Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mám novou Fabku. Když jsem jí koupil měla fest orezlé přední kotouče. Teď, když brzdím určitou intenzitou začne se dost chvět volant. Zdá se mi, že se to trochu zmírňuje, ale nevim, zda se to ztratí zcela. (oprava, výměna)

Vloženo

Novou fábku a tak orezlé kotouče, že Ti hází volant?! Měl jsem teď stejný problém - silně mi při brždění vibroval volant; v pedálech jsem příliš velké kopání necítil. Kotouče jsem vyměnil a problém je pryč - byly hodně vyrezlý. Dá se to taky vyřešit tak, že je sundáš a podle toho jak hodně jsou zrezlý je buď pořádně očistíš od rzi nebo je necháš přejet na soustruhu - když kromě silné rzi budou i blbě obržděný.

Pokud budou kotouče ok, tak to bude skutečně sbíhavost nebo nevyvážený kolo.

Vloženo

No mě taky auto brzdilo jak chtělo. Při výcekrát zabrždění rychle po sobě,mě tvrdl pedál a prostě auto brzdilo čím dál míň. Pokud jsem pak jel chcilku normálně,tak to zas brzdilo jak čert.

V pátek jsem to rozdělal a byl prasknutá hadice mezi podtlakvou vývěvou a posilovačem brzd. Bylo to velmi dobře schovaný - zespoda hadice a bez jakých koliv hlasových projevů. Tak jsem to prozatím omotal elektro páskou a je to lepší. Už mám objednanou novou hadičku.

Vloženo

no tak dobrý, prostě sem asi brzda a nepochopil jsem vtip ;)-_-

jinak kotouče sem dával dvakrát origo škoda, a teď jsem dal zimmermann(nevim pořádně jak se to píše ;) + seriový desky a i to brzdí řekl bych líp)

až budou prašule tak tam skusim nasadit i kotouče dozadu a uvidíme co to bude robit(nemám ABS-už dost lidí mi tvrdilo, že by to nemělo vadit)

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Mám na fabce ujeto 130tis a první kotouče a detičky jsem měnil ve 110 tis. km. Teď mám 130tis a když brzdím tak mě vybruje volant jsou to kotouče ? nebo to může byt něco jiného. Poraďte prosím Děkuji

Vloženo

Může to být zkroucený kotouč, nevyvážený kola nebo třeba ruplá guma, která drží rameno,,,stačí kotouč bržděním ohřát a pak třeba vjet do kaluže a zkroutí se... :ph34r:

Vloženo

zavisi to od toho ci su dobre namontovane..

Ale mne to robilo tiez a tiez iba pri brzdeni a potom sa zistilo ze to bolo pneumatikami pred kolapsom...

Hlavne ked su zodrate zvnutra,myslim predne..

Checkni geosku tiez...

Kotuce to podla mna nebudu, tie by mali byt okej ak su dobre nahodene.

Vloženo (editace)

Ja mam najazdene cca 40 000km a robi to aj mne.Pri lahkom brzdeni to trasie volantom ak zoslapnem viac prestane. Pri zaradenej rychlosti a jemnom pribrzdeni sa mi zda ze to neni az tak intenzivne.Ak sa bude dat tak by som to chcel dat cez tyzden na sustruh a skusit ich stocit.Nechce sa mi uz menit celel kotuce a aj brzd. dosticky.S kotuca je dole tak 0.5mm a dosticky su tiez uplne v poho tak snad sustruh pomoze :D

Editováno: , autor: makov
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Není to kotoučema ale brzd. destičkama. Prostě je jedna strana sjetá drobet víc než ta druhá. Časem by se to mělo doseřítit samo. U zvlněnejch kotoučů ten volant vybruje pořád,t.j. při malé rychlosti málo při vyšší víc. :)

  • o 1 rok později...
Vloženo

nechtěl jsem zakládat nový příspěvek.

při brzdění my půl roku stará fabka 1,2 s abs začne občas kopat do brzdového pedálu. Děje se to při spuštění abs. Nevím jaké máte zkušenosti s abs, ale asi by to zpětnou rakci na pedál mít nemělo. V servisu mi řekli že je to vpořádku. To kopání je takové křup křup do brzdy :help: .

Vloženo
Pokud ti spusti ABS, vzdycky to budes citit v pedalu prave takovym kopanim. Je to proste konstrukcni vlastnost a je to v poradku. Dela to kazde ABS u kazdeho auta.

Díky moc za odpověď. To jsi mě uklidnil.

Vloženo
Pokud ti spusti ABS, vzdycky to budes citit v pedalu prave takovym kopanim. Je to proste konstrukcni vlastnost a je to v poradku. Dela to kazde ABS u kazdeho auta.

U všech aut ne, zkus se projet nějakým MB, co má SBC ;)

U Fabule to je ale v pořádku, v tom máš (jako skoro vždycky ;) ) pravdu.

Vloženo

P2M: Ano, P2M ma opet pravdu! :palec2:

Puvodne jsem chtel do sveho predchoziho prispevku o SBC, tedy elektrohydraulickem systemu u MB, pripadne o nejnovejsich elektromechanickych systemech (napr. klínový systém od Siemens VDO), pripojit kratke pojednani, ale nakonec jsem si to rozmyslel... ;)

Vloženo
P2M: Ano, P2M ma opet pravdu! :palec2:

Puvodne jsem chtel do sveho predchoziho prispevku o SBC, tedy elektrohydraulickem systemu u MB, pripadne o nejnovejsich elektromechanickych systemech (napr. klínový systém od Siemens VDO), pripojit kratke pojednani, ale nakonec jsem si to rozmyslel... ;)

:D-_-

Ten klínovej systém od Siemens se mi taky (já jsem ale laik) zdá taky moc zajímací :)

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Mam takovej problémek s brzdama a asi nejvíc se to hodí sem. Asi před rokem jsem nechal vyměnit vepředu destičky a sjeli mi na soustruhu i kotouče. Poslední dobou, a zdá se že to postupem času zesiluje, je cejtit hlavně když pomalu dobrzďuju třeba na křízovatku, jak to brzdí nerovnoměrně (brzdí,nebrzdí,brzdí,nebrzdí....) prostě takový cuk cuk cuk. Ale při silnějším sešlápnutí nebo brzdění při vyšší rychlosti se zdá vše OK, žádný vibrace a nic.... Kotouče jsou ještě dost tlustý, myslíte, že se mohli zohýbat? Nebo to může bejt něčím jiným? Třeba hodně starou brzdovou kapalinou? Nebo něco na nápravě? Je to 1,4MPI 2001

Vloženo

Ahoj, mám problém s čelistma, při přejezdu nerovností mi cvaká pravá přední čelist, měl jsem jí sundanou, dal jsem jí zpátky a chvíli byl klid. Je volná když s ní člověk,cloumá k sobě a od sebe. Je dotažená nadoraz. Poradí někdo co s tím??

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...