Sabiza Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 (editace) No nevím... dělat generálku za 10 tisíc na autě, které nemá ani hodnotu 100 tisíc, mi přijde na pováženou. Editováno: 23. Listopad 2016, autor: Sabiza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 Tak u tebe ano, ty si můžeš třeba zítra koupit nové......., ale představ si že jsou lidé co do toho těch 10t. dají a pak zase několik let štastně jezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
okno136 Vloženo 3. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2020 Zdravím vás všechny a prosím o radu, kde může být hlavní závada ve velké spotřebě oleje / až 4 litry / 1000 km / v motoru ve Škodě Fabii 1,2 Combi MPi, s najetými 207 tis. km, r.v. 2007, pocházející z Německa. Koupil jsem ji cca před 2 měsíci v autobazaru. Při dojetí domů jsem zjistil, že hladina oleje v motoru nedosahuje ani na spodní okraj měrky, tak jsem dolil litr a teprve se lehce objevil na spodním okraji, nikoli na spodní rysce. Tak jsem dolil druhý litr a byl ve spodní polovině rysky. Po ujetí cca 250 km, byl olej opět pryč. Jinak je auto po opravě předku, není vůbec zkorodované a poměrně i lehce jede, tak se ho zbavovat nechci. Má to ale ještě jednu vadu, když se brzdí motorem z kopce, tak je cítit štiplavý vzduch z topení, jako z přepáleného oleje, doprovázený šedo modrou "parou ", jako kdyby se přehříval, ale teplota motoru je na 90 st.C. Ptám se, je možné auto reklamovat, případně i vrátit, jako se skrytou vadou ? Nebo požadovat slevu ? Nebo zjistit, kde je hlavní příčina, zda ve kroužcích, či simerinkách u ventilů a pod. ????? Děkuji za rady, či vaše zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2020 auta bych se raději zbavil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 5. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2020 Ja som take auto tiez kupil ale za patinu riadnej ceny.Dal som donho 1000 eur na prekruzkovanie a ocistu motora kedze vsetko je zasrate.Horsie je to s HTP kedze sa neodporuca skladat tieto motory z inych dielov.Ale bud kludny kamos robi v Bosh car service a opakovane tieto auta kruzkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 5. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2020 Reklamovat by to jít mělo, ale to musíš řešit s bazarem. Pokud už to žere olej, tak to chce větší zásah a lepší by asi bylo se domluvit buď na výrazné slevě, nebo u nich auto rovnou nechat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 5. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2020 Za mě bych se ho taky zbavil. Jestli nemáš v kupní smlouvě nic o tak výrazném úniku oleje, tak soudím, že to skrytá vada je. A pokud se rozhodneš ho vrátit nebo žádat slevu, tak určitě zbytečně neotálet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 6. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2020 Zapečený kroužky, haťapková klasika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.