kali Vloženo 26. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2008 skus na par min. odpojit baterii me to ukazovalo zase nesmyslne udaje a tohle pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmm256 Vloženo 15. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2009 Zdravím všechny, mám octavii r.v.1997 a tento týden se mi zbláznil počítač.Při normální jízdě mi ukazuje momentální spotřebu okolo 51 litrů a průměrná stoupá až na 99,9. Občas se to zméní a ukazuje normálně,ale jen chvíli a pak se to vrátí zase na 51 l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kucera Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 Dobrý den.Mám octavii 1 a palubní počítač v levé spodní části dispeje mi začal ukazovat nmalou číslici 2.netuším co se pod tímto číslem ukrývá za záhadu.Díky za radu Kučera Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 Precitaj si manual k autu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 To je rada jako svine. To muze napsat jen blb. Kdyby mel manual tak se asi podiva. Nebo jde na forum aby mu nekdo poradil, a misto rady mu nekdo napise takovy hovno. Nevim zda te chapu dobre ale skus zmacknout reset na pačce a preblikne ti to na 1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 IVANEK: Jaka otazka taka odpoved. BLB ses ty Manual k autu si stiahnes na STRANKE SKODA AUTO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 (editace) To cisielko tam svieti stale!!!! Bud 1 alebo 2. Zachvilu tu budu temy svieti mi kontrolka paliva co mam robit???? MANUAL PRE IVANEKA 007: . LINK: http://www.skoda-auto.cz/cze/service/docum...ges/do0609.aspx Editováno: 14. Prosinec 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor K Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 díky za link na manuál. už pár dní jsem se rozhodoval jestli mám vložit dotaz. ty jsi to vyřešil za mě. ještě jednou díky a kluci nehádejte se tu a nenadávejte. Dík doktor K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kucera Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Díky za ochotu.Napsat že je to v manuálu je opravdu jednoduché pro toho kdo ví kde hledat.Já měl auto v servisu a všimnul sem si toho až po převzetí ,naštěstí to není nic vážného a i podle další hodnoty ukázané na pal.počítači my bylo jasné že je tam jen něco přepnuté a to hodnota času běhu motoru.Tak Vám děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeronimo Vloženo 13. Únor 2010 Sdílet Vloženo 13. Únor 2010 Ahoj. MFA2 se mi resetuje spolu s MFA1 po vytažení klíčku ze zapalování a ani to nemusí být přestávka dlouhá 2 hod. Prostě vytáhnu klíček a i když ho vložím zpět během jedné vteřiny, tak už jsou obě paměti (MFA1 i MFA2) vyresetované. Neví někdo čím by to mohlo být??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 asi máš jednu z prvních Octavií už se to tu řešilo musíš hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stojda Vloženo 15. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2010 Zdravím, potřeboval bych poradit. Palubní počítač nejde vůbec pomocí tlačítek na páčce přepnout. Po nastartování mi to zobrazuje pouze hodiny a napis MFA nebo co to tam je. Zajímalo by mě, jestli je chyba nekde v páčce nebo někde jinde. Předem děkuji za vaše názory a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stojda Vloženo 19. Září 2010 Sdílet Vloženo 19. Září 2010 Zdravím, mám problém s palubním PC na octě rv.99, 1,9tdi 81kw (66kw motor předchozí majitel zakousl a dal tam 81kw), 4x4, budíky č. 1U1 919 034 G. Problém je ten, že palubní počítač vůbec nereaguje na přepínání hodnot pomocí páčky. Zobrazuje pouze hodiny a před hodinama je zkratka MFA1. Nic jiného mi nikdy neukázala. Páčků jsem měl rozdělanou a proud do ní jde. Jen ten display mlčí (chyba v budíkách?, někde v kabelech?, páčka?). Předem chci upozornit, že jsem v tomhle směru uplný blbec, tak na mě pomalu. Pokud by měl někdo nějaký nápad čím by to mohlo být, tak se prosím podělte. Předem děkuji za nápovědu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 pokud tomu nerozumis, tak nejsnazsi je si nekde pujcit funkcni packu, tu zkus pripojit do sveho vozu, sezen si nekoho kdo tomu rozumi a nech zmerit jestli dle schamatu budou u budiku na dratech prislusne hodnoty napeti - pokud jo, je chyba v budikach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 palubní počítač se přepíná kostrou... ne plusem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 (editace) aby budiky poznali, ze se vodic uzemnil, tak v nich bude pull up, predpokldam, ze by na vodici mohlo byt napr. 5v a po sepnuti packy padne na nulu nebo odpojit od budiku a zmerit vuci zemi pokud tomu stejne nerozumi, tak je mu ta informace k nicemu zkontroluj u packy hnedo bily drat, jestli je uzemneny, 6pinovy konektor 3. pin do budiku vedou draty do zeleneho konektoru piny 23, 24 (kolibka) a 25 (reset) Editováno: 20. Září 2010, autor: zdesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stojda Vloženo 21. Září 2010 Sdílet Vloženo 21. Září 2010 Zkusim se se znamim na ty draty co pises podivat nekdy v tydnu az bude cas. Zatim diky za typ. Pak dam vedet. Vazne tomu nerozumim ale bavi me se v tom stourat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 26. Září 2010 Sdílet Vloženo 26. Září 2010 Skontroluj prepojenie prístrojovej dosky s konektorom v deliacej stene. Hodnoty od RJ motora idú vodičom(žltý) na zelený konektor prístrojovky pin č.32. Pokial na tejto pozící nie je vodič,tak MFA nemá údaje pre zobrazenie hodnôt. Prever aj kódovanie prístrojovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stojda Vloženo 26. Září 2010 Sdílet Vloženo 26. Září 2010 Jj zkusim i toto . Bohuzel ke znamemu se dostanu nejdrive za 2 tydny tak pak dam vedet. Diky za tip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel14 Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 (editace) Zajímalo by mě jak funguje MFA na octaviii 1,6 AEE, hlavně to kde bere údaj o spotřebě. Jelikož například u golfa III 1,6 AEE nebo třeba ibizy/cordoby 6K1 1,6 AEE/ALM se MFA vůbec nedodávalo, protože řídící jednotka motoru nemá výstup na budíky, tak by mě tedy zajímalo, zda octavia má už řídící jednotku, která už má výstup s údajem o spotřebě pro budíky (MFA) a nebo je to řešeno podobně jako u felicie, že čidlo pro měření spotřeby je přidělané na kabel vstřikovače? Moc by mi to pomohlo, pokud by někdo dokázal odpovědět a trochu to rozvést... Díky Pavel. Editováno: 12. leden 2011, autor: pavel14 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 (editace) nevim jestli ti to pomuze, jestli si to pamatuju dobre, tak tu driv resili, ze tento udaj o spotrebe je veden spolecne s otackama, frekvence urcuje otacky motoru a strida spotrebu nebo tak nejak (spis nejak jinak, kdyz by byla strida 0, tak nebude ani zadna frekvence ) Editováno: 12. leden 2011, autor: zdesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flat.. Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 Zdravím Vás, tak se mi na mojí Octavii vyskytl menší problém. Když nastartuji nebo otočním klíček do polohy jedna, naskočí mi na pravém displeji samosebou i palubní počítač. Problém je ale v tom, že od otočení klíče mě údaje na pal. počítači pustí jen o jednu pozici vedle, ale pak už počítač nereaguje. Když znova otočím klíčkem na nulu a pak na jedničku, tak mě to zase pustí jen o jeden údaj vedle. Nestalo se Vám to už někdy? Nevím co s tím Někdy to údaje přepíná v pohodě, někdy to prostě pustí jen a jeden údaj a ten tam zůstává a nehnu s tím. Poraďte prosím čím by to mohlo být. Díkec moc, snad mi nějak pomůžete.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLD Vloženo 21. Březen 2011 Sdílet Vloženo 21. Březen 2011 Zdravím, podařilo se vyřešit ?? mám úplně stajný problém :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLD Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 vyřešeno : podle rady ,, octavky " jsem vyčistil svorkovnici u ŘJ motoru a vše je ok........... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smallred Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 ja mam tiez ten isty problem, vytiahnem kluciky a oba displeje sa resetuju. Ked vytiahnem kluciky tak vsetko z nich zmizne a vyzeraju ako by bola odpojena bateria, a ked znova vlozim kluciky tak naskocia ale vyresetovane. Hladal som temu a nasiel som len tuto. Neviete niekto co to moze sposobovat? Diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.