Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

Dotaz....stalo se mi to samý u O1 RS 1.8T

ovšem turbo nevypadlo za jízdy, ale nešlo už od nastartování.

Jeli jsme asi 10km a vše ok, zastavil jsem na benzínce, natankoval, nastartoval a už to nejelo. Ujeli jsme s tím celou dálnici 100km, protože jsme to nedali za vinu turbu, ale když jsme sjeli, už to bylo jasný. Zastavili jsme, vypli, zapli a vše bez jedinýho problému...

je to ten samej problém?:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, v posledních 2 měsícich se mi stalo to same, najednou přestalo jít turbo, žádný výkon a po znovu nastartování vše ok, jako by se nic nestalo. VAG mi zjitil tuto chybu:

17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena

P1557 - 35-10 - - - Sporadicky

Co přesně tato chyba znamená? Je to najisto špatný ventil N75 nebo i neco jineho? Hadicky jsem mel poskozené tak jsem je znovu zaizoloval, nevim jestli to pomůže nebo jestli se maji vymenit za nove. Jo a na kolik ten ventil N75 tak vyjde?

Díky moc za odpovedi

Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci ja ten problem mam furt takze hrozi ze to Turbo odejde? :aggressive: Je to presne taklhe prvni nastartovani jizda seslapnuti plynu a jde do nouzaku Turbo :feve: , vypnu motor treba i za jizdy nastartuju a problem uz neni. Jakmile to chcipnu nekde a stoji to dele tak se to opakuje...

Jsem z toho zoufalej :feve: ale nevim jesli nebude lepsi uz rovnou koukat po novem Turbu :prc: ...diky za reakce CUS ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na nasej octavii cca pred 3 rokmi tiez obcas vypadavalo turbo, ked sa vypol motor a znovu nastartoval tak uz islo. Ale casom uz vypadavalo stale pri prudsej akceleracii a nepomahalo ani vypnutie a zap motora. Chcelo to vymenu turba a odvtedy fuguje ako ma.

A este by som sa chcel spytat ze pri akceleracii aj po pusteni plyn, pedalu niekedy pocut take chrcanie z motora. Co mi hovorili tak ze to je klapka vahy vzduchu a netreba tomu venovat extra pozornost. Je to tak? Dik.

Octavia 1,9Tdi 81kw, r.v. 2001

Editováno: , autor: Jan1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

mam taky obdobny problem s octou 1.9 TDi 81 kW/prechip na 96 kW / r.v. 2000. Behem jizdy nahle vysadi turbo. Je to priduseny a zrychluje oproti turbu znatelne min. Zatim se turbo vypina jak se muc chce , ale cim dal tim casteji. Hadam ze bud ventil nebo primo zanesene turbo uvnitr. Po restartu to jede OK do te doby, nez se zase vypne turbo. Vetsinou se vypina pri nizsich otackach a vyssich rychlostech,... tzn od 4ky kvaltu vejs. Na kopcich moc nezalezi, spis kdyz prislapnu u otacek kolem 1500 a kvaltu 4 nebo 5, plynovy pedal az na zem.

Neznate nekdo nekoho, kdo by v Brne za rozumny peniz byl schopen tohle opravit ? (Tzn demontaz turba ci vymena ventilu)

Diky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, mel jsem ten samy problem, nekdy mi proste spadl motor do nouzaku. Stavalo se to hlavne pri velkém vykonu nebo pri presahnuti 130 km/H. VAG mi psal: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena. Problém byl v nastavení turba. Mel jsem to v servise a ti rikali, ze jsem to mel moc "nasponovane". Prace za 20 minut a ted slape turbo jak má. Zadný nouzak a myslim, ze to tahne jeste lepe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím,prosím o radu

mám problém s octavkou 1,9TDI 81KW r.v.99 .Stále se mi zdá,že netáhme jak má,taky spotřeba je větší( 6,3l-dlouhodobý průměr).auto je po výměně nových rozvodů,oleje,paliv.fitr,vzduchový filtr.Diagnostika píše-TRVALÁ ZÁVADA PLNÍCÍ TLAK-REG.ODCHYLKA č.poruchy 17958 P1550003.nejspíš nějaký problém uturba.Nevíte náhodou někdo o jakou závadu jde,moc díky

David

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem s tímhle podobnej problém, nebo přesně ten samej, turbo přestalo táhnout a po vypnutí a znovu nastartování to šlapalo oka, váhu sme měnili a v servise ok, pak jednoho mýho šikovnýho mechanika napadlo to zkusit načipovat, tak sme to nechali načipovat nevím teda okolik, snad na nějakých 96 kw ale nechci kecat. Od té doby turbo nevyplo ani jednou a auto šlape jak má, takže pokud máte známýho kterej čipuje, nic za zkoušku nedáte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobra oprava... :smich::smich: a to ze snizil nekdo chipem regulacni rozdil nic nemeni na tom ze to nefunguje jak ma. Vpodstate jste jen ochali jednotku.. Dle meho ti turbo udela velmi brzy PAPA. Dobrej SW by mel i tyhle situace vyhodnocovat, pak hrozi poskozeni turba a mozna destrukce motoru. Jedniotka si hlida cca 300mBaru pozitiv a 100mbaru negativ

Ale klidne kdo chce prijedte na chip, ale do ceny zahrnu i opravu.. :)

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ahoj ja mam takovej dost zvlastni problem s turbem neustale se my zanasi naklapeni lopatek uz jsem to cistil dvakrat a vzdy tak po 2az3mesicich opet zasekle ted prd chvilkou jsem to opet skousel a zase zatvrdle poradte prosim proc se to deje jo a podotykam ze my puvodni turbo odeslo tak uz tam mam treti.dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj ja mam takovej dost zvlastni problem s turbem neustale se my zanasi naklapeni lopatek uz jsem to cistil dvakrat a vzdy tak po 2az3mesicich opet zasekle ted prd chvilkou jsem to opet skousel a zase zatvrdle poradte prosim proc se to deje jo a podotykam ze my puvodni turbo odeslo tak uz tam mam treti.dekuji

Zdarec u mě to samé v Prosinci čistěné turbo,auto šlapalo bez problémů a už mě zase padá do nouzáku,najeto od vyčistění cca 5000km,aje poznat že táhlo už tak lehce nechodí,přitom podtlaková banka dávaná v létě nová :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

takže jsem taky v pr..li. Motor zacal padat do nouzaku a to jsem si liboval, ze kdyz jsem vymenil vahu vzduchu, ze mam klid. Auto se chova tak, ze jde vytocit v podode na 4500 - 5000 ot/min a jednou za cas v kopci spadne do nouzaku. Staci vypnout motor a znovu nastartovat a je treba na mesic klid. Takze necham požalovat VAG a pak se uvidi zda vymena N75 nebo podtlakove hadicky nebo zalehla baňka na turbu nebo zanesene turbo. Je me divne ze nekdy je klid treba mesic a to jezdim docela svižně a někdy to spadne 2 krat za den do nouzaku. Myslím ze regulace variabilniho turba je značnou slabinou TDI octavek. No neda se nic delat jinak jsem s octavkou velice spokojenej.

Chozee

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

takže jsem taky v pr..li. Motor zacal padat do nouzaku a to jsem si liboval, ze kdyz jsem vymenil vahu vzduchu, ze mam klid. Auto se chova tak, ze jde vytocit v podode na 4500 - 5000 ot/min a jednou za cas v kopci spadne do nouzaku. Staci vypnout motor a znovu nastartovat a je treba na mesic klid. Takze necham požalovat VAG a pak se uvidi zda vymena N75 nebo podtlakove hadicky nebo zalehla baňka na turbu nebo zanesene turbo. Je me divne ze nekdy je klid treba mesic a to jezdim docela svižně a někdy to spadne 2 krat za den do nouzaku. Myslím ze regulace variabilniho turba je značnou slabinou TDI octavek. No neda se nic delat jinak jsem s octavkou velice spokojenej.

Chozee

já si myslím že to není slabina TDI,nevím jak jeto u O2 jestli mají naklápěné lopatky?? ty máme v práci a všechny mají nelítáno přes 150000km a žádné problémy z padáním do nouzáku,akorát u jedné ve 120000km šlo srát ;) jinak u mě nepomohly ani vyměnit hadičky ani baňku,a turbo po vyčistení šlapalo 5000km :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem to dnes opet vycistil a uz to slape jako hodinky bylo zase zatuhle nesli my povolit ty vnitrni tri sroubky (hvezdicky pro demontovani lopatek)

tak jsem dumal jak to udelat nejjednoduseji a prisel jsem na to cistic brzd ve spreji je perfektni vec nactrikal jsem to na lopatky nechal jsem to chvilku pusobyt a pak jsem pohyboval lopatkama sem tam atak jsem to nekolikrat opakoval a perfekt uplne ciste ani nazaskobrtne tak jsem zvedaf jak dlouho to vydrzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...