Panasonik13 Vloženo 7. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2013 (editace) Yeti 1.8 Tsi rok výroby 2010 najeto 19 000 Km Otačky vyletí na 1200 pak na chvili klesnou, pak se zase zvýší na 1200 a pak se během 10 sekund ustálí na 800 a cukání zcela zmizí viz video nevité co by to mohlo byt? Editováno: 7. Říjen 2013, autor: Panasonik13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2013 Po domluvě s Panasonikem 13 vlákno odemčeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 Dela mi to stejne. Zrejme vlastnost motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Panasonik13 Vloženo 8. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 Změnil jsem benzínku a teď to občas udělá a občas ne před tím kaž-dej start dnes mě to ze 3 studených startu neudělalo ani jednou asi to bude benzinem tak nevim no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 A kde jsi tankoval doposud? A co zkusit prémiová paliva, jako třeba Carrera 100 od OMV, nebo Vervu 100 od Benziny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Panasonik13 Vloženo 8. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 tankoval jsem u EuroOil a teď jsem natankoval u Benziny to je taky možnost k vyzkoušení :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Ahoj všem. Rád bych se přidal k tomuto problému kolísání otáček při studeném startu. Tento problém registruji cca 4 měsíce a netuším čím by to mohlo už být? Po vyčistění škrtící klapky, která je jak nová a vstřiků problém pořád přetrvává. Při teplotách -3,- 6 /0/ +3 , +6 se rafika otáčkoměru prohoupne cca 100-200 otáček. Zvuk motoru se při sytiči lehce škube, ale asi po 10-15 sek.se ustálí otáčky a padnou na 900 a vše je stabilní. V průběhu jízdy jede jak má a kolísání otáček se neprojevuje. Při druhém startu když je motor ohřátý se toto kolísání neprojevuje. Jedná se o motor CDAA 1.8 TSI 118KW Škoda Octavia II FL 2010. Byl jsem 3x na diagnostice a žádná závada nebyla nalezena. Ve škodovce mi řekli ať to neřeším do té doby než se rozsvítí kontrolka závady. S tím jsem nesouhlasil a domluvil jsem se s nimi na přehrání softwaru. Tak pak se uvidí co dál. Přidávám video co to dělá. Máte někdo zkušenost. Díky Pavel. Video: https://drive.google.com/file/d/0BwCGr0GcHqlbdWJ0V2tVblFQTkE/view?usp=sharing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anorex Vloženo 3. Duben 2015 Sdílet Vloženo 3. Duben 2015 (editace) 1.4 TSI (jak staré řetězové,tak i nové řemenové) to po studených startech dělá zcela standartně,je to daň za rychlé ohřátí katalyzátoru po studeném startu,nedělá to vždy,např ve vytápěné garáži na 20 stupňů se tohle neděje,pokud auto zůstane přes noc při nižších teplotách venku,pak ráno předvede zajímavej koncert, (tzv dvojitý vstřik),tedy daň za ekologii,aby auto co nejdřív mělo co nejnižší emise,přičemž to má bohužel efekt jak zvukový,kdy auto zní pomalu až porouchaně,tak i mechanický,tedy auto se tak nějak víc třepe a otáčky jemně kolísají,po nějakém časovém úseku,většinou tak půl minuta +- se uklidní...je to myslím dokonce napsáno i v manuálu,resp to tam bylo přidáno...jak je to s 1.8 TSi úplně přesně nevím,ale není vyloučeno,že to může být stejné,tedy to prvoplánově nemusí být závada,ale dejme tomu vlastnost,čemuž by nahrávala čistá diagnostika,zmizení problému při zahřátem autě,ale kontrolou a přehráním softwaru samozřejmě nic nezkazíš Editováno: 3. Duben 2015, autor: Anorex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Ahoj. Tak jsem byl včera na přehrání softwaru. V tabulce diagnostiky status software bylo číslo 010. Po vyhodnocení mám to nabídlo 030. Což jsme nahráli a auto prošlo klinickou smrtí nahráli nový software 030. V domění že se vše srovná,ale je to pořád stejné a řekl bych že je to i horší než předtím. Tak van nevím jeli vůbec něco existuje na opravu. Dela to pořád při studeném startu sitiči viz video. Jediné co ne mě napadá vyčistit čidlo sání vzduchu. videohttps://docs.google.com/file/d/0BwCGr0GcHqlbUEZaaHRsbHIxcUE/edit?usp=docslist_api Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Ahoj Po delšími hledání jsem asi přišel na příčinu našeho problémů vadný ventilek odvzdušnění odvětrávání..... objednací číslo dílu ve škodě na 1.8T AUM ARX AUQ AGU je 035103245A stojí 230kčhttp://www.zizanet.com/auto/ventilek18t.jpg ale netuším kde přesněji hledat ten ventilek vzduchu. Pro vozidlo škoda Octavia II FL 1.8 TSI 118kw 2010. Nemá někdo nějaký obrázek kde by mohl byt v prostoru motoru. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 No já nevím, AGU (a ty ostatní také) je něco jiného, než CDAA. AGU v OII vůbec nikdy nebyl. Kdes na to přišel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Ale něco podobného tam musí být. Co by jsi mi doporučil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Tohle má na starosti odlučovač oleje. Tedy u motoru cdaa apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Sundej kryt motoru a uvidíš ho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 A kde se nachází v prostoru motoru. Trápí mě to už 4 měsíce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Tak už vím o co jde. Takže výměna celého dílů nebo sundat a vyčistit. Opravdu je příčina celého problému? Diagnostika nic nenašla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Diagnostika není samospasitelná. Zrovna tuto věc ti asi neukáže, je to čistě mechanická záležitost bez elektriky/elektroniky. Jestli výměna pomůže nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 To je ono. Má to 2 větve. 1. Když tahá turbo, tak to jde do hadice sání - ta za motorem. 2. Při volnoběhu to jde rovnou za klapku sání - ta zepředu. V těchto hadicích jsou ventilky, aby se to nehádalo mezi sebou. A v tom "kruhu" je pojistný ventil - membrána, který při přetlaku pustí vše rovnou do sání. Problém bývá s tou membránou. Prostě praskne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Vedlejší příznak je přítomnost oleje v okolí hadic, hlavně u turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Super takže celý nový díl a asi ty ventilky. Kolik by stála takova sranda jen doufám že to pomůže. Já měl porad dodezreni ba nějaké čidlo. Nespíš se na membránu nedostanu? Je to cele zalite v plastu. Mas stimuluje zkušenost. Setkal ses s tím? Díky kamo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Teď jsem to celé měnil. Odlučovač, 2x hadice a hadici sání k turbu. Ale u mě to bylo kvůli úniku oleje do sání. Ty ventilky jsou součást hadic. Odlučovač 1830 Trubka odvětrání 435 Hadice odvzdušňovací 443 Bez dph Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Je to jedna s příčin houpání motoru. Taky to chce zkontrolovat všechny hadice na těsnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 A kolísání otáček přestalo? Jak popisují z hora působí mě video. Ta cena není tak hrozna čekal jsem více. Díky kámo dam pak vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Tady máš čísla dílů: Odlučovač je v příspěvku č.14. Motosi, sedí ta čísla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Mě šel motor normálně. Pouze mi rosil olej na hadici u turba a na vstupu do ní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.