libero Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 ročník? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stifmajsta Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 (editace) 2009 listopad Editováno: 23. Březen 2014, autor: stifmajsta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 nechcem ťa strašiť,ale aby motor nebol pred smrťou (bodaj by som sa mýlil) ..o motore BXE sú tu písané romány,tvoj ročník by tiež do toho patril... ...tie hydroštely boli kontrolované aj vizuálne,čiže veko hlavy demontované? napr.: http://forum.skodahome.cz/topic/125124-motor-za%C4%8Dal-klepat-a-auto-%C5%A1kube/ http://forum.skodahome.cz/topic/102958-oll-klep%C3%A1n%C3%AD-motoru/ http://forum.skodahome.cz/topic/84877-zlomen%C3%A1-ojnica-19-tdi-pd-77-kw/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stifmajsta Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 No já nevim, žádnej unik olej, ztráta výkonu, cukání tam neni. Motor jede dobře, jen prostě na volnoběh trochu vibruje auto. Nechám to někde zkontrlovat a přinejhoršim vyměnim motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 výmenu nechaj ako poslednú možnosť..treba všetko poriadne skontrolovať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 ja teda nechci byt zase oponent, ale na tech videich je prd poznat. Natoc to necim slusnym at to muzem poradne poslechnout. Ty PD kdyz uz maj neco najeto jsou hlucnejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jameson Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 Ahoj pánové, s výše popsaným problélem se potýkám taky. Mám ale obavu, že v předchozích přízpěvcích se smíchaly dva problémy. Neřeším statrtér a dlouhé starty. Po dlouhém bádání jsem vyloučil spojku a setrvák (první rada "odborníků" v servisech), protože se odporoučel při 150 kkm. Po výměně to dělá zase. Mám vypozorováno, že největší rána je: a) v letním období- za horka jen na teplém motoru, nečastěji po ostřejší jízdě c) neudělá to při startování bezprostředně po zhasnutí ale po startování cca po 5-15 min od chcípnutí. Auto mi chytá studené naprosto bez problémů, bez čoudu na první brnkutí. Při teplém staru také chytá okamžitě ale při prvním chytnutí se ozve rána.Ta rána je oravdu hnusná a není to kovové ale tlumené. Orřese se celé auto. Radu mi dal technik škodovky a myslím že je logická. Tvrdí, že po nějakém nájezdu km už turbo trochu propouští olej, který se hromadí v sacím traktu v mezichadiči vzduchu. U studeného motoru je vše chladné, olej steče na dno chladiče a nic se neděje. Jakmile ale je motor ohřátý , a nejedete špóro, turbo víc tlačí, ohřeje se chladič s olejem. Ten se po vypnutí motoru začne odpařovat do celéhho sacího potrubí ( a že je to hadic...) a vznikne výbušná směs , kterou si motor nasaje při startu a dojde k výše popsané ráně. Směs je prostě výrazně obohacena. Tomu odpovídá i to, že pokud nastartuju hned, tak k ráně nedojde. K tomu dojde až po chvíli, kdy olej má čas se odpařit. Když ale nechám motor chladnout déle, všechno to schladne, olej zkondenzuje a k exolozi taky nedojde. Technik radí vyndat inercooler, vylejt z něj olej, propláchnou rozpouštědlem, vyfoukat a zamontovat. Prý se tam může nahromadit až litr oleje, což může mít vliv i na menší účinost chladiče. Jakmile se k tomu dostanu, napíšu poznatky. Pravda je, že palubní napětí ovlivňuje startování také. Měl jsem baterku v háji a po její výměně se startování zlepšilo. Tak uvidíme. Jameson Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenus Vloženo 6. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2015 Jak uvádíte studené starty bez problému, teplé starty rychlé ale s otřesem až bouchnutím na dorazy silentbloků motoru a do řadicí páky. Zjištěn opotřebený startér. Výměna kluzných ložisek, srovnání komutátoru rotoru, výměna bloků uhlíkových kartáčů, namazání planetového převodu startéru. Po opravě studené i teplé starty OK. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mijitouran Vloženo 10. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2015 Zdravím, přidám svoji zkušenost. U mě docházelo k bouchnutí řadičky skoro vždy u teplého, ale někdy i u studeného startu. Po proměření baterie, která se zdála býti ok jsem se zaměřil na startér. Uhlíky s držákem jsem dával nové před dvěma roky - nevěřil jsem, že to může být tím. Uhlíky jsem zabrousil, vyčistil startér + zabrousil-očistil kontakty a všechna ukostření a je to už ok. Až se to opět zhorší, koupím nové uhlíky, ale zatím budu zabrušovat. Samozřejmě to mohlo být i špatnou kostrou, ale kombinace všech těchto činů vedla zpět k normálním startům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
staropramen2 Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 Mne to po vymene baterky uplne prestalo. Stara mala uz slaby startovaci prud 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanda1971 Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 Zdravim,po vymene spojky taky bouchal motor hlavne za tepla...Vymena BATERIE-----a je pohoda.F. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirken7 Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Je to baterkou,měl sem ten samý problem,spojka,svíčky atd a nakonec to byla baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 6. Květen 2016 Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 Za mě také. Vyměněna baterka a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RBaky Vloženo 24. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2016 čus,mě to taky dělá ty rány za tepl.start a mám novou bat.i dělanej starter,takže za mě tím to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bloody-bear Vloženo 17. leden 2019 Sdílet Vloženo 17. leden 2019 Ahoj, v první řadě chci napsat, že moc dobře vím, že na toto téma již zde i všude jinde na internetu byly napsány stovky článků. Sám jsem je celý den pročítal, ale ještě se mi nepodařilo narazit na žádnou diskuzi, kde dotazující řeší přesně ten stejný problém. Údajně mnoho Octávií trpí problémem, kdy se zahřátý motor musí startovat klidně i 5 sekund, ale studený chytne téměř hned. Já nemám problém s délkou startu, ale s jeho projevem. Motor za studena nastartuje krásně, tiše, ihned. Jakmile je ale zahřátý, otřese start celou kabinou, někdy se dokonce ozývají kovové zvuky a čas od času mám pocit, jakoby to měl být poslední start motoru v jeho životě. Poté zase zchladne a startuje krásně. Čas od času se teda i stane, že startuje déle, ale vždycky je to maximálně o sekundu a není to pravidlem. Problém se na autě vyskytoval asi už nějakou chvíli před tím, ale jelikož jsem měl načatou dvouhmotu, přisuzoval jsem takové otřesy právě jí. Dvouhmota byla vyměněná za úplně novou, ale problém se startováním neustal. Jako první mě napadlo zkontrolovat baterii, která má za sebou přesně 4 roky. Její napětí se však zdálo být v pořádku. Cca 12.60 V při vyplém motoru a 13.80 V při volnoběhu. Co dál si bohužel rady nevím, protože nejsem příliš zkušený. Do auta jsem v poslední době investoval opravdu dost peněz, protože se ho chytám pustit do světa a bylo mi blbé ho prodávat v neúplném stavu. Rád bych se tedy vyvaroval nesprávnému postupu, abych nenechal měnit nějakou drahou součástku zbytečně a celý problém byl ukrytý v něčem jiném. K mému dotazu přikládám i videonahrávku, kde jsem se snažil celý problém zaznamenat. Nejvíce autenticky ten start uslyšíte s nasazenými sluchátky. Za každou radu i připomínku srdečně děkuji! 20190117_202050.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
groubr Vloženo 20. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2019 Ahoj můžu se zeptat jak jsi dopadl? Mám uplně stejný problém, nová dvouhmota se spojkou a při teplých startech kovové zvuky a zarachotí celé auto. Auto chytne sice hned a za studena uplně vpohodě ale už nevím co s tím dál. Dal jsem novou baterku, udělal repas startéru a bez účinku, akorát vyhozené peníze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.