Martin Bednář Vloženo 6. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2015 (editace) By me zajimalo, ktera hlava osvicena vymyslela, ze tesneni kapoty motoru, bude pod logem Skoda (viz. ne moc kvalitni obrazek), preruseno. Diky tomu se skvele špiní motor. Jet za nekym v desti po dalnici, tak mam bordel pres cely motor az na zadni prepazce :-( + jeste jedna fotka, Honza Micka z Auto.cz snad promine :-) Editováno: 6. Prosinec 2015, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 6. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2015 Tak ho tam dodělej:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 6. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2015 (editace) Tak jasne. Jenomze na tomhle aute je toho "doma dodelej" nejak hodne. To jsem uz opravoval nefunkcni ostrikovac skla pred spolujezdcem, musel jsem vycentrovat pravej svetlomet, kterej tam byl krive, dat krytku uchyceni koberce za pedaly (nekdo ho tam ve vyrobe zapomnel dat), atp. A takovychle "drobnosti" tam mam vic. Jako celek auto perfektni, ale nektere detaily, to je tragedie :-( Do toho to mlzeni obou svetlometu, mura v svetlometu, atd. Editováno: 6. Prosinec 2015, autor: Martin Bednář 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 6. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2015 ... skutečně to nemá nějaký racionální důvod, např. umístění nějakých čidel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 6. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2015 (editace) Netusim. Cidla tam zadny nejsou. Leda jim to spatne chladilo, tak privedli vzduch k motoru i tudy. Jestli se nepletu, tak to maji vsechny aktualni SIII. Pritom v plechu otvor na drzak uchytky tesneni je. Editováno: 6. Prosinec 2015, autor: Martin Bednář 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 6. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2015 No tak to těsnění tam mělo asi původně být a až při testech zjistili, že něco není v pořádku, vyřešili to tímto ne příliš originálním způsobem. Možná se to časem dovíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2015 žeby kvôli páčke otvárania kapoty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavrorr Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Ja si memozem pomoct sle mam pocit ako by s3 bol taky pokusny nedorobok oproti ostatnym skodovkam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 10. Únor 2016 Sdílet Vloženo 10. Únor 2016 Uz to někdo reklamoval? Jak je to opravené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 10. Únor 2016 Sdílet Vloženo 10. Únor 2016 Ne ale neustale to meju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Bojím se, že na tomto nic nevyreklamuješ.. Řešením je to těsnění. Ale moc dobře to tedy nevypadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 11. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 (editace) Hony: tak to je humac. A z principu to tomu motoru nebude delat dobre. Když mi vzali auto zpátky do Boleslavi, tak jsem toto také zminoval. Krcili rameny s tim, ze to maximalne nahlasi vyvojarum do Česany... On by asi nebyl problém koupit v Obi tesneni a dobastlit si to tam sam. Otazkou je,jestli to nemaji schvalne. Treba zjistili, ze se jim to hreje a takto tam privedli vzduch, ktery motor a prostor kolem ochlazuje... Editováno: 11. Únor 2016, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Doufám, že této hlouposti sám nevěříš. Spoustu lidí si tyto těsnění lepili i na O1, O2 apod. a nikomu se motor neuvařil a je to nesmysl, aby hrál prim 10ti cm proužek. Dnes už se motor chladí trochu jinak, než náporem vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 11. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 (editace) Zase se mi nechce verit, ze by konstrukteri byli tak blbi a neprisli na to, jakej bordel se tudy k motoru dostava. A nejakou OI a OII bych sem vubec netahal. To byly i konstrukci motoru, resp. vykony dost jinde. Jinak ten 10cm prouzek tesneni hraje dost zasadni roli, kdyz kvůli nemu jde tolik bordelu k motoru. Tam musi proletet mraky litru vzduchu. Editováno: 11. Únor 2016, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka951 Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Ano je to hnus, prvních 100 km po dálnici v dešti a mám výsledek stejný. Toto jsem u žádného auta neviděl. Je to ostuda výrobce. Jinak Golf 7 to řeší dalším gumovým těsněním umístěným příčně dále od přední části kapoty a doléhající na lištu před tím krytem s nálepkami. Motor má čistý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Asi by to chtělo poslat tu fotku do ŠA, příp. i jinde. To by skutečně měli řešit, příp. se aspoň vyjádřit, zda je možné tam dát další těsnění. Pro "vlajkovou lod" ŠA je to fakt ostuda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Martin: Konstruktéři na to nepřišli u žádného modelu - třeba takový s2 3.6 strčí 90% superbů 3 bez problémů do kapse. Těsnění také nemá a spousta lidí ho tam lepí. Prostě je to korunka ke korunce, podívej se na nastřik podvozku plastizolem - jeden z mnoha dalších příkladů. Že tam nic není oproti s1? To je dnešní šetření a plechy určitě lepší nejsou. To, že je tam nějaká skulinka opravdu motor neuchladí. Proč by se jinak prodávali různé tepelné clony na masky (daleko větší plocha) a jsou homologované? Fakt se toho neboj, ať to furt nemusíš čistit konec konců - za 2 měsíce bude superb 3 LaK doma a hned první úprava bude nalepení těsnění a pár drobností.. Pak můžu dát echo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 11. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 OK :-) Možná tam taky zkusím něco lípnout Jinak u SII jsem nic lepit nemusel a motor se nešpinil. Jinak laickým úhlem pohledu si myslím, že 3.6 nedosahovala z principu takových teplot, jako 2.0 tsi. Už se dostáváme někam jinam, ale mám pocit, že u SII s 1.8 tsi jsem neměl u motoru takový teplo, jako mám teď u SIII s 1.4 tsi... Ale empiricky jsem to neměřil :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Po najetí 5 tisíců km vypada motor takhle......jestli je to nějak špinavé neřeším a určitě tam nic nelip nebudu.Jednou za měsíc oplachnu a je klid. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 16. Únor 2016 Sdílet Vloženo 16. Únor 2016 Poslal jsem fotky a v patek jde auto do servisu, chtějí to vidět 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavrorr Vloženo 18. Únor 2016 Sdílet Vloženo 18. Únor 2016 Predpokladam ze nic s tym neurobia a povedia ze to je normalne a takto to ma byt. No daj potom vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stann2 Vloženo 18. Únor 2016 Sdílet Vloženo 18. Únor 2016 michal.na O2 sa to nemusi lepit.motor sa nespini.skor si myslim ze SIII je taký pokusny kralik ako to tu už niekto písal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 19. Únor 2016 Sdílet Vloženo 19. Únor 2016 Auto Opat si to odvezli, nafotili, poslali do SA. čekají na vyjádření. Buď dá SA řešení, pokud se k tomu postaví zády, tak to Opat vyřeší nějak jinak. Shodli jsme se, že to dělat nemůže. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 19. Únor 2016 Sdílet Vloženo 19. Únor 2016 No konečně nějaký vstřícnější přístup, určitě bude zajímavé vědět jak to dopadlo, příp. i technické řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.