Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Ahoj chápu, ten olej jsem napsal, protože jsem chtěl zdůraznit, že to není žádný šmejd. Filtry budu dál používat Mann. Silentblok možná časem vyměním, zatím to není úplně potřeba.

Díky moc za poslech, ale ten zvuk mě fakt děsí i na záznamu je slyšet, jak se zhruba po minutě "přepne" na klasický chod.

Nové auto tento pazvuk nemělo, časem se zvuk objevil a prodlužoval. Přijde mi divné, že by výměnou něčeho nešel odstranit. Doufal jsem v rozvody, marně. Když motor vypnu a nastartuji znova, zvuk tam není, nebo jen na sekundu. Další startování jsou v pohodě. Dělá to napínák? V práci máme plno jiných škodovek a různých motorů a ty je "radost" startovat.

Na druhou stranu jde jen o to první startování, poté je již motor kultivovaný, ale stejně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten děsný zvuk nejsou rozvody ale tyčka nastavení regulace turba. Mám to taky. S tím nejde nic udělat, protože je tam konstrukčně vůle kvůli tepelné roztažnosti. Teplý motor tento zvuk nikdy nevydá. 

S tím únikem oleje po vyměně rozvodů to mám taky. Prý to je normální (dle mechanika), že to nejde při opravě dokonale utěsnit. Což jsou kecy v kleci. Museli by čekat do. druhého dne, než tmel zvulkanizuje. Což podle mě nikdo nedělá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou tedy keci, souhlasím. Mě to naštěstí již neteče, ve Škodovce to bylo po reklamaci opraveno. Přeci není normální, aby olej kapal.

S tou tyčkou se mi to moc nezdá, napíšu ještě do servisu a uvidíme, co odpovědí. Kolega má taky tyčku k nastavení turba a je v pohodě.

Každopádně díky, každá rada a zkušenost je dobrá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 4. 5. 2023 na 14:55, vozam napsal:

To jsou tedy keci, souhlasím. Mě to naštěstí již neteče, ve Škodovce to bylo po reklamaci opraveno. Přeci není normální, aby olej kapal.

S tou tyčkou se mi to moc nezdá, napíšu ještě do servisu a uvidíme, co odpovědí. Kolega má taky tyčku k nastavení turba a je v pohodě.

Každopádně díky, každá rada a zkušenost je dobrá.

Řeším podobný problém, ozývá se mi z motoru takřka stejný zvuk, který po cca minutě "ztichne" a motor pak běží tišeji. Povedlo se Vám přijít na to, čím by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj

Roomster 1.2 TSI 63kw 06/2010příjdou mi docela hlučné rozvody start mi přijde v pořadku ale při přidaní plynu je to takovy dost kovovy zvuk po zahratí motoru už je vše v pořádku. Auto mám měsíc a rozvody dělal předchozí majitel před 4tis km . Jinak sada tam je ET ENGINETEAM... Diky za postřehy myslim si bud spatny olej nebo spatné olejove čepradlo (viz přiložené video)
https://youtu.be/4BK1VqPD9tk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
V 26. 7. 2019 na 6:51, martt napsal:

Tak opět nové rozvody...161tis...F sada...motor opět jak nový...ale jak dlouho :huh:

Tak finále...R jsem napodzim prodal a před prodejem nechal opět vyměnit rozvody, najeto 176tis....potřetí...neměl jsem tu drzost ho prodávat s tím chrastěním...

Editováno: , autor: martt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takto jednoznačne sa to nedá vyhlásiť. Ja mám napr. pôvodnú reťaz a takmer 190 tisíc km na budíkoch. Občas pri vlažnom motore počuť reťaz na sekundu, ale to neriešim, to sa deje aj s novou reťazou. Na druhej strane tu je Pawouk, ktorý mení v služobnom aute rozvody ako ponožky. Takže to záleží skôr od kusu a spôsobe prevádzky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci, souhlasim se. Ale treba rict taky ze dvojkove fabie do roku 2012 a po roku 2012 - rok modelovy. Ty starsi mely horsi teto rozvody . Bohuzel je to pravda. Po 2013 roku rozvody uz jsou lepsi. Mohou i vydrzet teto 190000 km. Nebude teho negovat. Na moi fabci mel jsem uz 4 rozvody a tak prumerny najezd na jedne sade rozvodu byl cca. 60000 km. Nerikam o tovarni sade rozvodu s kterou fabie vyjeli z torvany, bo to je uplne jina pohadka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím. Motor 1,2 TSI 77 kW. Po každém (i teplém) startu je slyšet řetěz tak cca 2 sekundy. Rozvody měněné před cca 30 000 km. Najeto kolem 160 000 km. Chtěl bych vyměnit napínák řetězu jestli se to nezlepší. Kdyby ne, až pak bych dělal komplet rozvody. Můžu napínák vyndat a dat nový bez demontáže dalších částí? Nehrozí, že když vyndám napínák, že se rětěz uvolní natolik, že přeskočí na dolním kole od kliky?  Měl by tam být nějaký nálitek, který zabrání přeskočení,  ale nejsem si jistý. Nebo je lepší demontovat horní část krytu a lištu s řetězem přidržet v napnuté pozici? Jak to děláte vy? Díky za každou radu. 
edit. Odpověď jsem našel na předchozí stránce. 😀

Editováno: , autor: Michal55
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...