Přejít na obsah

Ztráta výkonu motoru 3,6 FSI


Vendys

Doporučené příspěvky

Fakt skvele opravdu vidim ze ta nekomecna telenovela z venezuely " ala jak muj cmoud jede skoro jak benzin " neskonci nikdy:-)

Muzu te uklidnit ze i kdyby mi to zralo 20 na 100km tak pokud ekonomicka situace dovoli tak se zpatky k tdi nevratim protoze to je vsemi smery krok zpet i pres nevyhody ktere velky benzin ma ( umirajici kone, vlazny nastup, malo dilu z druhe ruky atd )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale já ti to neberu, jen bych ti prostě přál se v tom mojem autě svézt, abys to mohl posoudit objektivně. Já to posoudit můžu, protože vím, jak jede 3,6 v SII a jak jede v R36.  Ale to je jalová diskuze, celkem. Já se v příštím autě chystám taky na benzín, tak mě nepovažuj za nějakýho ortodoxního vyznavače nafty. To je blbost.

A s tím "čmoudem", když to 3,6 zmáčkneš a já vedle tebe, tak to zahulí tobě. Mě ne   :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja te povazuji za nekoho kdo ma asi nejaky vnitrni problem s motorem 3.6, protoze jinak si to vysvetlit neumim:-( protoze kazdy motor nebo auto ma svoje ale nikdy by me nenapadlo jit do vlakna od tdi a psat ze mam osobni zkusenost a todle se mi na nem nelibi:-( todle povazuji za naprosto zbytecne ale ty asi ne:-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sláva, že si rozumíme. Ale 4x4 nemá zase tolik výhod, kolik tomu přisuzuješ. Samozřejmě lepší trakce, ale zase jen v určitých jízdních režimech je to výhodou.    

ja som praveze 4x4 daval ako nevyhodu, ktora ma voci tebe vyrazne brzdi v akceleracii, ci uz hmotnostou alebo odporom...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové, 

u mého Supa 3,6 nezjišťuji, že by ztrácel výkon. (spíš naopak :D)

O víkendu jsem zkoušel za kolik dám 100km/h testováno asi 10x a vzdy kolem 6,14s.

Pak jsem ho vzal na dálnici a max rychlost cca 260km/h.  (vše na natural 95)

Mám najeto 130000Km a je pravda, že auto moc nešetřím. (asi nemá čas zlenivět) 

 

Jinak pro JirkaK: Takových hrdinů s TDI už jsem potkal hodně a vždy když se chtěli poměřovat s 3,6 tak pak jen čuměli.. :) A věř, že jsem to porovnával s hodně autama, jako A5 3,0 V6, A6 3,0 V6, Alfa 154 2,4 JTD a Sup 2,0 TDI na chipovanej se vůbec nechytal.. :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové, 

u mého Supa 3,6 nezjišťuji, že by ztrácel výkon. (spíš naopak :D)

O víkendu jsem zkoušel za kolik dám 100km/h testováno asi 10x a vzdy kolem 6,14s.

Pak jsem ho vzal na dálnici a max rychlost cca 260km/h.  (vše na natural 95)

Mám najeto 130000Km a je pravda, že auto moc nešetřím. (asi nemá čas zlenivět) 

 

Jinak pro JirkaK: Takových hrdinů s TDI už jsem potkal hodně a vždy když se chtěli poměřovat s 3,6 tak pak jen čuměli.. :) A věř, že jsem to porovnával s hodně autama, jako A5 3,0 V6, A6 3,0 V6, Alfa 154 2,4 JTD a Sup 2,0 TDI na chipovanej se vůbec nechytal.. :D

ježiši, to snad není o tom, že ti to jede 260 km ! Zajeď si někam na brzdu, pokud tě to zajímá a pak s tim přiď. Pokud autu nakládáš a netrápíš ho nízkooctanovým benzínem, je to jedině dobře. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ježiši, to snad není o tom, že ti to jede 260 km ! Zajeď si někam na brzdu, pokud tě to zajímá a pak s tim přiď. Pokud autu nakládáš a netrápíš ho nízkooctanovým benzínem, je to jedině dobře. 

ježíš, sem dal jen příklad, že auto jede stále dobře ne.. Na brzdu se rozhodně nechystám, protože jsou to vyhozeny peníze. Stačí natankovat na dvou různých benzínkách a výsledek se ti může lišit klidně o 30koni.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 z 10 majitelů bude o svým autě tvrdit, že jim to jede skvěle. Ale bavíme-li se o potenciální možnosti poklesu výkonu, jsou subjektivní pocity k hovnu. Dokud to nezměříš, můžeš se skutečně jen domnívat. A s disproporcí 30 koní jsi mě teda rozesmál. Jedině snad, že bys tam omylem natankoval naftu :kol-48:  Rozdíl tam samozřejmě bude, ale v řádu několika málo koní.       

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

primichat e85 do benzinu v rozumnem pomeru a nebo upravit jednotku na ecko kompletne a cmoud pujde k ledu myslim okamzite. Negativum je ze je treba se rozloucit s katy coz mi na supu nevoni ale mohla by to byt cesta jak resit usazeniny a klesani vykonu na atmosfere.

Zkousim to na stare 1.8t zatim :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj,toto téma jsem založil před 2 lety,když jsem měl problém s motorem a nyní ve stručnosti popíšu problém,který byl.V podstatě se musel vyměnit motor,původní majitel přidřel 1 válec.Z toho plyne ponaučení,při koupi jetého auta nech důkladně prověřit a změřit tlaky.Pokus opravy byl,ale bez úspěchu,žádná výbrusová sada neexistovala a tudíž neopravitelné,ovalita toho válce byla tak velká že neustále docházelo ke ztrátě komprese ,nouzák a škubání,dále k velkému papání oleje a nasledné ko lamda sondy.Nakonec jsem sehnal motor z bouračky za 60 000,-vélká krása:rolleyes:a zatím ok.Mějte se a ať vás nepotká co mě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...