Jump to content
Bracho90

Chybove kody

Recommended Posts

Ahojte som tu novy.

Chcem sa opytat dnes mi volal kamarat ze ma problem s autom ze po nastartovani mu zacne signalzovat kontrolku oleja a vody,niekedy to zmizne ale po kratkom case to znova naskoci.Oleja aj vody je tam dost a,neviete cim to moze byt?na diagnostike mu vyhodilu tieto chyby.

Auto ide v pohode len mu svietia tie dve kontrolky,voda+olej,vsetkeho je dost,a este mu neukazuje stav nadrze ma plnu nadrz ale pritom neukazuje nic,ako keby bola prazdna,mozna je to nahoda ze mu akurat odisiel aj plavak v nadrzi,neviem,ale hlavne by chcel vyriesit ten problem s vodou a olejom.

Chce ist autom na buduci tyzden cca 700km tak sa boji,viete mi povedat co to moze byt,keby ho chceli v servise oklamat,?popripade co treba vymenit aky diel,alebo  cidlo?Dakujem. :) 

post-90186-0-66369700-1410627574_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

s olejom na diagnostike asi nevihodilo nic aspom si myslim podla toho obrazku.mali ste podobnu skusenost?Dakujem.

A este je to Skoda Fabia 1,4Mpi tusim 50kw r.v.2002

Share this post


Link to post
Share on other sites

Expanzka často ochadza (zanaša) ale aj čidlo oleja ale ked naraz aj plavak tak by to mohlo byť aj hnijuce keble na nosniku. Treba to lepšie prekontrolovať.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niekde treba začať. Riešil som podobny problem tam bol zatečeny konektor na serve. Tych možnosti dôvodu može byť viac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dakujem,takze sa mame pozriet v prvom rade na kable?Na prednom nosniku su neake kable?kostra? a budiky keby odchadzaju tak ako zistim ci su to naozaj budiky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No s těmi budíky to bude maličko horší. Rozdělat a mrknout na plošné spoje. Studené spoje znovu přecínovat. Jestli tomu nehovíš,tak to budeš někomu muset dát udělat. Ale o budíkách jsi tu taky přečteš. Vše se to už tady řešilo.

Edited by Mirek 835

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcel by som poprosit o objasnenie alebo pomoc ako najst chybu, auto ma zle starty ked je motor zohriaty po vymazani start je dobry ale dalsi uz s chybou zly... tod moj postreh zo zavady prikladam odfotenu chybu s VAG

post-69349-0-42679500-1412333009_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahojte takze ja som aj zabudol napisat :D tak problem s tym olejom bol taky ze bolo chybne cidlo tlaku oleja,a pristrojovka blbla,kvoli studenym spojom to uz riesil elektrikar.

Chcem sa vas este opytat ci nemate neaky navod na montaz  parkovacich senzorou na kratku fabiu.Kde co napojit,a ci nema napr,v zadnom narazniku uz naznacene kde sa maju vrtat diery,na mojom opli som mal uz taku predpripravu :) Dakujem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přidám se sem se svým problémem auto hlásí tyto chyby:

 
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
Readiness: 0010 0001
 
01598 - Drive Battery Voltage 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
 
01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317) 
            28-00 - Short to Plus
 
Jde mě hlavně o tu poslední chybu řešil jste to už někdo?? Doplním že se jedná o fabii 1,4MPi r.v.2000
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím vespolek, ve Fabii 1.4 50kW, kód motoru AME, jsem našel tyto chyby: 

 
Sobota,11,Duben,2015,15:52:33 VCDS verze: SVO 12.12.3.04 
 
17549 - kalkulace zatizeni  P1141 - 35-00 - neverohodna hodnota
16555 - rada valcu 1: system odmerovani paliva  P0171 - 35-00 - system prilis chudy
Readiness: 0110 0101
Adresa 01: chyby smazány
 
Po testu lambdy základní nastavení kanál 34, auto nastartováno + sešláply brzdový pedál napsalo test není ok (R1-S1 neOK) a na druhé pozici se během testu objevilo -32 stupňů .
 
Další načtení závad:
17549 - kalkulace zatizeni P1141 - 35-00 - neverohodna hodnota
16515 - rada valcu 1 - sonda 1  P0131 - 35-00 - signal prilis nizky
Readiness: 0110 0101
Zpětné vedení výfukových plynů: Selhalo nebo nekompletní Vyhřívání lambda sondy: Selhalo nebo nekompletní Lambda sonda(y): Selhalo nebo nekompletní Klimatizace: OK Sekundární přívod vzduchu: Selhalo nebo nekompletní Spalování par: Selhalo nebo nekompletní Zahřívání katalyzátoru: OK Katalyzátor(y): Selhalo nebo nekompletní. 
Je lambda KO?
Edited by VAG BoBo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď jsem řešil to samé, auto ani neprošlo emisema, mám také kód AME po výměně lambda sondy se už chyby neukázaly. Nicméně než jsem se dopracoval k tomuto tak jsem vyměnil všechno možné. Takže za mě lambda 100% KO...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to mi to dělalo taky ale po vyčištění a nastavení klapky se to zmírnilo ale úplně to zmizelo až po výměně lambdy to drží pěkně volnoběh na 750ot. Nejvíc je vadná lambda poznat na spotřebě která v mém případě vylezla až na 15L/100km po výměně jsem na na 6,5L/100km... Když jsem lambdu vyměnil tak jsem si říkal že jsem tím měl začít než měnit pal.filtr, vzducháč, svíčky, čerpadlo atd... :kol-28:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...