Přejít na obsah

Doporučte servis


FraZi

Doporučené příspěvky

Ahoj,

potřeboval bych poradit nějaký slušný servis v Praze.

Zatím jsem jezdil do Auto Jarov a je to naprosta tragédie.

Nemáte prosím někdo tip na slušný servis v lokalitě Praha 6, Praha 3, případně kdekoliv jinde.

Předem děkuji,

FraZi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já mám zkušenosti z NHCar jak Praha 6 taky i 9,Klokočka,AutoJarov,AutoBranka-Prosek,Porsche-Prosek a zatím je jednoznačně z nich nejlepší AutoJarov.

V NhCaru maj sice výborný prodejce na salonu,dobrý ceny nových aut a přístup prodejců,ale servis tam je největší tragédie co jsem zažil i přístup techniků v servisu,reklamoval jsem tam cvakání klapek v přístrojovce od climatroniku,za blbou výměnu řídící jednotky clima kterou by zvládl i analfabet ( 4x šrouby ) mi zlurvily popelník,odřely tapicírunk u řidiče,auto bylo zahulení jak kdyby tam někdo vyhulil krabku cigaret a na sedadle spolujezdce jsem měl mastný fleky,tam jsem tenkrát udělal takovej kravál že tam musel nějakej mechanik s technikem zůstat přesčas a měnily mi vše co zkurvily.Hrůza a děs.

Klokočku jsem taky jeden čas využíval,ale to spíš z důvodu že tam dělal známej,ten mi to tam trochu pohlídal,ale když mi pak vyprávěl co se tam normálka dělá (viz.výměna olej filtru proběhne mastnim hadrem kterym se otře držák filtru aby to vypadalo že tam někdo sahal jinak filtr jde.............. atd.,atd.).

AutoBranka,tam sice jezdil známej,ale toho tam nejednou vytočily,např.na 60.000 prohlídku potřebovali 2 dny,to mu ještě volali že mu bohužel nemůžou vyměnit naftovej filtr že ho nemaj na skladě tak že bude muset přijet na výměnu extra,všechny věci co reklamoval byli podle nich o.k,zajel druhý den na Jarov a tam mu vyměnily na garanci vše co reklamoval.