Jump to content
rudko25

CHIP Tuning

Recommended Posts

MQ200 je stavěná na 200Nm a DQ200 na 250Nm. jiné převodovky se snad k 1.2 TSI nikdy nedávali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, viz dílenská příručka:

 

Osvědčené mechanické pětistupňové převodovky jsou používány i v ostatních modelech Škoda Auto.

Převodovka 02T pod výrobním označením MQ200 je konstruována na přenos maximálního točivého momentu

200 Nm. Obdobné konstrukce je převodovka 02R výrobního označení MQ250, ta je schopna přenášet točivý

moment 250 Nm - tato převodovka je u vozu Škoda Rapid přiřazena k naftovým motorům.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem absolvoval měření emisí a technickou kontrolu, bez ztráty kytičky. Rapid je po chiptuningu a nikdo na to nepřišel. Když jsem se na emisích ptal, jak to vypadá, tak mi bylo řečeno, že je to absolutně čistý. To jen pro ty, co mají obavy jestli bude foukat z prava nebo z leva a nebo nedej bože ze zadu. Tu je protokol z emisí. -_-

img002.jpg

img003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nutno dodat, že třeba 77kW verze naměřily v základu bez úprav i kolem 92kW, takže on ten chiptunning je někdy jen obyčejné vytahování peněz z lidí. TSIčka jsou často v základu s výkonem výše..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promin, ale to jsou nepodlozene blafy jedna pani povidala. Tak jak jsi psal o tom maximalnim tocivem momentu prevodovky na predchozi strane.. Jo, taky jsem cetl, ze 63kW se blizi hodne k 77kW verzi, a 77kW miva taky vic, ale 92kW? Dodej grafy.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay..v převodovce jsem se spletl, ale zrovna u tohoto si stojím za svým.. a důkaz? Tu prosím :-)

Naměřili dokonce i víc - nějaké další otázky?

 

 

8rMgYzmPQ3qOv%x+%B+m+g.jpg

Edited by Tomina87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle grafu  a točivého momentu se jedná o sérii. Na Jarově takto přeměřují, už jsem na to poukazoval i u Mahy a nikdo nic. Svoje měření neberu jako svaté, ale mám porovnání na více motorech, více brzdách a to především měření přímo na hřídeli, které je nejpřesnější. 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja sériovo 77 kW/175 Nm Fabia mala po meraní na brzde 76 kW a 162 Nm. Toľko k tým 92 kW v sérií...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...