Přejít na obsah

Hever


bill.jr

Doporučené příspěvky

Ted jsem si zpetne vzpomnel na takovou neprijemnost na kterou jsem narazil pri prezouvani na letni kola a ktera mi pekne s...

Jak je podvozek pod lakem nastrikany tim gumoasfaltem, tak ocividne je ten gumoasfalt i v miste pro usazeni heveru. Takze jak jsem prezouval, tak mam ted krasne obtiskly hever u vsech kol. V jednom miste mi ta barva snad i praskla. Jak jste na tom vy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejlepší je přezout v dobrém pneuservise. Proč? Jen tam dokážete dát vyvážit kola před jejich nasazením. Že je to zbytečnost? Mýlíte se. A dále zvednutí vozu na dílenském pavoukovém zvedáku je nejbezpečnější způsob jak pro Vás, tak pro auto.

Mobilní hever je pouze pro nouzové použití, a to se ještě musí vědět jak na to, aby k výše popsaným poškození nedošlo. K eliminaci podření stačí umělá jelenice vložena do drážky heveru a pak pečlivé usazení do prahového "pera" (osazení vytvořeno spojením prahu s podlahou). O vhodnem mistě pro manipulacise ani nemusím zmiňovat, že?

Editováno: , autor: MiKy*
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

A dále zvednutí vozu na dílenském pavoukovém zvedáku je nejbezpečnější způsob jak pro Vás, tak pro auto.

Pro majitele ano, pro vůz už bych toto netvrdil - viděl jsem v jednom Barumáckém servisu málem spadlou Felicii z toho jejich profi heveru. Sjížděla jim dolů totiž jen jedna polovina... Jo, najít solidní pneuservis je základ, ani to vyvážení neumí všude. :kol-32:  A ten origo hever, co dodává škodovka, vypadá jak muří noha, na tom bych se bál něco dělat - to je fakt nouzovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja prezúvam sám a s klasickým heverom z výbavy....pekne nahmatať nerovnosť pod vypuklinou za prahom a tam hever nasádzať....je vyrobený vlnovo aby tam sadol.....nikdy som nemal problém a prezúvam už s ním cca. 6 rok...(predtým Roomster)....vyvažovať dávam každý druhý rok, resp. podľa typu ciest na ktorých som jazdil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a toto se fakt někomu stalo??? To čumím, To je hrozny a to ja jsem takovej antimechanik, ale toto :)

Ano je divný že na prahu jsou takový promáčklinky ale jen označujou to místo kam to máš dát na tu vystuhu a pak kdyz zvedas hever tak prave se nepromáčkne ten bok (protože tam jsou ty promáčklinky)....ale menil jsem tim kola jen poprvy ted dam radsi 3 kila za servis kde to mam za 15min bez driny pze ten hever z vybavy je hroznej....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

suri.: Důvěřuj, ale prověřuj. Je lepší před každým nasazením zkontrolovat vyvážení a mistr rozhodne, co s tím. Proto pořád tvrdím: "Nejlepší je přezout v dobrém pneuservise...."

Znám střelce, kteří si vezmou na vozík vyvažovačku, stahovák, mobilní zvedák a šup na parkoviště před OC a prováděj sezóní službu. Jak to vyvážení pak vypadá nemusím ani psát. Ale znám opravdu borce, co své profesi rozumí a nikdy u něj nebyl sebemenší problém.

Spadlých aut jsem viděl už taky dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já byl jednou, ješte s alfou, u Ventilka a Dušičky...je to síť First Stop....doteď jim říkáme Pat a Mat :) chtěl jsem jen prohodit kola abych si ověřil že mi fakt hučí ložisko a ti raubíři si vzali nějakej divněj mobilní hever a když to nadzvedly tak se alfa začala sunout dolů resp převažovat na čumák (jak měla ten těžkej pětiválcovej motor :D )...no ještě že jsem si toho všiml a přidržel ji prdelku...jim tam vypadla nějaká guma v tom heveru nebo co....no hrůza a děs :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nás hever hned vytrestal při přezouvání. Další drobný problém je, že je náchylný na to kam dáte patku. Když hever není úplně kolmo pod hranou ale trochu jinde a k tomu se sejde trochu sestupující svah (1-3°) tak je neštěstí na místě. Nám spadlo auto a hever napáchal pár nehezkých škod na antikorozní vrstvě prahu, které byly hned vyřešeny zapatláním podobnou hmotou a přelakováno. Cena opravy cca 500kč své pomocí.

 

add: promáčkliny jsou pouze identifikátory na určení usazení heveru. Místa je tam jinak dost i bez nich.

 

Není nad klasický nůžkový hever, nejlépe rampu.

Editováno: , autor: Supermarine_Spitfire
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně, u mírného sklonu vozovky hever odstřelil 0,5m od felicie a ta šla k zemi. U rapida jsem měnil defekt v garáži na rovině a tam to šlo. Jenže defekty nás potkávají na úplně jinejch místech.

 

O3 má hever nůžkovej, nešel by použít i pro rapida?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...