,nejdete na diagnostiku?Ta dost napoví.Nebo zkuste udělat výmaz adaptací a zákl.nastavení.Píšete problémy,ale jestli jste to měli na diagnostice nepovíte.Že lítají otáčky může způsobovat i nějaké čidlo na motoru-klika-vačka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja s tim byl u frmotlla, ono je s tim spojen i problem, ze to nekdy pri rozjezdu cukne, jako kdyz se rychle pusti spojka, coz se v hodnotach projevilo, ale proste neni jasne, cim to je. Mechatronikou to ale neni, delala to i predesla (ta ale navic po zahrati blbla, prokluzovala, blblo razeni 1-2).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahojte,potřebovala bych poradit.Mám octavii II,2.0 dsg,RV 2005.při jízdě mi vydává chrčivý zvuk,dříve to bylo jen na menších nerovnostech a při přidání plynu a teď to dělá i na rovině celou jízdu.měla jsem to v jednom servisu a tam mi řekli že je to převodovka.Nevím jestli tomu mám věřit,nebo ne.koupila jsem to jako ojeté auto a nevím jestli byl v převodovce měněn olej.Mám zkusit vyměnit jen olej v servise nebo bude opravdu po převodovce?auto řadí bez problémů.jen občas někdy při větších otáčkách cukne(ne furt jen občas asi při 1800otáčkách).děkuji za radu

-na diagnostice vadu neukazuje

Editováno: , autor: dagmar staňková
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechapu některé zdejší příspěvky, mám již druhé auto s DSG (zakládal jsem kdysi toto vlákno, když jsem tu byl první s DSG), a NIKDY me nenapadlo si jakoukoliv automatickou převodovku servisovat nějak podomácku či garazove. DSG je velmi sofistikovaná záležitost, a 90% všech potíží s ni je spojeno se špatným, nedostatečným či neodbornym servisem, to apropo platí pro všechny automat. převodovky, a ZEJMENA ojeta auta s neznámým rozsahem předchozího servisu. Každému, kdo nějakou závadu zaznamená bych doporučil nejdříve kvalitní znackovy Skoda servis s profi diagnostikou'

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

směji se jak si mnozí myslí,že Škoda servis je nějaký zázrak.Nezlobte se,ale běžte s tím někam.

Jsou garážisté,kteří jsou "páni mechanici" a umí toho daleko daleko víc než mechanici ve značkových servisech.Také máme u nás pána mechanika-garážistu a co ten umí by mohli leckteří ze salónu závidět.

Je to asi 3-4 roky,co jsem jel do Škoda servisu,ať mi půjčí přípravek na výměnu oleje v DSG a zasmál jsem se,když mi řekli,na co,je tam doživotní...tak co chlapci???

A profi diagnostika??Nebuďte směšní....většina z nich co tam dělá umí jen základní funkce,neumí to zařízení dobře ovládat.Dokódovat něco je pro ně problém,a to nejsou jen mé slova,stačí se zeptat misra Rolbaře,Vaši,ferdy25 a jiných.

Včera jsem na svém Superbu 3,6 měnil celý zadní diferák s rozvodovkou.Začal jsem v sedm,skončil ve 14 hod s přestávkou na kafe a pak na oběd.Dělal jsem to poctivě,všechny šrouby co šly zpět mazal atd atd atd-fotky tady jsou.Víte,co mi řekli ve škodovce.Pane to je práce na 2 dny....stačí ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tím servisem 100% souhlasím... já sem si vyměnil olej hned při koupi zánovního auta(5W-40), pak sem šel na 30000km prohlídku kvůli potvrzení mobility a záruky, zdůraznoval sem, že chci olej na pevný interval, 5W-40 kastrola co tam lejí, se mohli zbláznit že nechci longlife a vůbec mě nechápali, že prej zbytečně budu platit navíc výměnu oleje a tyhle pitomý keci...nedokázali pochopit, že ve firmě měníme olej max po 15000km....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To co pises omicron je z casti pravda, ale nie vo vsetkych pripadoch. Povedz mi ako servisovat napr. prevodovku, ktoru som mal v Touaregu a nemala predpisany ZIADNY vymenny interval oleja. Rovnako je to aj so 7st. DSG, ktoru mam v SII. V jednom z najvacsich skodovackych servisov v SK mi povedali, ze olej sa menit neda, vraj je v prevodovke "pod tlakom". Tak ako ju mam dostatecne udrzovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna vcera se mi objevil hodne podobny problem pri zarazene 7. rychlosti: "V momente, kdy jedu stalou rychlosti mi otacky mirne poletuji a auto podle toho zrychluje a zpomaluje". Mam ale suchou 7DSG a dela to ne vzdy a spis za studena. Problem se ale projevuje i pri zarazene 4 a rychle akceleraci, kdy otacky uz litaji fakt hodne a auto pocitove nejede. Podezrivam spojky.

 

Nema nekdo zkusenost co by to mohlo byt, jestli treba nestaci zresetovat DSG nebo nahrat novy SW, pripadne za to nemuze motor (mam 2.000km pred vymenou svicek a vsech filtru)?

Tak na diagnostice byla v prevodovce ulozena chyba: "Dosazena mezni hodnota na spojce 2"

Po resetu DSG do zakladniho nastaveni se problem zatim neprojevuje.

Na muj dotaz, jestli by se dal nahrat novy SW do DSG byl autorizovany servis celkem prekvapen, ze se to bezne nedela, jen kdyz prijde pozadavek ze skodovky. Myslel jsem ze se to jen napoji na kabel a za par minut je hotovo. To je to takovy problem nahrat novy SW pro DSG?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...