Přejít na obsah

1.4 tsi 92kw


rawec

Doporučené příspěvky

Presne tak,.. je to slozoity,... najdi si leda nekde na internetu nejake video s zrychlenim, ci pruznym zrychlenim,... popripade jestli mas porovnani u Superbu II popripade Octavie III s motory 1.4 TSI,... pak porovnej hmotnosti na ukor vaha vykon a pridej truchu vice komfortu, a vzejde ti jaky by to melo hybat se Superbem III ;)

 

je to tezke, pokud neco chces, pockej na prvni popr. druhy tyden v cervnu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prosím zde: http://www.auto.cz/volkswagen-passat-1-4-tsi-act-prvni-jizdni-dojmy-83883    

 

Jen moje hodnocení: Takovou motorizaci bych nebral ani zadarmo, stačí si přečíst test. Kdo si ten zázrak pořídí tak bude asi zářit štěstím :kol-48: nad provozem na dva válce i v městským provouzu a o životnosti si nedělám iluze. Do auta velikosti Supa patří minimálně dvoulitr, jinak je to lenora vhodná na rozsáhlé Německé nížiny kde stačí pár koní na rozjezd a pak to jede samo. U nás kde jsou samé kopce nebo se tahaj vleky a zásoby na chalupu se objem ničím nenahradí :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je výstižné hodnocení 1,4 Tsi z toho testu:

Nejčastěji se nám 1.4 TSI měnilo ve dvouválec, když jsme jeli na čtyřku v obci padesátkou. A když jsme za cedulí plynule přidávali, nejdříve chvíli zkoušelo, zda třeba nebudou ty dva válce stačit i nadále. Až s lehkou prodlevou přešlo na obvyklý čtyřválcový rytmus. A zde jsme u kořenů toho tlumeného, nebo dokonce mdlého projevu.

Když se na dvou válcích zavřou ventily, zastaví se i vzduch v jejich sacích kanálech. A když se pak ventily opět začnou hýbat, tak plynům trvá, než se rozběhnou – také mají svoji setrvačnost, svoji kinetickou energii. Proto i když už se elektronika rozhodne přepnout zpět na všechny čtyři válce, tak motoru ještě chvíli trvá, než se pořádně rozdýchá. Vždyť i turbodmychadlo těžko zůstane pořádně roztočené, když do něj foukají jenom dva válce.

Trápilo nás to třeba při podřazování. Jedete na čtyřku za náklaďákem, přijde rovinka dlouhá tak akorát, honem s meziplynem trojku nebo rovnou dvojku a ono nic, šlapete do prázdna, jako když jste u Škody 120 měli utahanou akcelerační pumpičku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rawec - mozno by aj pomohlo keby si napisal ako uvazujes Supa pouzivat. Ono 92 kw fakt nie je ziadna vyhra... Ale niekomu moze stacit... (popremyslaj aj nad variantou kupit 110kw na trhoch kde je k dispozicii)

Hladal som nieco s 92kw odpovedajuce, ale zatial bez uspechu... Este skusim.

Inac, skus mrknut na stranky VW ci niekde nie je predvadzacka Passatu s tymto motorom v Tvojom okoli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jazdím 5 dni v týždni po Košiciach, vačšinou pár km. Momentálne mám vectru c GTS s dieselom a ta sa ani nestihne poriadne zohriať a uz vypínam. Cez vikendy robíme vačšinou trasy okolo 150km. A raz do mesiaca služobná trasa okolo 300km. Ročne mi to vychadza okolo 22000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro tvoje ucely si myslim volba motoru akorat ;)

nafta nepripada v uvahu a vetsi objem benzinoveho motoru ? proc ? k cemu ? ;)

 

Zadny zavodak urcite taky nejsi a myslim si ze i tento motor nebude zadna brzda a bude mit urcite chut a elan do zivota ;)

 

ale je to muj nazor, soudim podle toho co pises ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé, protože v oficiálním ceníku to tam není uvedeno.

 

 

Aha máš pravdu je to u 110 Kw ale i tak je to malý výkon 92 Kw na takový auto.

Ale zde je i 92 Kw s ACT: http://www.vwlevne.cz/novy-vuz-volkswagen-passat-novy-14-tsi-act-comfortline-92kw-d46525

 

1.4 TSI 92kW nema ACT, spise bych to videl na chybu pri psani...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tady je výstižné hodnocení 1,4 Tsi z toho testu:

Nejčastěji se nám 1.4 TSI měnilo ve dvouválec, když jsme jeli na čtyřku v obci padesátkou. A když jsme za cedulí plynule přidávali, nejdříve chvíli zkoušelo, zda třeba nebudou ty dva válce stačit i nadále. Až s lehkou prodlevou přešlo na obvyklý čtyřválcový rytmus. A zde jsme u kořenů toho tlumeného, nebo dokonce mdlého projevu.

Když se na dvou válcích zavřou ventily, zastaví se i vzduch v jejich sacích kanálech. A když se pak ventily opět začnou hýbat, tak plynům trvá, než se rozběhnou – také mají svoji setrvačnost, svoji kinetickou energii. Proto i když už se elektronika rozhodne přepnout zpět na všechny čtyři válce, tak motoru ještě chvíli trvá, než se pořádně rozdýchá. Vždyť i turbodmychadlo těžko zůstane pořádně roztočené, když do něj foukají jenom dva válce.

Trápilo nás to třeba při podřazování. Jedete na čtyřku za náklaďákem, přijde rovinka dlouhá tak akorát, honem s meziplynem trojku nebo rovnou dvojku a ono nic, šlapete do prázdna, jako když jste u Škody 120 měli utahanou akcelerační pumpičku.

Tady to hodnocení, co uvádíš, je víc než výstižné, pěknej blábol. Mám s tím motorem něco naježděno v SIII a nebýt na přístrojovce upozornění, že jedeš na 2 válce, tak víš prd, sepnutí válců trvá v řádech milisekund, což je nepostřehnutelné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...