MartinB Octavia 4x4 Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Ahoj, potřeboval bych radu či odsouhlasení diagnózy. Mám octu 2001 TDi PD 74kW. Zničeho nic během jízdy došlo k poklesu výkonu, přestala být živá. Po zhasnutí motoru a opětovném startu bylo vše v pořádku. Po ujetí 100km se závada se sníženým výkonem opakovala, jen po opětovném startu již nevymizela a trvá stále. Navíc při startování nenaskočí motor ihned jako tomu bylo dříve, ale trvá asi 3s. Mám podezření na váhu vzduchu. Na fóru jsem četl, že je možné ji vyčistit. Nebo je lepší pořídit novou? Nemůže být závada i v turbu či řídící jednotce? Za rady, popř. návod jak váhu vyčistit nebo vyměnit děkuji. Bušek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 No mohl by být zaneřáděný EGR ventil, nebo opravdu ta váha.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Napíchnout na diagnostiku,nejčastěji přidřená regulace plnícího tlaku na turbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Není náhodou EGR ventil to samé jako váha vzduchu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
awe_cz Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Není náhodou EGR ventil to samé jako váha vzduchu ? Neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinB Octavia 4x4 Vloženo 22. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Tak jsem byl na výpisu závad, bylo jich tam požehnaně. chyby překročení plnícího tlaku, chyba snímače a elektromagnetických ventilů N75 a N18. Chybnou váhu vzduchu to nehlásilo, serviceman navíc tvrdil, že u TDi PD už váhy vzduchu neodchází. Ještě dodal, že chyba může být i v podtlakových hadicích. Oprava s komplet diagnostikou by viděl kolem 5000 v případě výměny pouze ventilů, s váhou je prý nutné vyměnit ještě spodní kryt vzduchového filtru a filtr cca 1500. Váha cca 3000. Co Vy na to? Za názory a rady jak to zkusit opravit ručo dík. Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 zdar tak to te chce nekdo epkne natahnout. ja kdybyhc ti to zpravoval,tak ti nauctuju tak o tretinu min. vahu vzduchu tak za 2500 bez marze pro me. cidla okolo 1200 kus prace vpodstate zadna to bych udelal tak za 200 kc. no a filtr vzduchac za 15. nic jinyho bych nemenil jake kryt proboha co to mele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 Je dobré, že někomu poradíš. Škoda že je tomu dotazu už 7roků ....(já vím to jsi poradit nemohl, to jsi byl ještě na základce) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 ty mě znáš? jo byl sme na základce,ale když ještě neexistoval internet ty chtráku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 Zklidni to. Voice pouze konstatoval,žes přišel s křížkem po funusu. Když na něco odpovídáš,tak se podívej,kdy to bylo napsáno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.