Pericko666 Vloženo 2. Duben 2014 Vloženo 2. Duben 2014 Ahooj lidi, chtěl bych se zeptat, nevíte někdo jakej je průměr kotoučů na přední nápravě? Případně když bude mít někdo info, tak i na zadních? Díky za info! Citovat
Host amissus Vloženo 2. Duben 2014 Vloženo 2. Duben 2014 (editace) Být Tebou tak si to ale radši změřím. Jsou tady lidé, co mají dost "exotické" kombinace brzd a jinak pro 66kW TDI se myslím vzadu také "oficiálně správně" používají bubny, navzdory tabulce z příručky. Editováno: 2. Duben 2014, autor: amissus 1 Citovat
Pericko666 Vloženo 3. Duben 2014 Autor Vloženo 3. Duben 2014 Děkuji moc Amissus. Myslíš, že se tam se 17" vejdou větší kotouče se třmeny? :kol-31: Citovat
Galvi Vloženo 3. Duben 2014 Vloženo 3. Duben 2014 Není zbytečné dávat větší kotouče a třmeny? Nevím, jaké teď na autě máš, ale ty největší co se dávají (předek 288 mm) se dávají úplně stejné i na Fabii RS, která má daleko větší výkon a stačí ji ... Citovat
Host amissus Vloženo 3. Duben 2014 Vloženo 3. Duben 2014 (editace) Se 17'' tam samozřejmě mohou být větší kotouče, ale souhlasím s Galvim. Editováno: 3. Duben 2014, autor: amissus Citovat
Pericko666 Vloženo 3. Duben 2014 Autor Vloženo 3. Duben 2014 Asi máte pravdu, zbytečné to nejspíš je. Navíc mám zimáky 15" a tam by se zase nevešly ty větší třmeny, takže to asi řešit nebudu, nicméně alespoň pouvažuji o stejném kotouči (288mm) a destičkách od Bremba. Další dotaz, asi to bude znít trošku hloupě. Jdou přední kotouče přehodit na zadní nápravu? Díky moc Citovat
Galvi Vloženo 3. Duben 2014 Vloženo 3. Duben 2014 to je možná ještě zbytečnější, než dávat dopředu větší.. ... Ale jestli půjdou přímo přední dozadu nevím Proč vůbec chceš předělávat brzdy, přijdou ti málo účinné? Citovat
Pericko666 Vloženo 3. Duben 2014 Autor Vloženo 3. Duben 2014 Jel jsem na výlet na Grossglockner (omlouvám se, možná se to píše jinak) do Rakouska. Krásné serpentýny táhnoucí se až do 3km nadmořské výšky. Pro motoristy zážitek. No a přišlo mi, že při zpáteční cestě (tedy cestě dolů) tak v polovině cesty ty brzdy začly vadnout ačkoli jsem brzdil i motorem. No a dole pod kopcem jsem si na nich mohl opéct buřtíky, jak byly rozpálené . Jasně, nesmysl třeba do Prahy nebo do těch našich podmínek. Ale když člověk pak takhle vyjede někam výš, tak bych se rád na ty brzdy spolehnul. Nicméně nevím, jestli mi to zaručí jen jiný kotouč a destičky od Bremba. Patrně ne . Tohle mě spíš zajímalo z čistě technické stránky, zda-li by ti brzdy šli přehodit Citovat
HjM Vloženo 3. Duben 2014 Vloženo 3. Duben 2014 Od Bremba jedině asi sportovní variantu (nějaké vrtané, drážkované nebo tak), pokud koupíš tu normální, tak to bude podle mě +- stejné, jako to co tam máš. Škodovka montovala ve výrobě brzdy ATE, jestli to platí pořád, netuším Citovat
Pericko666 Vloženo 3. Duben 2014 Autor Vloženo 3. Duben 2014 Paní mi vytipovala tento .. Brzdový kotouč Brembo Max 09.7010.76 Ø (průměr): 288.0 mm Th (tloušťka): 25.0 mm min Th (minimální tloušťka): 22.0 mm A (výška): 34.2 mm B (centrovací průměr): 65.0 mm C (počet děr): 5 Dostupnost: skladem Běžná cena: 2 297 Kč Sleva: 35% Vaše cena včetně DPH: 1 504 Kč Vaše cena bez DPH: 1 242,98 Kč Poznámka: Jedná se pouze o 1 kotouč. Při výměně obou kotoučů je potřeba objednat 2 kusy. Citovat
HjM Vloženo 3. Duben 2014 Vloženo 3. Duben 2014 No asi bych to zkusil, být tebou. Měnit brzdy za jiný rozměr, do toho bych se nepouštěl. Citovat
Pericko666 Vloženo 3. Duben 2014 Autor Vloženo 3. Duben 2014 No asi bych to zkusil, být tebou. Měnit brzdy za jiný rozměr, do toho bych se nepouštěl. Teď tomu moc nerozumím :-) co bych měl zkusit a co bych teda neměl měnit? respektive které brzdy bych neměl měnit? Myslíš ty zadní? Dávat tam ten větší kotouč? Citovat
HjM Vloženo 3. Duben 2014 Vloženo 3. Duben 2014 No prostě zkusil bych na předek ty Bremba co jsi sem dal a to je celé žádné větší kotouče nebo tak. A dozadu, tam stejně asi žádné drážkované se nedělají podle mě, a navíc stejně většina brzdného tlaku jde na předek, takže zadní nechat tak jak jsou z výroby. Citovat
Galvi Vloženo 4. Duben 2014 Vloženo 4. Duben 2014 Trochu vám do toho zase vlezu ale myslím si, že ty bremba v té situaci, kterou popsal, kdy se sjíždí delší trasa z kopce nebudou mít o tolik lepší výsledek, na to aby se oplatily... Jejich možnost chlazení nebude nijak extrémně vyšší než sériové.. a to právě protože mají úplně stejné rozměry, ty drážky je opravdu nevytrhnou a k tomu ještě v nízkých rychlostech, kdy pojedeš ty serpentiny dolů... Citovat
Pericko666 Vloženo 4. Duben 2014 Autor Vloženo 4. Duben 2014 Takže nemyslíš, že ta životnost těch brzd bude prodloužena těma drážkama? Tím myslím to, že ty brzdy zvadnou stejně rychle, respektive ve stejný čas, jak zvadly brzdy z výroby? Citovat
Galvi Vloženo 4. Duben 2014 Vloženo 4. Duben 2014 Lepší být mohou, ale nemyslím si, že bude přínos tak velký, aby se to vůbec oplatilo.. Problém je v tom sjíždění z kopce v relativně nízké rychlosti a za téměř stálého brzdění.. brzdy tam nemají velkou možnost se chladit a ani ty drážky je v takové situaci nezachrání.. Citovat
HjM Vloženo 4. Duben 2014 Vloženo 4. Duben 2014 No tak žádný zázrak to asi nebude, ale tak nějaký význam (aspoň nějaké zlepšení) to snad mít bude když už se to vyrábí jako sportovní varianta ale tak to je spíš otázka na někoho, kdo s nima má konkrétní zkušenosti. Já mám na jednom autě klasické ATE a na druhém klasické Brembo, takže osobní zkušenost nemám. Citovat
vikyviky Vloženo 12. Duben 2014 Vloženo 12. Duben 2014 No dej tak ty kotouče od bremba co tu někdo psal , a pak tam dej brzdové obložení ferodo sport , a máš od smrdu a tepla pokuj při dlouhem brždění mněl jsme to tak na fabii 1rs ale počítěj že to obložení ferodo je dost drahé http://www.ferodo.com/cs-cz/Produkty/Desticky/Pages/Vyber-vyrobku.aspx nevím jestli se na "rapida dělají " případně jiné brzdové desky které budou tvrdší a stavěné na viší teplotu Citovat
suri. Vloženo 12. Duben 2014 Vloženo 12. Duben 2014 chodil som s rapidom 77kw a s brzdami nebol problém , ani pri rýchlom tempe a dole kopcami a to ich máme cekom slušné teplota brzd o ničom nesvedčí , kým nevädnú je dobre ... Citovat
Bobis-PD Vloženo 4. Listopad 2014 Vloženo 4. Listopad 2014 Výhoda tých kotúčov brembo max je, že sa nezvlnia. Brácho ich má na golfe a niekoľko krát už boli rozpálené do červena a stále držia. Navyše brzdia o čosi lepšie ako sériové a nevädnú tak pri vyššej teplote. Pre porovnanie - ja mám na F1 Ferodo kotúče a tie sa zvlnili pri bežnej + rýchlej jazde. žiadne závodenie ako je tomu v prípade tých brembo - maxov. Citovat
e1. Vloženo 28. Listopad 2014 Vloženo 28. Listopad 2014 Skôr ma zaujíma, že ako tie brzdy Brembo brzdia za studena. Ja by som totiž tiež chcel mať účinnejšie brzdy napr. na okruh, ale tam idem v priemere raz za rok. Otázkou ostáva, že aký je účinok bŕzd keď potrebujem núdzovo brzdiť so studeným kotúčom, či nie sú v takejto situácii lepšie štandardné kotúče a doštičky. Citovat
Kent Vloženo 3. Září 2024 Vloženo 3. Září 2024 Mohl by mi někdo napsat jaký typ kotouče či destiček na na 2016, 81kw? Citovat
petercheco Vloženo 4. Září 2024 Vloženo 4. Září 2024 Předek: ATE 24.0125-0113.1 ATE 13.0460-7184.2 Zadek: ATE 24.0109-0123.1 ATE 13.0460-2820.2 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.