Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Máte pravdu, ale řeší se to tu pořád dokola.  Prostě máme 3 možnosti. 

 

1 nechat to být

2 odpojit konektor

3 diagnostikou potlačit, nebo vyřadit tu rádoby rekuperaci

 

Pak jou tu ještě praktiky masochystů. 

Třeba hrát si na plug in hybrid a dobíjt po každé jízdě, nebo se odstěhovat pod kopec. 

Tak Plug-In a rekuperace co máš ŠA jsou přece jen hodně vzdálené technologie...

Ako, myslel to sarkasticky, ale celkom pekne to napísal, chlapčisko...

Mne už tiež začína liezť na nervy ten jehovista, čo tu aj rôzne po fóre v každom svojom príspevku priam dogmaticky čviriká o odpojení konektora - už mi to príde ako obsesia...

Přesně. Já bych se přejmenoval na ,,Odpojený konektor,, :-)

Stále mi nieje jasné čo máte proti odpojeniu konektora..??

Já osobně proti odpojenému konektoru nic nemám, sám jsem ho měl chvilku odpojenej než jsem navštívil Ferdu a taky už jsem to poradil pár kolegům v práci, kteří to nechtěj řešit SW úpravou. Jen se musím smát tej opakovanej masáži od našeho člena klubu. Ale jinak nic ve zlém.

Každý je v jistém smyslu psychopat. Někdo větší, či menší.  To potvrdí každý psychiatr. 

 

Zde se silný patos projevuje rozdílně:

 

1) skupina co bojí  (a ani neví proč) odpojit konektor

2) skupina co se bojí (a ani neví proč) softwarové úpravy

3) ti se bojí všeho,  co kdyby přišli o záruku (a ani neví proč)? Ješíš, to by jim pak nevyměnili ani rozbitý stěrač. Tak si raději zhuntujou baterku. 

 

 

 

 

Věřím tomu, že je tu i skupina, kerá taky neví, ale raději si zkurví auto sama a zadarmo, než aby jí ho zkurvil někdo cizí a za peníze.

Mňa s tým kláblikom nenapadá žiadne mínus. Jazdím s tým asi 3/4 roka. V aute mám Battery Monitor a predtým som krútil hlavou nad tým ako to (ne)dobíja. Teraz zas krútim hlavou nad tým ako to (ne)vypaluje DPF. Ale na to už mám soft...Zadarmo. Predpokladám, že vývojári zo ŠKodo či VW asi jazdia inými autami. Alebo majú jasné inštrukcie...

Zdravím  všechny , mám dotaz. Dnes ráno u nás bylo 3,5 stupňů a málem jsem nenastartoval.Musím tam dát stejnou nebo můžu dát 12V 70Ah? Diky za odpověď. 

IMG_20201012_080220.jpg

Upraveno od Pitrs 91

Ano lze, ale napřed porovnat rozměry a pak po výměně naparametrovat v BCM 

Aha tak  tato baterie se už nevyrábí, jako kvalitní alternativu nabízejí tuto Screenshot_20201012_091257_com.android.chrome.thumb.jpg.e174ecb23c47c26b4217be784e2b99e5.jpg

Co je BCM? 

Upraveno od Pitrs 91

Ako náhradu ti miesto AGM ponúkajú EFB, no to sú majstri... 

BCM je riadiaca jednotka - ak meníš za batériu s inými parametrami, potrebuješ to v riadiacej jednotke nastaviť... 

Dekuju👍

Jakou tam máte vy chlapy? 

Tahle by tam měla jít 

Screenshot_20201012_143936_com.android.chrome.jpg

Upraveno od Pitrs 91

Původní baterie je typ 7P0915105 (AGM 70Ah pro S/S), datum výroby 23.6.2005

  • 3 týdny později...
V 12. 10. 2020 na 14:32, Pitrs 91 napsal:

Jakou tam máte vy chlapy? 

Já měl v O3 tu Vartu Silver 70 Ah, co našel @Pitrs 91, tu samou mám teď v Superbu. V  České lípě ze stejné linky sjíždí i Bosch (jen je o cca. 500 dražší) a nebo tam dej Excide EK700.

Kupoval jse otci novou agm baterii a z vice míst mi bylo sděleno že vartu nebrat hodně se pohoršili ať koupím Exide nebo Banerku ale tu neměli tak je v auté E a zatím klid. Origo to dala 6.5 roku.

Upraveno od kacer1

  • 2 týdny později...

Paní čo odporúčate dať namiesto original VARTA AGM 68Ah batérie ? 

 

Start-stop mám permanentne vypnutý. 

 

Niečo dobré pomer cena/kvalita/výdrž.

V 9. 10. 2020 na 19:29, kluvi napsal:

Mňa s tým kláblikom nenapadá žiadne mínus. Jazdím s tým asi 3/4 roka. V aute mám Battery Monitor a predtým som krútil hlavou nad tým ako to (ne)dobíja. Teraz zas krútim hlavou nad tým ako to (ne)vypaluje DPF. Ale na to už mám soft...Zadarmo. Predpokladám, že vývojári zo ŠKodo či VW asi jazdia inými autami. Alebo majú jasné inštrukcie...

Jak jsi to myslel s tím (ne) vypalováním filtru? Chápu to tak, že odpojení může nějak vypalování ovlivnit?

  • 3 týdny později...

Čaute viete mi to vysvetlit prečo je to tak keď mínus je ajtak na kostre ? Hádam sa s otcom tak si myslím že inžinieri vedia prečo. 

7BE52C40-E69B-48A3-8E81-1D116300301B.jpeg

Na "-" pólu baterie je sonda proudu. Pokud by jsi připojil nabíječku přímo na "-" pól baterie, nebude auto vědět, pokud bude zapnuto "inteligentní" nabíjení (v autě), jak velkým proudem se baterie nabíjela a po jakou dobu. Tyto hodnoty se ukládají do paměti auta a podle toho se pak řídí "inteligentní" nabíjení baterie max. na 80% její kapacity.

d-c-jednotka.jpg

Upraveno od Caster

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.