nakna Vloženo 1. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2015 Zdravim, pred vcerom sa mi nepodarilo nastartovat (octavia 1, 1.9Tdi, 66kw), svietila kontrolka nabijania. Baterka bola vybita - tu som dolial, nabil a zistil ze je vypalena poistka (uplne zhoreta) alternatora (1. poistka od motora). Aku tam mam dat poistku _? to oznacenie sa neda precitat lebo je spalene. Pojistka pásková-80A? 110A, 150A, 175A ? neviem dal som tam docasne namiesto poistky drot, alternator dobija OK , len ten cierny drot k tej poistke je hrozne zeravy takze aku poistku tam mam dat a co moze sposobovat prehrievanie kabla? dakujem nasiel som podobnu fotku zhoretej poistky - pozri prilohu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 1. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2015 Pojistka je tam podle typu alternátoru, na 90A alternátor je 80A pojistka. Mě se stalo něco podobnýho ale odchytil jsem to zavčas, způsobuje to přechodový odpor mezi pojistkou a očkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2015 kabel se přehřívá kvůli přechodovýmu odporu na tom očku pořádně ho vyčisti, případně vyměň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nakna Vloženo 2. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 Ďakujem , potešili ste ma. snáď to bude len toto skúsim tam dať tú 80 , keď ju spáli tak 110 poistku Lebo som si neni istý aký alternátor tam mám ;( a je k nemu dosť zlý prístup. Dá sa to nejak zmerať? prípadne nejak inak vyzistit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 Podle kódů výbavy na štítku v kufru nebo na první stránce servisní knížky. Dekodér je tady. Je takový dobrý zvyk, když se přepálí pojistka, tak zjistit přičinu přepálení a ne ji nahradit silnější. A obávám se, že se nepřepálila jen tak z ničeho nic. ;-) Ten drát je žhavý jen na konci nebo v celé délce? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nakna Vloženo 2. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 servisnu knizku nemam a ani v kufry som nic nenasiel, no nevadi -> mam kusok ohoretej starej poistky - podla nej kupim novu myslel som ze pricinou bol zoxidovany kontakt prave na tej poistke :/ ten kabel je horuci len cca 10cm , cim dalej idem po kabli tym je chladnejsi -.-> pod baterkou je uz uplne studeny :/ no myslim ze je to tym ze som nahradil tu poistku len drotom a ten urcite nema rovnaky odpor ako ta poistka. zajtra kupim novu + nove oko a dam vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 Jednoduchý řešení. Zajdi do škodovky a kup pojistku podle VIN. Stojí cca 50 korun. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 na té staré pojistce by mělo být na jednom z oček číslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 To McMatej: Zkrat pojistku takhle nevytaví (musela by tam být výrazně silnější než tam má být), může za to přechoďák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 Kluci nezapomeňte že foto v prvním příspěvku je pouze ILUSTRAČNÍ ! ! ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 Když je teplý jen konec, tak by to mělo být OK. Ten štítek má být někde pod kobercem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 aha, to jsem si nevšiml, že je ilustrační. V tom případě to s tím přechoďákem beru zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nakna Vloženo 3. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 no poistku som vymenil , kablove oko dokladne vycistil . nastartoval a vyzeralo to OK isiel som sa previest 10km -> chytim kabel a uplne zeravy , poistka zostala cela. skusim este zajtra odrezat kusok z toho kabla a dat tam uplne nove oko ak to nepoze cim to moze este byt _? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Pokud se opravdu nehřeje drát v celé délce, ale jen na konci, tak to musí dělat přechodový odpor do toho oka. Bude vyhřátej a ohnilej i konec toho drátu, tak jak píšeš, zkrátit, vyčistit, zapájet nebo zkusit nějaké šroubovací oko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 nepájet - zvýšil by se tím odpor. Pokud jsou v kabelu zoxidované (zelené) dráty tak celý vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 taktak, zátěžové spoje se nesmí pájet, výhradně mechanické spojení, cín nezvládá přenášet velké proudy, vznikají studeňáky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 4. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2015 Vím, že se to nemá, ale doma zvládnu udělat lepší spoj zapájený než zamáčknutý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nakna Vloženo 5. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2015 Tak borci -> velmi pekne dakujem za rady kabel som skratil a dal nove srobovacie oko -> kabel zostal studeny aj pri zatazi no ale stara baterka vytiekla :/ , nevadi kupil som novu a spravil 50KM vyzera to konecne OK snad alternator bude OK , este raz dakujem za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2015 vyteklá baterka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Taky se mě "vyteklá baterka" nelíbí. Jako ve smyslu vyvařená, bez elektrolytu? To by zcela měnilo situaci, změřil bych dobíjení, jestli alternátor nedává moc. Ono i to, že alternátor běhal bez zatížení (s přepálenou pojistkou) mu asi neudělalo dvakrát dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nakna Vloženo 6. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 ked som kontroloval teplotu kabla som si vsimol ze pod baterkou je mlaka , urcite vytekal aj elektrolyt. Vytekajuca kvapalina bola studena , dokonca vytekala aj po odpojeni baterky. (zhora cez asi 0.5cm otvor) ---> dobijanie alternatora som meral, ale vtedy mi este zohrievalo ten kabel a namiesto poistky som mal kusok drotu -->vsetko bolo OK v norme zatial som spravil cca 100km s novou baterkou a vsetko vyzera v poriadku. Startuje to ovela lepsie ako so starou baterkou - inak ziadna zmena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosba Vloženo 8. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2019 nazdar, na 90A/110A alternator ide 150A poistka a na 140A alternator ide 200A poistka SA1 umiestnenie v aute.....Udaje z ELZA WIN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.