labi Vloženo 22. Listopad 2014 Vloženo 22. Listopad 2014 (editace) Zdravím,dnes jsem se konečně odhodlal zkontrolovat a dolít olej do převodovky.Dle DP jsem si sehnal 17ku imbus a šel na to.Po hodině zoufalého hledání a studování DP jsem žádný imbus nenalezl.Jen jsem nalezl šroub s velkou vnitřní hvězdičkou s kolíkem uprostřed.Ten samý šroub jsem nalezl na spodku převodovky.Může mi někdo potvrdit že to je opravdu kontrolní šroub převodovky a kolikatka to je a jak se vůbec jmebuje?.Až si ho půjdu pujčit nebo koupit tak abych věděl a nemusel to dlouze vysvětlovat.VIZ foto,díky. Editováno: 22. Listopad 2014, autor: labi Citovat
suri. Vloženo 22. Listopad 2014 Vloženo 22. Listopad 2014 (editace) niečo podobné ale to nebude mať hocikto , a podľa toho ako to vyzerá by som to zatepla vypustil a naplnil cez čidlo spiatočky dvomi litrami origo oleja Editováno: 22. Listopad 2014, autor: suri. Citovat
Mirek 835 Vloženo 22. Listopad 2014 Vloženo 22. Listopad 2014 Tak určitě tam je tahle hvězdice M 16. myslím se jmenuje ZXN. koupíš ji normálně i v Baumaxu. Citovat
labi Vloženo 22. Listopad 2014 Autor Vloženo 22. Listopad 2014 Bodejť,díky všem za info.jen nechápu že v DP uvádějí 17ku imbus a já tam mám asi jako jedinej tento šroub,který vyžaduje drahou zxn hvězdičku.Už jsem se koukal po netu a stojí kolem 300kč.Budu se muset někde poptat na pujčení bo se mi ji nechce kupovat.Zatím díky Citovat
labi Vloženo 22. Listopad 2014 Autor Vloženo 22. Listopad 2014 (editace) Teď z hlavy nevím,ale v DP jsou tři druhy převodovky 002,02R,02T.Ty první dvě mají viditelně imbus a ta poslední 02T má zřejmě tu hvězdičku,ale na první pohled jsem si toho v DP nevšiml.A ani jsem nepředpokládal,že by tam mohl být jiný druh šroubu než imbus. Editováno: 22. Listopad 2014, autor: labi Citovat
labi Vloženo 4. Prosinec 2014 Autor Vloženo 4. Prosinec 2014 Tak mám dolito.Po 14ti letech jsem tam doplnil cca 0.8l oleje.Tak snad se ta absence oleje nikde neprojevila. Citovat
Mirek 835 Vloženo 4. Prosinec 2014 Vloženo 4. Prosinec 2014 Já myslel,že tam olej zrovna vyměníš! Ono by to myslím po 14 letech bylo i zapotřebí. Citovat
Combi2002 Vloženo 4. Prosinec 2014 Vloženo 4. Prosinec 2014 (editace) Já bych měnil a dolil jsi skoro polovinu náplně! Rozhodně minimálně 5ka trochu trpěla, je nejdál a nejhůř se k ní dostává olej a ložiska komplet. Editováno: 4. Prosinec 2014, autor: Combi2002 Citovat
psurn Vloženo 5. Prosinec 2014 Vloženo 5. Prosinec 2014 to Labi: dolil jsi celkem dost - měl jsi auto na rovině a dolil jsi po kontrolní šroub, nebo jsi dal navíc? Citovat
labi Vloženo 7. Prosinec 2014 Autor Vloženo 7. Prosinec 2014 Zdravím,olej jsem dolil přes kontrtolní šroub.Tu speciální hvězdičku jsem si na to pujčil od známého.Dávat 300 kč za novou se mi dávat nechtělo i když by se třeba do budoucna hodila.Olej jsem jen dolil bo mi bylo od několika mechaniků nezávisle řečeno,že když je převodovka takto neudržovaná a je v ní už nějaký ten bordel tak je lepší ho tam nechat kvůli vůlím atd.Pro zajímavost jsem jel auto projet a pak jsem vyheveroval předek abych otestoval jak vypadá olej.Kupodivu z ní vytékal skoro čistý olej.Dal jsem pak auto spátky na kola a dolil jej.Po jízdě jsem to pak ještě kontroloval a bylo ho tam dost.Asi jak jsem to lil pomalu tak měl čas se všude dostat.Po dolití můžu konstatovat že hlučnost a funkce se nezměnili bo i před tím šlo řadit dobře,jen zpátečka tam jde o dost lépe.Před tím jsem musel třeba 2x vyšlápnot a pak tam šla. Citovat
MarkusDelRey Vloženo 4. leden 2015 Vloženo 4. leden 2015 Pri tej namahe si mohol fakt ten olej komplet vymenit bordelom tesnit vole je blbost ten bordel je na stycnych plochach neziaduci a myslim ze osoh tam nerobí Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.