BlackJoe Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 Mám novou Fabku. Když jsem jí koupil měla fest orezlé přední kotouče. Teď, když brzdím určitou intenzitou začne se dost chvět volant. Zdá se mi, že se to trochu zmírňuje, ale nevim, zda se to ztratí zcela. (oprava, výměna) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 Většinou když jsou KO kotouče tak "kopou" do pedálu, ne do volantu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 to vypada jako spatna geometrie anebo nevyvazene kolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host brambor Vloženo 24. Duben 2006 Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 Novou fábku a tak orezlé kotouče, že Ti hází volant?! Měl jsem teď stejný problém - silně mi při brždění vibroval volant; v pedálech jsem příliš velké kopání necítil. Kotouče jsem vyměnil a problém je pryč - byly hodně vyrezlý. Dá se to taky vyřešit tak, že je sundáš a podle toho jak hodně jsou zrezlý je buď pořádně očistíš od rzi nebo je necháš přejet na soustruhu - když kromě silné rzi budou i blbě obržděný. Pokud budou kotouče ok, tak to bude skutečně sbíhavost nebo nevyvážený kolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 24. Duben 2006 Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 Většinou když jsou KO kotouče tak "kopou" do pedálu, ne do volantu. to by ses asi divil jak hážou volantem (mám na fábce už třetí ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BlackJoe Vloženo 24. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 Když nové tak origo nebo něco jiného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira xj Vloženo 25. Duben 2006 Sdílet Vloženo 25. Duben 2006 No mě taky auto brzdilo jak chtělo. Při výcekrát zabrždění rychle po sobě,mě tvrdl pedál a prostě auto brzdilo čím dál míň. Pokud jsem pak jel chcilku normálně,tak to zas brzdilo jak čert. V pátek jsem to rozdělal a byl prasknutá hadice mezi podtlakvou vývěvou a posilovačem brzd. Bylo to velmi dobře schovaný - zespoda hadice a bez jakých koliv hlasových projevů. Tak jsem to prozatím omotal elektro páskou a je to lepší. Už mám objednanou novou hadičku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 25. Duben 2006 Sdílet Vloženo 25. Duben 2006 no tak dobrý, prostě sem asi brzda a nepochopil jsem vtip jinak kotouče sem dával dvakrát origo škoda, a teď jsem dal zimmermann(nevim pořádně jak se to píše + seriový desky a i to brzdí řekl bych líp) až budou prašule tak tam skusim nasadit i kotouče dozadu a uvidíme co to bude robit(nemám ABS-už dost lidí mi tvrdilo, že by to nemělo vadit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David35 Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 Mám na fabce ujeto 130tis a první kotouče a detičky jsem měnil ve 110 tis. km. Teď mám 130tis a když brzdím tak mě vybruje volant jsou to kotouče ? nebo to může byt něco jiného. Poraďte prosím Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 Může to být zkroucený kotouč, nevyvážený kola nebo třeba ruplá guma, která drží rameno,,,stačí kotouč bržděním ohřát a pak třeba vjet do kaluže a zkroutí se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jansko Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 zavisi to od toho ci su dobre namontovane.. Ale mne to robilo tiez a tiez iba pri brzdeni a potom sa zistilo ze to bolo pneumatikami pred kolapsom... Hlavne ked su zodrate zvnutra,myslim predne.. Checkni geosku tiez... Kotuce to podla mna nebudu, tie by mali byt okej ak su dobre nahodene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 já bych to vsadil na kotouče, já už mám třetí a najeto 95 tis(dvoje se zvlnil) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
megac Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 Pri brzdení to robilo aj mne, taktiež aj v rýchlostiach nad 100 km/h. Bola to geometria. Dal som to spraviť a už to nerobí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 (editace) Ja mam najazdene cca 40 000km a robi to aj mne.Pri lahkom brzdeni to trasie volantom ak zoslapnem viac prestane. Pri zaradenej rychlosti a jemnom pribrzdeni sa mi zda ze to neni az tak intenzivne.Ak sa bude dat tak by som to chcel dat cez tyzden na sustruh a skusit ich stocit.Nechce sa mi uz menit celel kotuce a aj brzd. dosticky.S kotuca je dole tak 0.5mm a dosticky su tiez uplne v poho tak snad sustruh pomoze Editováno: 3. Září 2006, autor: makov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondaz Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 Není to kotoučema ale brzd. destičkama. Prostě je jedna strana sjetá drobet víc než ta druhá. Časem by se to mělo doseřítit samo. U zvlněnejch kotoučů ten volant vybruje pořád,t.j. při malé rychlosti málo při vyšší víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bunda Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 nechtěl jsem zakládat nový příspěvek. při brzdění my půl roku stará fabka 1,2 s abs začne občas kopat do brzdového pedálu. Děje se to při spuštění abs. Nevím jaké máte zkušenosti s abs, ale asi by to zpětnou rakci na pedál mít nemělo. V servisu mi řekli že je to vpořádku. To kopání je takové křup křup do brzdy . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Pokud ti spusti ABS, vzdycky to budes citit v pedalu prave takovym kopanim. Je to proste konstrukcni vlastnost a je to v poradku. Dela to kazde ABS u kazdeho auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bunda Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Pokud ti spusti ABS, vzdycky to budes citit v pedalu prave takovym kopanim. Je to proste konstrukcni vlastnost a je to v poradku. Dela to kazde ABS u kazdeho auta. Díky moc za odpověď. To jsi mě uklidnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Pokud ti spusti ABS, vzdycky to budes citit v pedalu prave takovym kopanim. Je to proste konstrukcni vlastnost a je to v poradku. Dela to kazde ABS u kazdeho auta. U všech aut ne, zkus se projet nějakým MB, co má SBC U Fabule to je ale v pořádku, v tom máš (jako skoro vždycky ) pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 P2M: Ano, P2M ma opet pravdu! Puvodne jsem chtel do sveho predchoziho prispevku o SBC, tedy elektrohydraulickem systemu u MB, pripadne o nejnovejsich elektromechanickych systemech (napr. klínový systém od Siemens VDO), pripojit kratke pojednani, ale nakonec jsem si to rozmyslel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Peugeot 405 do r.v 93 s abs ,měl taky jiný systém. taky to nekopalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 P2M: Ano, P2M ma opet pravdu! Puvodne jsem chtel do sveho predchoziho prispevku o SBC, tedy elektrohydraulickem systemu u MB, pripadne o nejnovejsich elektromechanickych systemech (napr. klínový systém od Siemens VDO), pripojit kratke pojednani, ale nakonec jsem si to rozmyslel... Ten klínovej systém od Siemens se mi taky (já jsem ale laik) zdá taky moc zajímací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Mam takovej problémek s brzdama a asi nejvíc se to hodí sem. Asi před rokem jsem nechal vyměnit vepředu destičky a sjeli mi na soustruhu i kotouče. Poslední dobou, a zdá se že to postupem času zesiluje, je cejtit hlavně když pomalu dobrzďuju třeba na křízovatku, jak to brzdí nerovnoměrně (brzdí,nebrzdí,brzdí,nebrzdí....) prostě takový cuk cuk cuk. Ale při silnějším sešlápnutí nebo brzdění při vyšší rychlosti se zdá vše OK, žádný vibrace a nic.... Kotouče jsou ještě dost tlustý, myslíte, že se mohli zohýbat? Nebo to může bejt něčím jiným? Třeba hodně starou brzdovou kapalinou? Nebo něco na nápravě? Je to 1,4MPI 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 Ahoj, mám problém s čelistma, při přejezdu nerovností mi cvaká pravá přední čelist, měl jsem jí sundanou, dal jsem jí zpátky a chvíli byl klid. Je volná když s ní člověk,cloumá k sobě a od sebe. Je dotažená nadoraz. Poradí někdo co s tím?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 Nic s tím, mě to dělá od výměny destiček. Asi budou volnější čepy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.