Tony350z Vloženo 25. Duben 2013 Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 Zdravim, zaciatkom tyzdna mi spadol motor do nudzoveho rezimu, blikalo zhavenie a tocil max do tych 2600otacok... screen z diagnostiky je tu, neviete niekto poradit? DAKUJEM m.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 26. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 tak odpoviem si sam, bol problem s tlakom nafty, vymenil som filter naftovy... interval na menenie je 90 000km, v skodovke mi povedali ze to je vela km.. budem menit kazdych 20-30.... nebude to na skodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 25. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 No po urcitej dobe zasa hneva a pada do nudzaku teraz pre zmenu ina chyba, nejake rady a napady? Log-TMBDT21Z8B2160927.txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Uz ti Jardo vedla odpovedal buď čidlo nebo ti CR pumpa dává moc tlaku, resp regulace tlaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 25. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacatej Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Dobrý den, mám problém s Octavia II 1,6 TDI, 77 kw, rok 2009. Při jízdě padá do náhradního režimu, bliká žhavení a otáčky se zastaví na cca 2500 a svítí DPF filtr. Diagnostika hází: Neznámý chybový kód. Na fórum jsem našel už nějaké typy tak jsem vyzkoušel vyměnit EGR ventil, váhu vzduchu, senzor odchylku tlaku a udělal jsem regeneraci DPF filtru. Po tomto všem DPF filtr přestal svítit, auto jede chvíli normálně a pak zase bliká žhavení a auto skočí do náhradního režimu, když auto chcípnu a znovu nastartuji tak auto zase jede chvíli. Poraďte prosím co s tím, už si nevím rady. Děkuji předem za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Upraven název a vlákna sloučena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 zacal bych tim ze zajedes na poradnou diagnostiku a pak sem napises co ti vycetla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 Poradí někdo padá do nouzáku, nový palivový filtr, čidlo tlaku, regulační ventil, vyzkoušeny jiné vstřiky beze změny. Log: Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AG Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H23 5697 Kódování: 00114014030400080000 Číslo dílny: WSC 73430 031 00999 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001003 (SK35) VCID: 6BD1ADA0824DCE46511-803E 1 nalezena chyba: 10116 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [104] - príliš nízký Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 8 Kilometry: 144305 km Datum: 2045.14.15 Čas: 14:53:16 Readiness: 0000 0000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 vysokotlak dava dost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walchanjan1990 Vloženo 14. Duben 2019 Sdílet Vloženo 14. Duben 2019 Ahoj, vyřešil už tu záhadu? Mě to taky začalo dělat bliká žhavení a jde to do nouzáku a hází to kód P0087. Ale když natankuju tak je klid a pak za nějakou dobu to dělá zas a nevím co už ☹️ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 23. Květen 2019 Sdílet Vloženo 23. Květen 2019 Tak mne dnes po starte naskocila kontrolka zhavenia a maxidot vypisal do servisu, zavada motoru. Nejaka kuna alebo potkan mi rozkusali kabelaz k EGR. Banalita ale auto v nudzovom rezime, nechcem si predstavit, ze sa to stane niekde 1000km od domu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.