Jarda.R Vloženo 21. Červen 2012 Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 Koupil jsem bazarovou OII, 1,9 tdi 77kw, řeším problém, že se motor někdy tak 50:50 při nastartování jakoby zaklepe, ihned po startu to přestane, dělá to studenej i teplej. Potom již vše ok, jen to zaklepání v momentě otočení klíčkem. Tuší někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek.88 Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 Ctělo by to víc popsat závadu, já jsem měl obdobnej problém, špatné starty, při startování se motor hodně třásl, dělal velké dunivé rány(nebo jak to specifikovat). U mě to bylo tím že startér nefungoval na 100% a nedokázal motor pořádně ,,nakopnout´´. mechanik vyčistil startér, poopravil překlesaný kabely, dal novou baterku, a startuje jako fík. (oct. II 1.9TDI 77kw 2006 najeto podle budíků 190 000 podle mě tak 350 tis. kupoval jsem taky ojetinu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 16. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2012 pomerne casta zavada, nebo spis nez zavada tak jev Proste to obcas jakoby pri startovani tvrde zaburaci az se otrese cele auto Da se to resit zvysenim startovaci davky coz je 100% nebo zkusit to co popisuje kolega Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 A co setrváček tam bych já hledal chybu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 24. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2012 I ten to může být ale i další jiné závady a každopádně není nic 100% ani ta startovací dávka, na 100% to umí jen smrt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejv86 Vloženo 6. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2012 Já mám ten sám problém a myslel jsem, že je to kvůli setrváku a jelikož auto už mělo najeto 220 tis. a něco, tak jsem udělal komplet výmenu setrváku se spojkou a dělá mi to pořád. Někdy chytne krásně bez zachvění a někdy to udělá nehoráznou ránu a celé auto se zachvěje. Zkusím tedy změnit tu startovací dávku, díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 Jarda.R Zaujal ma tvoj problém ako si to vyriešil? Lebo to čo popisuješ mi pripomína prípad z pred dvoch týždňov keď s tým istým prišiel za mnou kamarát s OC ll. PD 77KW BXE a po naštartovaní mu to zaklepalo... Mal tam olej BP Visco 10W40 cca najazdené 8tkm samozrejme ten olej tam nemá čo robiť po výmene za olej s normou VW 505.01 a prejdení asi 100km to zaklepanie po naštartovaní prestalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aquos Vloženo 4. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2013 Zdravim panove,myslim ze se to uz tady resilo ale nemuzu to najit tak se dopredu omlouvam.tak moje porucha.....pri startovani se vzdycky ozve takove bouchnuti z motoru,jinac je klid zadne pazvuky se neozyvaji,jen pri tom startu,kde je chyba?Diky za kazdou radu,octa 1 9tdi BJB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelsafa Vloženo 6. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2013 Mam stejný problém octavia II 1,9 TDI, 77KW, r.v. 2007. Za tepla to nejde nastartovat má problém se startér roztočit, když už konečně se roztočí jsou slyšet strašný rány a za studena jsou jen slyšet rány. Objevilo se to po výměně spojky a startéru. Předem děkuji za jakoukoliv rady. Ps: Spojku i startér jsem už vyměnil a problém přetrvává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epiktétos Vloženo 26. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 Dobrý den, mám octavii 1,9 tdi PD 77KW 2007. Po výměně spojky s dvouhmotovým setrvačníkem se při rozběhu motoru při startovaní ozve taková silná rána. Jako kdyby se starter "zapoměl" v ozubení -nevyklouznul plynule- a místo toho se kousnul pri vznětí paliva v motoru a následném rozběhu do volnoběžných otáček. Dělá to jen při startu, a to při vyšláplé I nevyšláplé spojce. Za jízdy je motor klidný bez vybrací, vše funguje jak má. Jsem zoufalý, mám starch startovat aby se nepoškodil dvouhmotový setrvačník. Poradte prosím čím by to mohlo být. Děkuji předem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkin Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 Nikdo nic? Mám ten samý problém, nastartuje to hned, ale ta rána je děsivá, ale ne vždy stejná, někdy dokonce nastartuje bez bouchnutí, výměna spojkové sady se setrvákem nic nezměnil. 1.9 TDI BKC 2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 Co ti na to řekli v servisu – vyměnit setrvačník se spojkou? Diagnostika byla? Asi bych prvně nechal zkontrolovat rozvody a napnutí řemene? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkin Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 Výměna spojky nebyla samozřejmě kvůli tomu :-) Rozvody jsou nové. Nějak tomu nevěnuji pozornost, už jsem si na to zvykl, ale zajímalo by mě co to dělá, nový startér kvůli tomu kupovat nebudu. Všechny silentbloky jsou taky nové, už mě nenapadá, co by to mohlo dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 Dobré ptal jsem se na tři otázky ani na jednu jsi mi neopovědělJ. Co ti na to řekli v servise? Psala někdy něco diagnostika, chyby? Kontroloval někdo rozvody napínák? Nové rozvody ještě neznamená, že jsou udělané správně na přípravky (a co vše se měnilo?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkin Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 (editace) Přímo jsem s tím v servise nebyl, jen jsem se o tom zmínil při jiné opravě, ale nějak se to dál neřešilo, nikdo v servise se nechce takovýma věcma zabývat, je to pokus omyl, na diagnostice jsem byl dvakrát (jednou celková v autorizáku po koupi) a nikde nic. Rozvody se měnily komplet + drážkový řemen a volnoběžka na altíku, před a po žádná změna. Koupil jsem ji před dvěma roky a už to dělalo. Z deseti nastartování to udělá cca osmkrát a ne vždy stejně, někdy víc bouchne, někdy míň. Editováno: 12. Únor 2014, autor: Birkin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 (editace) uz jsem to tu nekde psal proc to dela. Bud zvysit startovaci davku a nebo repas starteru. Schvalne odpoj kabelaz na hlave od vstriku a zasturtuj s diagnostikou kolik bude mit starter otacek. Pokud bude mit nez 250 nepusti vstriky naftu.Ta rana je jakoby spatny zapaleni nafty. Editováno: 12. Únor 2014, autor: jakub benes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Pokud by to bylo startérem, neprojevovalo by se to nejdřív „teplými starty“, kolega psal, že startuje na drc? A někdo tu psal, že startér měnil a rány zůstávají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 kdyz je to studeny neni problem se startem, tam neni zadne omezeni otacek. Az kdyz se motor ohraty. Pokud startuje na drc a dela mu to rany bude problem jinde treba v silentbloku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkin Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Rozdíl při startování za studena i za tepla je skoro stejný, vždy chytne na poprvé, někdy jen za tepla o desetinku později, silentbloky jsou měněné 24.10.12 a po roce zkontrolovány. Při tom bouchnutí to zatřepe řadičkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gulasek Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Zdravým měl sem ten samý problém mám udělanou spojku,rozvody,startér,vstřiky a bylo to nakonec baterkou slabá startovací kapacita 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkin Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Jo, to už jsem tady taky slyšel, ale nechce se mi kupovat nová baterka. Dá se nějak jednoduše doma změřit startovací kapacita? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 Startovací kapacitu máš uvedenu na akumulátoru, pokud ji chceš proměřit zajdi do servisu kde ti to udělají nebo si kup co je potřeba a proměř si to sám, podle toho co tě vyjde levněji, jak změřit cokoliv na akumulátoru se dá zjistit na netu Odpovídající akumulátor bude zřejmě levnější než spousta věcí kolem který na to nemusí mít vliv (ale mohou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkin Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Dneska menší problém, při zahřátém motoru motor naskočil o setinku pomaleji a hned zdechl, po opakovaném stratu chytl hned, ale otáčky vyskočily na 1000 a spotřeba na maxiku 1.0 L. Po dojeti k první křižovatce bylo již vše OK, otáčky kolem 850 cca. Tohle se mi stalo poprvé, co vedlo k tomu, aby se zvýšily otáčky? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Jestli poznáš setinu tak nejsi člověk Ty otáčky si třeba zvýšil aby vyrobil víc proudu který mu třeba chyběl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stifmajsta Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Ahoj, mám 1.9 tdi 77kw BXE 200tis nalítáno. Po studeném startu, čim větší zima, tim víc je to slyšel, ted při 10 stupních to je slyšet jen trochu, když bylo pod nulou bylo to slyšet hodně. Auto se chvěje a něco tam bouchá, pár sekund, pak se to zmírní a při ohřátém motoru, už to skoro vubec nedělá. Byl jsem s tim na vagu, tam nic nezjistili, vstřiky jsou v pohodě, hydroštěly to prý nejsou a že by to mechanik musel slyšet ráno za studena, bohužel auto sem mu tam nemohl nechat. Nenapadá někoho co by to mohlo dělat ? Přikládám video. Jinak, řekl bych oproti jiným oktám, trochu více vibruje pedál spojky. Spojková sada se setrvákem, byla měněna před pár měsící. i při ohřátem motoru se auto celé trochu chvěje, vibruje, ale neni to tak silné jak po studeném startu. https://www.youtube.com/watch?v=oQ6EJYWuhvY&feature=youtu.be Tady ještě přikládám video jak se klepe motor. Mohl by to být nějaký silentblok a nebo co ? Když to nastartuju, tak to naskočí hned, ale jakoby tak hrubě to chytne a jednou za čas to chytne normálně tka jak má. https://www.youtube.com/watch?v=AI8z3hj1jzQ&feature=youtu.be Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.