Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

Zdravím, mohl by reagovat na tento log ? Škoda octavia 1.9. TDI 81 Kw AHF. padá do nouzáku, vysokej tlak, regulace jde pěkně, co jsme našli byla ošoupaná hadička u ventilu který je u Egra a samotný ventil u egru byl nějaký seškvařený. tuším (N239) ? Díky za odpověď

15776141_10202720301803919_1858635556_o.jpg

Editováno: , autor: Ogín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
V 4. 4. 2015 na 11:46, zajic-patrik napsal:

zdravím, potřeboval bych poradit. Mám octu 1,9tdi 81kw rv 2003 a ztrácí výkon. při sešlápnutí plynu na třetí, čtvrtý nebo páty rychlostní stupeň auto tahne max. do 2500 ot ale do nouzáku nespadne... max rychlost je 150.diagnostika ukazovala něco s regulací tak jsem zkusil vyměnit vahu. ventil n75 hadičky už jsem dal i druhé turbo. chyba na diagnostice sice zmizela  ale jinak změna na výkonu žádná..zkusil jsem udělat i díru před katem jestli není ucpaný výfuk ale marně... už nevím co bych zkusil. poradí mi někdo??   

 

 děkuji

uz si nato prisiel ?  mam presne taky isty problem a neviem si dat rady.dik za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj prosim moc o radu mam 2002 rv octavia 1 najeto 360000  do 350000 jela jako drak nevím co se stalo začalo to padáním do nouzáku pomáhalo vyp zap klícek mimo nouzaku jela fakt jako drak potupně pak prestávala strácet výkon ted uz jede jako bez života mam turbo po repasu se zarukou take vymenen palivový filtr auto jede furd naprd i když vypnu zapnu kilíček myslel jsem ze repas pomůže jsem bezradnej nevim co dal mohu skusit vymenit tu N75 ale nevim skousel jsem na vahu vzduchu dat sponu na konektor aby si motor vzal více vzduchu normale by mel motor delat bordel nebo naznak neceho ale jede stejně i se sponou na tom konektoru tak myslím ze váha je dobrá pak bych mohl ještě zkusit ty podtlakové hadice fakt jinak uz nevim a není tu nekdo slusny kolem ceskych budejovic kdo by pomohl prosim   pritom pc ukazoval ze maximalni hodnota nedosazena na tomto posudku byla vymena turba uz nevím kde bych se mel odpíchnout Děkuji za jakoukoliv pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, po výměně turba za repasované a egr ventilu auto vůbec netahne. Podle diagnostiky turbo v pohodě, jen trochu piska. Takže si myslím že to může být egrem ale nejsem odborník a proto se ptám tady jestli nevíte cim by to mohlo být. Kontroloval jsem hadičky a v pohodě, sani vycisteno, řídící jednotka resetovana.. Akorát jsem si všiml u palivový hadičky že jsou tam vzduchový bubliny, může to být tím? Před výměnou to táhlo pěkně i když byl egr plný oleje a turbo mělo vůle. Předem děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 6 měsíců později...

Zdar už asi 14 dní brouzdám zde na fóru mám asi zcela běžnou poruchu pokud motor dostanu do zátěže 2800-3000 otáček na rovině, o něco dříve pokud se drápu do kopce tak spadnou do nouzáku no zde se asi odliším od ostatních není to jediná závada nejspíše špatný termostat když jedu tak motor nezahřeju na víc než 70° pokud dlouho nestojím na místě to se zahřeje až na 90° a do toho mi svítí kontrolky ESP ABS a bliká mi do toho ruční brzda doprovázena třemi pípnutímy může to mít něco společného? no jelikož je toho dost můj dotaz zní jste tu někdo z okolí Litoměřic nebo z Ústeckýho kraje chtěl bych to nechat projet diagnostikou jediné co jsme z toho s kamarádem dostali je že turbo tlačí šíleně moc a pak umře. Přikládám to co nám vypsala diagnostika ale chtěl bych najít někoho kdo tomu opravdu rozumí dík. 

IMG_20200306_213911.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to toho máš dost.

1) termostat - proč ho nevyměnit?

2) přístrojovka - možná ji někdo dokáže opravit

3) přefukuje se asi ten 2,5 barový MAP senzor a motor, aby se nepoškodil, to shodí do nouze

Pokud můžeš jezdit třeba půl dne po městě a nic ale když vjedeš na otevřenou silnici, opřeš se o plyn a jakmile se všechno roztočí a nafoukne, tak nouze, nefunguje správně regulace plnícího tlaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

A je tu někdo z okolí Litoměřic co má zkušenosti s tímto vozem potřeboval bych to projet pořádnou diagnostikou co jsem tak kde vyčetl tak mám docela dost problémů termostat by mi měl v blízké době dorazit to bych měl zvládnout s tím výkonem jsem usoudil že to budou zapečené lopatky na turbu nebo zatuhlé  a co se týče těch kontrolek brzd tak jsem vyčetl že to bude buď senzor otáček nebo ten magnetický kroužek pod čidlem jen nevím který přední ložiska už budou asi také zralé na výměnu ale bez pořádně diagnostiky jsem úplně slepý a v mém okolí +-30km nikoho neznám a servisu kam jsem auta dával do teď už nevěřím řeknou si o neskutečné peníze a nic neudělají nebo to udělají hůř než bych to udělal doma na koleni. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím,

 

mám jeden z mnoha problémů který se probírá v tomto vlákně. Chtěl bych Vás poprosit, kdo by se dokázal k mému problému vyjádřit. A zároveň poskytnout co nejvíce informací k posouzení.

 

motor 1.9 TDi 81 kw ASV.

 

Hlavně po ránu za studena jede motor naprosto v pohodě bez sebe menšího zaváhání. Odpoledne když je teplejší počasí, svítí slunce a je horší vzduch, dochází ke ztrátě výkonu. Mám pocit jako když se motor dusí. Do otáček jde, ale netáhne a nemá výkon. Do nouzáku to za celou dobu naštěstí nepadá. Od včerejška se začal problém zhoršovat, kdy při zahřátém motoru začíná motor za nízkých otáček cukat - hlavně na 1. a 2. převodový stupeň, při otáčkách mezi 1200 až 1500 cca. Dnes bohužel došlo k tomu, že jsem dojížděl k parkovacímu místu a auto cuklo stylem, jako když se nastartuje auto, je tam rychlost a okamžitě se pustí spojka. Auto poposkočilo, až jsem se nestačil divit.

 

Jen pro info: turbo bylo před nějakým časem čištěno, od té doby ho vždy pravidelně čistím za jízdy aby se vyprášily saze. Motor nepodtáčím, tankuju jen aditivovanou naftu. EGR ventil jsem kupoval nový před cca 60 000 km. 2x do  roka ho kontroluji při výměně oleje a zanesený není, jen jsou obarvené stěny, jinak ani mm nános sazí. Před měsícem měněný vzduchový filtr, palivový filtr. Minulý rok dělané rozvody, spojka se setrvačníkem. Váhu vzduchu jsem čistil sprejem přímo na ní určeným. Avšak bez odezvy. Zkusil jsem proto udělat diagnostiku, ale žádné závady se nenašly. Zkoušel jsem udělat log ale bohužel mi to nešlo. Zkusil jsem proto aspoň VAG scope. Zadal jsem měřící hodnoty 03 a 11. Může se někdo k tomuto grafu vyjádřit ?

 

Jen připomenu, že problém se také projevuje před cca 3000 ot, když to sešlápnu a jedu do kopce, v tomto rozmezí se zpomalí výkon a více méně nějakou dobu trvá, než se přes tuto mez dostanu a malinko se to zlepší, ale né o moc. Průběh tohoto jevu je zvýrazněn v modrém poli.

 

Díky  

Bez názvu2.bmp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problémem byla nejspíše váha vzduchu. S novou to začalo jezdit, tak jak to snad nikdy nejelo. Nicméně začala diagnostika komunikovat a napsala chybu 16485 - snímač množství nasávaného vzduchu (G70) - nevěrohodný signál.

 

Z VISu pro další doporučený postup:

 

- kontrola vedení (na kabelech jsem nenašel žádnou vadu)

- vzduchový filtr - kontrola nebo výměna (starý cca 2 měsíce)

- kontrola nebo výměna podtlakových hadic zpětného vedení výfuk. plynů (mám kompletně silikonové, přesto jsem kontroloval a nic)

- snímač nasávaného vzduchu - kontrola nebo výměna (ten byl včera měněn za nový)

- kontrola vedení a snímače zdvihu jehly - to nemám bohužel jak zkontrolovat, dá se poznat nějak v měřených hodnotách? Případně neví někdo jaký použít kanál?

 

Pokud máte někdo tip co ještě zkusit, nebo kde by se závada mohla skrývat, budu rád za každý ohlas.

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím chlapi kamarád koupil Octavii 1,9 tdi 81 kw auto netáhne, docela to napadl nějakej kutil. Je zaslepenej EGR odpojenej od podtaku od podtlaku je odpojenej i ventil co řídí klapku a klapka v sání na podtlaky je napojenej jen ventil N75 , plastová banka , turbo a vracečka do filtrboxu. Zkoušeli sme měnit N75ku , váhu vzduchu a nic a koukali sme na tu regulaci u turba při odpojení hadičky se to hýbe po připojení a nastartování se ta páka zatáhne při prošlápnutí plynu se to taky nějak pohne tak to vypadá že to funguje ale auto nejede. Diagnostika piše chybu 17954 sporadická regulace plnícího tlaku mez nedosažena. Myslíte že by mohlo být turbo KO? Předem dík za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svojim zasahom si mozno zrusil system podtlaku.Ta ma cierna spatna klapka udrziava urcity tlak stale a ak otvori N75 reakcia je rychla no teraz moze byt opozdena.Taktiez neznamena ze sa regulacia hybe ze nie je ztuhnuta na krajoch.Nastavit turbo je dosledna praca a s PC musis mat trpezlivost a nastavovat postupne a vozit sa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím všechny a prosim o radu ..

mam Ovečku 1,9 tdi 66kw ALH motor přestal táhnout a brzdový pedál je stale jako beton , vyměnil jsem podtlakove hadicky , zkontroloval kolínko u tandemoveho čerpadla a oba ventily a žádná zmena … všiml jsem si ze tandemove čerpadlo dole prosakuje muze to byt tímhle ? Prosim o jakoukoli radu … diagnostika nepise nic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...