Březen 12, 201510 r a co treba interni servisni zaznamy o vozidle nebude jim divny ze tam chybej 2 prepisy jednotky? nebo flash counter jde u tyhle jednotky taky zmenit? nabyl jsem dojmu ze se pro kazdej zasah do SW s oficialni diagnostikou musej pripojit na server skodovky ale je mozny ze se to tyka jen nekterejch jednotek
Březen 12, 201510 r Počet přehrání nemá žádnou váhu, pokud existuje vydaný oficiální update pro ten konkrétní typ jednotky a jednoduše řečeno, zákazník za to nemůže, že to servis zapomněl zapsat do systému. Stále je dost servisů, které nemají mezi sebou propojen ODIS a jejich zakázkový systém.
Březen 13, 201510 r Autor V čem ono zvýšení výkonu spočívá? Tlak turba, bohatost směsi, časování rozvodů?? Neměli by jít tyto věci nastavit přes diagnostiku???
Duben 14, 201510 r Ahoj, pánové... Dnes jsem byl u Ferdy25 na přehrátí software řídící jednotky z 63kw na 77kw. Následovala cesta domů cca 190km a můžu říci těch 14kw je "kurevsky" znát!!! Navíc jako bonus mi Ferda25 ještě přehrál software pro klimošku. Ferdo25 ještě jednou díky!!!
Duben 17, 201510 r Spotřeba? Nevím, teď jezdím a užívám si zvýšený výkon. Najednou teď všude jezdím o cca 10-15km/hod rychleji než dřív takže si musím dávat bacha na "Pomáhat a Chránit" s bradavicí Spotřeba přijde na řadu asi až příští měsíc až si zvyknu na nový výkon
Květen 7, 201510 r Autor Tak jsem si stáhnul origo soubory z http://flash.ecubin.com/what-is-an-ecu-flasher-for-skoda-roomster-1-2-tsi-77kw-chiptuning, ale jeden problém.. Roomster 1.2.TSI 77kw tak není....Nemáte to někdo???
Květen 29, 201510 r To jsou zase bláboly. Do navyšování výkonu u 63kW verze bych určitě nešel. Nic to nepřináší, když dáte 63 na brzdu tak zjistíte že už z výroby má ten motor k 70kW, Momentálně mám doma 2 Rapidy, jeden 63kW druhý 77kW a rozdíl nula nula nic. 77kW jsem volil kvůli 6ti stuňové převodovce a kotoučům na zadku (machr index). Max. výkon samozřejmě má větší 77, ale to poznám jedině když se potřebuji rozjet naloženej do kopce. Pro běžné ježdění k nepoznání.
Květen 29, 201510 r To by ale nejdřív chtělo tu 63kW na brzdu opravdu hodit, řešilo se to tu ale v sekci chipování 1,2TSI myslím u Fabie, kolik auta s 63 a 77kW ve skutečnosti mají. A navýšení na 77kW (nebo možná víc, dle toho, kolik daný soft, stažený z jiného auta dosahoval) s 5R převodovkou udělá díky jiným převodům z Rapida "větší" žihadlo, než 77kW s 6R. Ono změnou softu z 63 na 77 totiž hlavně dojde k navýšení kroutícího momentu o 15Nm (dle tabulkových hodnot ŠA), což je důležitější faktor než stále propíraný nárůst kilowatů, na to se pořád zapomíná. Každý Nm navíc se prostě hodí.
Červen 1, 201510 r miklisek: pokud je tomu tak že se tím získá 15Nm tak jsem schopen věřit v pozorovatelný rozdíl... ale jestli to za to opravdu stojí....
Červen 1, 201510 r Nechci se opakovat, ale Effective má pravdu, i jsem to tak změřil. Skutečný rozdíl je minimální/ víc udělá hlavně placebo efekt/. Není přeci jen nad klasiíckou úpravu.
Červen 1, 201510 r Nikde jsi dosud nezveřejnil tvá měření takto upraveného auta(starý software s 63kW a nový vhodně zvolený pro tento typ vozu s 77 kW + výpis diagnostiky kde bude vidět shodné VINko, jen označení motoru se bude lišit). Psát zde o placebo efektu umí každý. Bez nezávislého měření jednoho auta jsou placebo spíš tvé argumenty.
Červen 1, 201510 r To by ale nejdřív chtělo tu 63kW na brzdu opravdu hodit, řešilo se to tu ale v sekci chipování 1,2TSI myslím u Fabie, kolik auta s 63 a 77kW ve skutečnosti mají. A navýšení na 77kW (nebo možná víc, dle toho, kolik daný soft, stažený z jiného auta dosahoval) s 5R převodovkou udělá díky jiným převodům z Rapida "větší" žihadlo, než 77kW s 6R. Ono změnou softu z 63 na 77 totiž hlavně dojde k navýšení kroutícího momentu o 15Nm (dle tabulkových hodnot ŠA), což je důležitější faktor než stále propíraný nárůst kilowatů, na to se pořád zapomíná. Každý Nm navíc se prostě hodí. Tohle nechápu. Jak dělají delší převody z auta větší žihadlo než to s kratšími? Nemělo by to být naopak? Upraveno Červen 1, 201510 r od Supermarine_Spitfire
Červen 2, 201510 r Zabíháme už mimo téma, ale u 63kW/5R je jinak poskládaná převodovka a jiný stálý převod, motor točí víc otáček pro dosažení stejné rychlosti jak u 77kW/6R, takže 5R je ve výsledku zpřevodovaná víc do pomala, tudíž víc do síly. A protože 63kW má síly málo, úspornější 6R k němu nedávají, protože by to pak vůbec nejelo.
Červen 3, 201510 r 6-ti kvalt má lehce kratší 2-5 stupen oproti 5-kvaltu díky motoru a převodovce je to kroutákem na kolech živější o 18,6% (nejenom 9.4% rozdíl na motorech)
Únor 23, 20169 r tak jsem porovnaval a ty softy pro 63kW a 77kW a lisej se sice se neda s jistotou rict v cem presne protoze nemam dostatecny znalosti (a ani naladu) na hledani map v simos10 jednotce ale ze by se lisil jen nazev jednotky a checksum tak to rozhodne neni je teda pravda ze jsem porovnaval CBZA a CBZB v jinym aute nez rapidu ale sehnat soubory pro rapida je nad moje schopnosti a platit za ne kvuli porovnani nebudu kdyby nekdo mel mappack/damos tak by me docela zajimalo procentualni porovnani 63kW a 77kW jak se lisi naladeni turba, vstrikovana davka paliva,soi,atd... taky by me docela zajimalo jestli nejaka ceska firma vazne ma vlastni vyvoj pro tyhle jednotky a je schopna menit parametry jak chce, nebo jestli tam naflashujou nejakou starou verzi 77kW ktera mela pres 90kW (to bylo zmereny tusim v nejaky recenzi) a tim to pro ne konci (pripadne maj koupenou nejakou jednu mapu od zahranicnich upravcu) PS: kdyby si chtel nekdo cvicne zahledat tak tady mate dumpy nasledujicich jednotek 1.2tsi 03F906070GR - seat ibiza 03F906070GN - audi a1 03F906070HD - seat leon 03F906070D - polo 1.2tsi.zip Upraveno Únor 23, 20169 r od oneb1t
Duben 18, 20169 r To jsou zase bláboly. Do navyšování výkonu u 63kW verze bych určitě nešel. Nic to nepřináší, když dáte 63 na brzdu tak zjistíte že už z výroby má ten motor k 70kW, Momentálně mám doma 2 Rapidy, jeden 63kW druhý 77kW a rozdíl nula nula nic. 77kW jsem volil kvůli 6ti stuňové převodovce a kotoučům na zadku (machr index). Max. výkon samozřejmě má větší 77, ale to poznám jedině když se potřebuji rozjet naloženej do kopce. Pro běžné ježdění k nepoznání. Ja mam 63kW a jelikoz mam ted auto v servisu a pujcili mi 77kW verzi, tak musim rict, ze rozdil tam urcite je. Ne velky, ale nejaky jo. Sestka je super na dalnici.
Duben 19, 20169 r Rozdíl tam je, když bych auto konfiguroval tak bych neváhal, ale pokud už auto máš nebo kupuješ skladovku tak bych slabší motor neřešil. V čem je 6tka super na dálnici? V tom že točíš o 200 otáček méně? Já to poznám v podstatě jenom do kopců nebo při ostrém předjíždění, ale to musím mít motor opravdu vytočený a s tím se běžně nejezdí.
Duben 19, 20169 r Tak jako musim souhlasit, ze nejvetsi rozdil jsem citil u akcelerace, kdyz jsem to vytocil na 3000otacek .. pak do 4000 to krasne tahne (verze 63kW to v 3500otacek utne, je to videt i v grafu). Prece o to jde, vykon je potreba, kdyz chci predjizdet nebo, kdyz mam nalozene auto. Spis by me zajimalo jak to je s tema emisema. Pry s tim budou mit ochipovana auta problem. Poznaji u emisi, ze je auto takto midifikovano?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.