Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

a co treba interni servisni zaznamy o vozidle nebude jim divny ze tam chybej 2 prepisy jednotky? nebo flash counter jde u tyhle jednotky taky zmenit?

nabyl jsem dojmu ze se pro kazdej zasah do SW s oficialni diagnostikou musej pripojit na server skodovky ale je mozny ze se to tyka jen nekterejch jednotek

Počet přehrání nemá žádnou váhu, pokud existuje vydaný oficiální update pro ten konkrétní typ jednotky a jednoduše řečeno, zákazník za to nemůže, že to servis zapomněl zapsat do systému. Stále je dost servisů, které nemají mezi sebou propojen ODIS a jejich zakázkový systém.

ok tak pak je to asi v pohode :) 

  • Autor

V čem ono zvýšení výkonu spočívá? Tlak turba, bohatost směsi, časování rozvodů??

Neměli by jít tyto věci nastavit přes diagnostiku???

  • 1 měsíc později...

Ahoj, pánové... Dnes jsem byl u Ferdy25 na přehrátí software řídící jednotky z 63kw na 77kw. Následovala cesta domů cca 190km a můžu říci těch 14kw je "kurevsky" znát!!! Navíc jako bonus mi Ferda25 ještě přehrál software pro klimošku. Ferdo25 ještě jednou díky!!!

Diky za info. A co spotreba, stejna nebo lepsi?

Spotřeba? Nevím, teď jezdím a užívám si zvýšený výkon.  :kol-47:  Najednou teď všude jezdím o cca 10-15km/hod rychleji než dřív takže si musím dávat bacha na "Pomáhat a Chránit" s bradavicí  :kol-46:

Spotřeba přijde na řadu asi až příští měsíc až si zvyknu na nový výkon  :kol-31:

  • 3 týdny později...
  • 4 týdny později...

To jsou zase bláboly. 

 

Do navyšování výkonu u 63kW verze bych určitě nešel. Nic to nepřináší, když dáte 63 na brzdu tak zjistíte že už z výroby má ten motor k 70kW,

 

Momentálně mám doma 2 Rapidy, jeden 63kW druhý 77kW a rozdíl nula nula nic. 77kW jsem volil kvůli 6ti stuňové převodovce a kotoučům na zadku (machr index). Max. výkon samozřejmě má větší 77, ale to poznám jedině když se potřebuji rozjet naloženej do kopce. Pro běžné ježdění k nepoznání.

To by ale nejdřív chtělo tu 63kW na brzdu opravdu hodit, řešilo se to tu ale v sekci chipování 1,2TSI myslím u Fabie, kolik auta s 63 a 77kW ve skutečnosti mají. A navýšení na 77kW (nebo možná víc, dle toho, kolik daný soft, stažený z jiného auta dosahoval) s 5R převodovkou udělá díky jiným převodům z Rapida "větší" žihadlo, než 77kW s 6R. Ono změnou softu z 63 na 77 totiž hlavně dojde k navýšení kroutícího momentu o 15Nm (dle tabulkových hodnot ŠA), což je důležitější faktor než stále propíraný nárůst kilowatů, na to se pořád zapomíná. Každý Nm navíc se prostě hodí.

miklisek: mas to prehrane nebo pujdes do toho nekdy?

miklisek: pokud je tomu tak že se tím získá 15Nm tak jsem schopen věřit v pozorovatelný rozdíl... ale jestli to za to opravdu stojí....

Nechci se opakovat, ale Effective má pravdu, i jsem to tak změřil. Skutečný rozdíl je minimální/ víc udělá hlavně placebo efekt/.

Není přeci jen nad klasiíckou úpravu.

Nikde jsi dosud nezveřejnil tvá měření takto upraveného auta(starý software s 63kW a nový vhodně zvolený pro tento typ vozu s 77 kW + výpis diagnostiky kde bude vidět shodné VINko, jen označení motoru se bude lišit). Psát zde o placebo efektu umí každý. Bez nezávislého měření jednoho auta jsou placebo spíš tvé argumenty.

To by ale nejdřív chtělo tu 63kW na brzdu opravdu hodit, řešilo se to tu ale v sekci chipování 1,2TSI myslím u Fabie, kolik auta s 63 a 77kW ve skutečnosti mají. A navýšení na 77kW (nebo možná víc, dle toho, kolik daný soft, stažený z jiného auta dosahoval) s 5R převodovkou udělá díky jiným převodům z Rapida "větší" žihadlo, než 77kW s 6R. Ono změnou softu z 63 na 77 totiž hlavně dojde k navýšení kroutícího momentu o 15Nm (dle tabulkových hodnot ŠA), což je důležitější faktor než stále propíraný nárůst kilowatů, na to se pořád zapomíná. Každý Nm navíc se prostě hodí.

 

Tohle nechápu. Jak dělají delší převody z auta větší žihadlo než to s kratšími? Nemělo by to být naopak? :)

Upraveno od Supermarine_Spitfire

prave u prevodovky s delsimi prevody vic poznas vyssi kroutak.

Zabíháme už mimo téma, ale u 63kW/5R je jinak poskládaná převodovka a jiný stálý převod, motor točí víc otáček pro dosažení stejné rychlosti jak u 77kW/6R, takže 5R je ve výsledku zpřevodovaná víc do pomala, tudíž víc do síly. A protože 63kW má síly málo, úspornější 6R k němu nedávají, protože by to pak vůbec nejelo.

6-ti kvalt má lehce kratší 2-5 stupen oproti 5-kvaltu

 

díky motoru a převodovce je to kroutákem na kolech živější o 18,6%  (nejenom 9.4% rozdíl na motorech)

post-42020-0-16522600-1433328424_thumb.j

  • 8 měsíců později...

tak jsem porovnaval a ty softy pro 63kW a 77kW a lisej se

sice se neda s jistotou rict v cem presne protoze nemam dostatecny znalosti (a ani naladu) na hledani map v simos10 jednotce

ale ze by se lisil jen nazev jednotky a checksum tak to rozhodne neni

 

je teda pravda ze jsem porovnaval CBZA a CBZB v jinym aute nez rapidu ale sehnat soubory pro rapida je nad moje schopnosti a platit za ne kvuli porovnani nebudu

kdyby nekdo mel mappack/damos tak by me docela zajimalo procentualni porovnani 63kW a 77kW jak se lisi naladeni turba, vstrikovana davka paliva,soi,atd...

 

taky by me docela zajimalo jestli nejaka ceska firma vazne ma vlastni vyvoj pro tyhle jednotky a je schopna menit parametry jak chce, nebo jestli tam naflashujou nejakou starou verzi 77kW ktera mela pres 90kW (to bylo zmereny tusim v nejaky recenzi) a tim to pro ne konci :D(pripadne maj koupenou nejakou jednu mapu od zahranicnich upravcu)

 

PS: kdyby si chtel nekdo cvicne zahledat tak tady mate dumpy nasledujicich jednotek 1.2tsi

03F906070GR - seat ibiza

03F906070GN - audi a1

03F906070HD - seat leon

03F906070D - polo

1.2tsi.zip

Upraveno od oneb1t

  • 1 měsíc později...

To jsou zase bláboly. 

 

Do navyšování výkonu u 63kW verze bych určitě nešel. Nic to nepřináší, když dáte 63 na brzdu tak zjistíte že už z výroby má ten motor k 70kW,

 

Momentálně mám doma 2 Rapidy, jeden 63kW druhý 77kW a rozdíl nula nula nic. 77kW jsem volil kvůli 6ti stuňové převodovce a kotoučům na zadku (machr index). Max. výkon samozřejmě má větší 77, ale to poznám jedině když se potřebuji rozjet naloženej do kopce. Pro běžné ježdění k nepoznání.

Ja mam 63kW a jelikoz mam ted auto v servisu a pujcili mi 77kW verzi, tak musim rict, ze rozdil tam urcite je. Ne velky, ale nejaky jo. Sestka je super na dalnici.

Rozdíl tam je, když  bych auto konfiguroval tak bych neváhal, ale pokud už auto máš nebo kupuješ skladovku tak bych slabší motor neřešil. V čem je 6tka super na dálnici? V tom že točíš o 200 otáček méně? Já to poznám v podstatě jenom do kopců nebo při ostrém předjíždění, ale to musím mít motor opravdu vytočený a s tím se běžně nejezdí.

Tak jako musim souhlasit, ze nejvetsi rozdil jsem citil u akcelerace, kdyz jsem to vytocil na 3000otacek .. pak do 4000 to krasne tahne (verze 63kW to v 3500otacek utne, je to videt i v grafu). Prece o to jde, vykon je potreba, kdyz chci predjizdet nebo, kdyz mam nalozene auto.

 

 

Spis by me zajimalo jak to je s tema emisema. Pry s tim budou mit ochipovana auta problem. Poznaji u emisi, ze je auto takto midifikovano?

 

 

post-85190-0-14828800-1461056114_thumb.j

post-85190-0-14568200-1461056116_thumb.j

U emisí určitě ne, aspoň auta ode mne. Navíc i toto má případné řešení.

Dnes s tím problém ještě nebude, co bude za rok nikdo neví.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.