LukášCBR Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 Díky za tuto recenzi. Neměl jsem možnost zkusit všechny auta a tak jsem si tvůj “test” s nadšením pročetl. Golf je pro mě favorit a jsem rád, že jsem se o tom mohl ujistit i z tvého testu. Jediné mínus je snad horší místo vzadu a dražší pořizovací cena ve vysších výbavách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Světlonoš Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 Díky za pozitivní ohlasy. Já si na přelomu Listopadu a Prosince udělal turné po autosalonech, vždy tak dvě - tři auta týdně, abych je měl v čerstvé paměti kvůli porovnání. Už si ze mě kolega dělal srandu, že jsem fantom autosalonů. No a na závěr, před vánoci jsem využil akce u Hyundai a půjčil si na tři dny Tucson. Jen abych se ujistil, že SUV opravdu není můj šálek čaje. A vskutku není. A to nemůžu proti tomu autu nic říct, je prostorné, dobře se ovládá, dobře jezdí a v naftě ani moc nežere. Bydlet někde na Vysočině, tak o tom uvažuju. Ale ve městě to není tak obratné a na okreskách tak svižné jak Octavia a spol. Navíc tady mezi vinohrady je sníh tak tři dny v roce. Ale zkušenost to byla zajímavá. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 Světlonoš - dobrá rešerše :-) Založ téma na své auto, až budeš mít, rádi si jistě počtem dojmy. Jestli se můžu zeptat, co rozhodlo, že Forda nebrat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 Jedna malá drobnost: Golf Variant se mi taky zamlouval. Když jsem zjistil, že nezávislé topení do něho stojí přes 50 000Kč, řekl jsem si, že se zbláznili. (u OIII vyjde na cca 26 000, což je lepší, než si ho nechávat posléze dodělávat....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 zkoušel si krátkého golfa /leona nebo kombíky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Světlonoš Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 před 58 minutami, Clerfayt napsal: Světlonoš - dobrá rešerše :-) Založ téma na své auto, až budeš mít, rádi si jistě počtem dojmy. Jestli se můžu zeptat, co rozhodlo, že Forda nebrat? Tak na jedné straně je uvnitř opravdu užší a v kombíku je kufr "jen" 490 litrů. Není to úplně špatná hodnota, ale teď mám 560 a v O III si ještě malinko polepším, dolů s objemem jít nechci. Už teď je to někdy tak tak. A potom žehrání uživatelů na Focus fóru. K motoru výtky nebyly, ale jinak něco k trvanlivosti podvozku, síle laku atd. a hlavně stará píseň - nářky na korozi. Měl jsem Mondeo I a Mondeo II (benzíny), byla to jízdně super auta, ale ta koroze mě hodně vadila. Předpokládám, že to bude lepší než dřív, ale nechci se s tím potýkat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadimX11 Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 Světlonoš: super porovnání, zvolil jsem stejně, i když je pravda, že úplně tolik aut jsem nezkoušel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 Nechce sa mi verit, ze OIII ma nejako zasadne vacsiu sirku na zadnych sedadlach ako konkurencia. Prave naopak, Skoda u svojich modelov bola v minulosti znama svojou jazvecikovou propociou, tzn. velkou dlzkou a malou sirkou. A na prepravu 3 osob vzadu by som naozaj zvolil radsej SUV alebo MPV kvoli vacsiemu priestoru v oblasti hlavy (SUV mavaju vacsinou sirsiu strechu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 No to ale už opravdu porovnáváš neporovnatelné. V rámci svojí třídy patří určitě k těm širším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 (editace) Naozaj? http://www.auto.cz/srovnavaci-test-skoda-octavia-vs-volkswagen-golf-seat-leon-73607 Test porovnava hatbacky a liftback, ale dverne panely maju tieto auta rovnake nezavisle od toho ci to je combi alebo nie. Kedze som pracoval na vyvoji sedadiel pre OIII, mam pristup k 3D datam, takze som to presne zmeral. Sirka zadnych operadiel u koncernovej trojky je PRESNE rovnaka 1145.8mm (pretoze rovnaka platforma - zmierte sa s tym). Sirka medzi dverami OIII, zadny horny roh kde konci lista je nauzsie miesto (ak neratam opierku na ruky) je 1382mm. Sirka v laktoch nad laktovou opierkou vzadu je 1438mm. Zial nemam 3D data dvier Golfa a Leona, ale nevidim dovod preco by tu mal byt zasadny rozdiel (pretoze mech. skiel, vyztuhy ...atd). Podla merani Auto.cz je OIII v laktoch o 1cm sirsia ako Leon a o 3cm sirsia ako Golf co predstavuje rozdiel 0.7% resp. 2%. Takze je toto nejaky zasadny rozdiel, ktory z OIII robi svetovy unikat posuvajuci toto auto o triedu vyssie? Za mna urcite nie. My vo firme hovorime, ze to je rovnake hovno zabalene do ineho alobalu. Editováno: 22. Březen 2018, autor: Sranki 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Světlonoš Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 Šedivá je teorie, zelený je strom života. Do každého ze zkoušených aut (sedadla vepředu nastavené podle sebe) jsem posadil své tři ratolesti, nechal je navzájem se požduchat a usadit. A věř mi, že dětičky si svůj prostor sakra hlídají a navzájem si nic nedarují. Už jsou ale dost velcí na to aby objektivně řekli jak se jim sedí a jak nastupuje. Sám je u toho pečlivě sleduju. TOHLE je pro mě indikátor prostoru a využitelnosti zadních sedadel, ne nějaké data. Proto jsem se rozhodl pro tento alobal. 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 Ak je rozhodujucim kriteriom pozdlny priestor, OIII v nizsej strednej triede konkurenciu nema. Ale ak mam vzdu vozit troch dospelych ludi, ziadne auto z tejto triedy neposkytne dostatocny priestor na sirku (max. na kratku vzdialenost). Tymito mojmi postami nechcem na teba Svetlonost utocit, len som to chcel dat do kontextu predchadzajucej debaty na temu o OIII ako niecom unikatnom v danej triede. PS. Mam tu na monitore OIV, a velke nadeje do zvacsenia vnutorneho priestoru v porovnani s OIII by som nevkladal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Světlonoš Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 To co jsi teď napsal, ti klidně podepíšu. Naprosto souhlasím. Ale dvojčata mají 13 a třetí děcko 10, takže zatím O III postačí a dá-li vyšší moc, tak za cca pět let chci nové auto. Pokud děti vyletí z hnízda, tak klidně menší, pokud ne, tak jak jsi psal, bude to s jistou nechutí SUV nebo MPV nebo kříženec, ale mám radši nižší auta, takže pokud postačí Superb, dostane přednost. Mimochodem, když jsme prohlíželi Golfa, tak se děcka dozadu hlavně kvůli délce kabiny docela soukaly (a je to proti O III jen pár cm) a do Tourana co stál vedle v pohodě skákaly jak Němci do krytu. Bohužel i když zřejmě výborné rodinné auto, pro mé oči je Touran přílišná krabice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 23. Březen 2018 Sdílet Vloženo 23. Březen 2018 Ono tři plnohodnotná místa vzadu nabídne málokteré auto. I limuzíny typu A8, BMW7, atp., jsou koncipovány především pro dvě plnohodnotná místa vzadu a ten prostřední jede na velbloudu za trest :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 24. Březen 2018 Sdílet Vloženo 24. Březen 2018 Golf je hodně zajímavá varianta, jen musíte chtít Maraton Edition. Podobně výhodně O3 prostě koupit nelze, StylePlus je o 30tis. dražší, a to nemá adaptivní tempomat (dalších 18tis.) a multilink. Aktuálně je na Golf navíc další akční sleva 25tis. Některá příplatková výbava je snadněji dostupná, protože není povinně navázána na jiné položky v nabídce. Objednat cokoli jiného než ME však už tak zajímavé nebude. Příplatková výbava je obecně 1.5-2x dražší než u Škodovky, a když je zákazník natlačen do výbavy Highline (např. kvůli 1.4TSI DSG), vychází Golf už o desítky tisíc dráž než O3 Style. Nemluvě o vyšší hodinové sazbě v servisu. Cenová politika VW je v ČR dost podivná. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 24. Březen 2018 Sdílet Vloženo 24. Březen 2018 J: Je vidět, že to máš nastudované. A kdo nemá, jednoduše se v nacenění na první pohled nevyzná. Koho se nevyzná ve všelijakém cenovém zvýhodnění, může jít ke konkurenci kvůli ceně a třeba ani nemá proč. Třeba u nás OIII trumf nevidíš v konfigurátoru a na první pohled ani v ceníku. Leckdo tuto bezva nabídku může přehlédnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Březen 2018 Sdílet Vloženo 25. Březen 2018 Na Highline jde sehnat velmi slušná sleva. Někomu se nelíbí lesklá černá, mně zas stříbrná přístrojovka. Už to je důvod ME nebrat. Každopádně lépe už u Golfu cenově bylo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 25. Březen 2018 Sdílet Vloženo 25. Březen 2018 (editace) Slušná sleva na HL je kolik procent? Zatím jsem vždy dostal u dealera vyšší slevu na O3 než na Golfa. On ani ten ME není zas tak super nabídka - stačí přihodit pár kousků příplatkové výbavy a sleva je pryč. Ten lesklý černý lak je neuvěřitelně kýčovitý, po krátkém použití pak odporně upatlaný. Stříbrná přístrojová deska z nižších řad zmizela, nyní nabízí lesklý tmavě šedý lak (je to pořád kýč, ale lepší než ten černý). Editováno: 25. Březen 2018, autor: j57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Březen 2018 Sdílet Vloženo 25. Březen 2018 Highline 1.4TSI/110kW, Variant + metalíza ceníková cena 610 000Kč: - 58 000Kč sleva pro "každého" - 25 000Kč do 31.3. - 30 000Kč v případě IČ To jsme na cca 18,5%. Tázal jsem se Passat, protože uvedené slevy mně přišly z říše snů. Toto jsou cifry pro Golf Variant, co je vyvěšený na webu. Možnost konfigurace do výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 27. Březen 2018 Sdílet Vloženo 27. Březen 2018 (editace) O slevě na IČO je zbytečné se bavit. Z nějakého důvodu řada dealerů VW uvádí jako standard ceny skladových aut už po této slevě, takže zákazník musí cíleným dotazem zjišťovat, jaká je cena bez této slevy tj. pro fyzickou osobu, což je dost otravné. K tomu 17" za vskutku lidových 15tis. (pouze Dijon jsou levnější) a Full LED světla za dalších 29tis. Ve skutečnosti je ME s příplatkem za PP Premium levnější o 50tisíc než HL se statickými full LED a 17" koly Dijon. Sleva na ME se pohybuje okolo 6% (10% nikdo nenabídl, ale HL jsem nepoptával), takže rozdíl zůstane docela šílených 40-50tisíc za skoro stejně vybaveného Golfa. Kupovat HL místo ME proto nemá ekonomicky žádný smysl. O3 Style plus bude taky levnější minimálně o 20 tis, a ten rozdíl se zvětší dost podstatně při objednání příplatkové výbavy, která je u HL poměrně drahá. Editováno: 27. Březen 2018, autor: j57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Březen 2018 Sdílet Vloženo 27. Březen 2018 O slevě na IČ je zbytečné se bavit? Jak pro koho. Pro řadu koupěschopných lidí to u VW znamená i 100 000Kč slevy včetně DPH. Už zase ty univerzální pravdy s klapkami na očích? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 29. Březen 2018 Sdílet Vloženo 29. Březen 2018 V 27. 3. 2018 na 23:04, bojler napsal: O slevě na IČ je zbytečné se bavit? Jak pro koho. Pro řadu koupěschopných lidí to u VW znamená i 100 000Kč slevy včetně DPH. Už zase ty univerzální pravdy s klapkami na očích? No, když už se tu argumentuje slevou 30tis pro omezenou skupinu zákazníků (11% ?), bylo by asi vhodné uvést, že tato sleva není zadarmo, ale zákazník se vzdá svých práv spotřebitele se všemi patřičnými důsledky. Z jakého důvodu si myslíte, že tu slevu asi tak poskytují? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Březen 2018 Sdílet Vloženo 29. Březen 2018 Hele nezlob se, ale na tohle už nemám sílu. Buď jseš úředník, děláš si srandu a nebo jseš natvrdlej. Na IČ je u nás registrovaná valná většina nových aut. V rámci koncernu je historie a rozmanitost jednotlivých podpor velmi bohatá od pilotů až po vybrané motorizace. Dohadovat se tady o právech spotřebitelů a podobnejch pitomostech, to fakt nemá cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 29. Březen 2018 Sdílet Vloženo 29. Březen 2018 Jistě. Do firemních flotil. To je pro fyzickou osobu kupující auto fakt užitečná informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 23. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2018 Mazda 3 2019-ceník: Mazda_3_2019.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.