Leden 8, 20169 r Taky to mám tak v létě to musím pomalu brzdit, jak to se zvedá a teď se tomu chce nahoru podstatně méně. Zatím v tom ale nevidím problém, čas ukáže.
Leden 8, 20169 r É to fizika Mám v živý paměti, jak mě vzaly 5. dvěře v zimě přes hlavu u citroena, protože prostě nedržely. Rapid dobrý, v zimě se mu musí trochu víc pomoci, ale viz výše. V užovce člověk dával ručně klacek a taky nebrblal 8)
Leden 9, 20169 r Me se to uz v lete zdalo nejake slabsi. A neprijde mi to jako dil, ktery by se mel co dva roky menit
Leden 11, 20169 r Mám to samé, síla se dost mění se teplotou. Jenže za poslední dvě zimy, co Rapida mám, nebylo nikdy takhle hluboko pod nulou..... Pravda je, že na Octě I. takový propad síly vlivem teploty nebyl. Holt se šetří i na tomto, vzpěry, aby fungovaly i za nižších teplot, holt stojí víc, znám to z vývoje vzpěr kapoty..... Na jedné straně šetření na straně druhé možná soudnost toho kdo to navrhoval. Nadimenzovat to na teplotu -20°C, tak to by znamenalo že v +30°C to vyletí nahoru neskutečnou rychlostí a bude obtížné to zavřít. To to radši vydržím těch pár dní v zimě :-)
Květen 24, 20169 r Probroušením plastu nastavování pásů netrpí jen OIII (http://forum.skodahome.cz/topic/135707-vybrou%C5%A1en%C3%A1-dr%C3%A1%C5%BEka-v-%C3%BAchytu-p%C3%A1su/) ale i RAPID... Měřím 168cm, vodítko pásu v dolní poloze, najeto 38tkm, z toho cca 20tkm v dávkách 7km. Takže po cca 2875 cyklech to vypadá takto, dokonce mám načatý i kryt B sloupku. Je to nejspíš od toho, jak se tahá vrchní část pásu levou rukou při zapínání. Pravou zacvakavám zámek, levou si povytahuju pás pro usnadnění zapnutí. A v té chvíli se pás dře o tu hranu. Při zvednutí vodítka pásu a posunutí sedačky dozadu (simulace nastavení pro vyššího člověka) pás jde mimo tu hranu. Pravá sedačka je bez záseku. Jednak se na ni tolik nesedává a jednak je posunuta víc dozadu, než řidičova.Jednoznačně kombinace jedné z možností nastavení, stylu zapínání a hlavně měkkého plastu.
Květen 25, 20169 r Mám taky vydřeno. Naj. 20tis a mam levou i pravou stranu, ale ne tak moc. Minulý týden jsem jel s tchánem co má 4 roky staré rio a naj. 40tis a má to ještě víc než miklisek. Takže problém není jen u škodovek.
Květen 25, 20169 r Mám najeto 61 tisíc, výroba únor 2014 a bez opotřebení. Mám to nastaveno ale v nejvyšší poloze a s pásem při zapínání nedělám oblouk, tahám ho po sobě.
Květen 25, 20169 r Dnes jsem se díval, ročník 2013, najeto 55tis. a držák v horní poloze a akorát byl černej, špinavej, po očištění OK, bez oděrek.
Květen 25, 20169 r mám 2014, 35tis najeto, jezdím každý den, ani čárka. U miklíska mě překvapuje, že při jeho výšce, má ten nastavovák úplně nahoře a celkově takovej zašpiněnej Já mám 177cm, sedím co nejníže to je možné a nastavovák mám také co nejníže. Když uchopím pás, táhnu ho přímočaře jako směrem k pravému koleni...
Květen 25, 20169 r U me ok kupodivu na obou stranach, ale merim 184 a pasy mam nastaveno temer v nejvyssi poloze s tim, ze pas taham pravou rukou po tele az do zamku. U ridice je jen lehce videt nepatrny oder, ale zadne zarezy apod. Auto 2/2013 a 60tis km. Jedine tak pas na hranach zacina chlupatet.
Květen 25, 20169 r Fotka nějak mate, šoupátko je skutečně v dolní poloze. Jak jsem psal, u lidí s posunutou sedačkou a pásem ve vyšší poloze to bude dělat míň nebo vůbec. Kolegyně je jen o 2cm vyšší, ale jak má (krásný gazelí) dlouhý nohy a dlouhý ruce tak má sedačku posunutou vzadu a v poměrně nízké poloze, volant vysunutej, sedí tam jak ve formuli a šoupátko má nepoškozeno. Zkuste si na sebe navléct zimní bundu a i když potáhnete pás po těle, může se stát, že i vám se bude hrana pásu o konce drážky dřít. Těch 20tkm je u mě najeto právě hlavně v tomto režimu - 7km a hlavně v zimě, takže se nesvlíkám.
Květen 25, 20169 r Já měl strhlou a roztřepenou tu vrstvu co to po tom jezdí, tak jsem to lehce zařízl a opatrně přejel sekunďákem. Není to žádná hitparáda, ale je to už skoro rok a kromě špinění které jde umýt, tak se to už netřepí. U spolujezdce OK.
Květen 26, 20169 r dneska ráno jsem se schválně koukal, jak tahám pás a tahám co celkem zkrypleně, bez oblouku, skoro podél těla, takže od konce pás k okraji té díry mám min 0,5 cm. Proto u mě nedochází k odření... Ale zase jsem zjistil, že dochází k odření sedačky, pokud měním výšku, z vnitřní strany páčky je nějaký otřep na plastu a ten rejdí po látce. Pokusím se ho seříznou a přelepím kobercovkou...
Květen 26, 20169 r Jo a já mám od pásu odřený trochu zase zadní opěradlo na kterým je dětská sedačka.
Květen 26, 20169 r No jo, máte starý šunky, tak se nemůžete divit. :-) Škoda si přeje aby jste to strčili ze skály a šli a koupili novou škodu, která je dle nejnovějších trendů. Budete mít mirrorlink a jiné nezbytnosti a co na tom, že to nové auto se už nerozpadne po 4 letech, ale po třech. :-)
Květen 28, 20169 r Zasláno info do Škodovky vč. fotky. Mám se hlásit v servisu na posouzení. Nevím jestli přijedou zase technici (reklamoval jsem odírání laku a byli se na to kouknout z MB) nebo jestli dají pokyny servisu.
Květen 30, 20169 r Beztak reknou ze je to tim zes to blbe pouzival a zpusobil si to sam. Na sefovo S3 se odlepila chromova lista z okna a ohla se, zpusobil si to pry sam, oprava 2k Kc. Kdybychom u dealera nemeli zname, tak to pujde vazne za nama. Takhle si to servis se skodovkou nakonec vyhadal.
Květen 31, 20169 r Nestraš, tohle je bezpochyby špatný použitý materiál a konstrukčně nedomyšlené. Miklisku, dej vědět, jak jsi dopadl. Klidně do PM. Sent from my iPhone using Tapatalk
Červen 1, 20169 r Taky se mě to začíná obrušovat. Auto má najeto jen 16 000 km. Jednoznačně nevhodný materiál.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.