Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
Vloženo

jo tak pristup je dobry,je to muj prvni CR motor tak nevim stejne jak to ma fungovat,u PD to vylezlo na 90 a pokud se jelo tak to bylo furt na 90 ikdyz treba motor mel min,tady sem ted v podstate nedosahl ani 70 stupnu spis tak 60-65 a nekdy i min,po vycisteni je to i na 90 ale stejne to kolisa treba i k 75-80 kdyz je ted kosa a jedu pomalu,taky vam to tak ukazuje nebo je jeste porad spatny ten termostat?

Vloženo

no asi bude vymena je to sice lepsi ale pokud jeszdim tady kolem dokola normalne dle predpisu tak se stejne porad pohybuju kolem 70stupnu kdyz tomu vrznu tak je tam treda i 85 ale jak zas jedu na kochacku tak to spadne,je to urcite lespsi nez predtim ale podle me by to melo drzet provozni teplotu a ne to tak kolisat kdyz normalne jedu,tento motor neznam mam ho 5dni tak nevim,v podstate jezdim porad ve studenym rezimu ne?i spotrebu mam velkou nebo aspon si myslim dsg sem taky nemel tak nevim 

Vloženo

Ahoj, ta se přidávám do party...Passat 125kw rok 2011 DSG, vyměněn termoregulátor cena 480,- a vše je ok, teplota na 90st za 5 min....icon_smile.gif  jen mě to tedy trvalo trošku dýl....cca hoďka.

 

 
Vloženo

Bud v pohode, taky mi to zabralo hodku :-) bo to bylo poprve :-)

 

Ahoj, ta se přidávám do party...Passat 125kw rok 2011 DSG, vyměněn termoregulátor cena 480,- a vše je ok, teplota na 90st za 5 min....icon_smile.gif  jen mě to tedy trvalo trošku dýl....cca hoďka.

 

 

 

Vloženo

Stále nikdo nepřišel na řešení v Passatu kód motoru CBAB, kde tento ventil není? Nechám preventivně vyměnit termostat, ale jsem přesvědčený, že to nepomůže, když za vyšších teplot pracuje normálně.

Vloženo

Zdar chlapi,

mám stejnej problém ale bez DSG, O2 FL 12/2012 CFHC, dneska -8°C a ani po 27km jsem nepřelezl 65°C, jak jsem zvolnil teplota šla dolů. Najeto 169 tis. Tam asi nebude ten váš ventil že?

Vloženo

CR diesel je hold na tuhý zimy co se týká ohřátí motoru dost blbej....

Když nejsou takovýhle mrazy, mám vodu 90 st - klidně po 10 - 15 km (dle jízdy)

Motor ve Škodovce (2011, CFFB)

Bohužel začínám ráno vždy 4 km jízdou z kopce a pak už jen skoro furt rovinky.....
Foto - 26 min od startu, 19 km, voda cca. 80st, olej 73 - zvýšený otáčky
Foto - 32 min od startu, 26 km, voda cca. 90st, olej 80
Venkovní teplota -10 až -12 st C

post-24038-0-11869900-1453448686_thumb.j

post-24038-0-31684700-1453448697_thumb.j

Vloženo

Takže více-méně stejný jak já... když bylo třeba -2°C tak jsem to za 20min zahřál, olej trvá dýl, jen mi to oproti starýmu PD přijde, že se to zahřívá strašně dlouho...

Vloženo

Takže ta samá závada mr S II 11/2011 DSG 125kw výměna termotegulátor a zase ten samý problém max teplota 70C jenže DSG má ještě jeden malinký termostat k výměníku a tet vše funguje auto se hřeje meteleskem bleskem :-D takže není přeba měnit hlavní termotegulátor a ten jsem měnil zbytečně ;-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...