stanmar Vloženo 11. leden 2022 Sdílet Vloženo 11. leden 2022 To asi ani nepotřebuje komentář... Myslím, že bychom se pak dostali úplně mimo téma BRZDY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 11. leden 2022 Sdílet Vloženo 11. leden 2022 1 hour ago, DušanV said: Spotřebuješ dle dílenské příručky 1,15 litru brzdovky, tedy i se spojkovým okruhem. Mám zprávy od známých, že se jim v autorizáku často "nechce" ten spojkový okruh dělat (odvzdušnňovací šroub u spojkového válečku byl zaprášený a netknutý, ani stopa po povolování). Já když si to dělám sám doma , tak spotřebuji cca 1.5 litru. @DušanVMáš pravdu. Na autě s manuální převodovkou by mělo přes odvzdušňováky vytéct 1.15 l. Navíc je potřeba přičíst objem vyrovnávací nádobky po rysku Max, protože z té by se před začátkem měla odsát všechna brzdovka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arokysjerdno Vloženo 13. leden 2022 Sdílet Vloženo 13. leden 2022 prosím poraďte ... ruční brzda pokud jí dám a stojím tak ok ... sice do 3/4 slabota ale nahoře drží i v prudkém kopci. Když jsem ale zkusil ručku za jízdy tak mi přišlo jako by to vůbec nebrzdilo ... možná se ptám hloupě ale je to normální ? stává se mi také, že pokud stojím třeba v kopci na ručku přes noc a ráno přijdu tak po povolení ručky a rozjetí se v zadních kolech tak divně lupne ... co stím ? jsou ty brzdy v poho ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 14. leden 2022 Sdílet Vloženo 14. leden 2022 Je to v podstatě normální. Ani nevim. jestli je to víc patrné u bubnové, nebo kotoučové brzdy. Lupnutí u kotoučové bude. Ruční brzdu si nech seřídit (na brzdiči). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 14. leden 2022 Sdílet Vloženo 14. leden 2022 Rozdělat, vyčistit, promazat to co se může a posoudit opotřebení. Lupání přestane. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arokysjerdno Vloženo 16. Únor 2022 Sdílet Vloženo 16. Únor 2022 Nevím čím to může být, ale přijde mi, že ruční brzda nějak blbě brzdí. Pokud jí dam když stojím tak ok. Ale když jsem to zkoušel "zaseknout" na ručku za jízdy tak skoro nic (samozřejmě jsem to zkoušel na boční cestě ne v provozu nejsem blázen :D ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 16. Únor 2022 Sdílet Vloženo 16. Únor 2022 Bubny, kotouče? Najeto? Servis viděly brzdy naposled kdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas135 Vloženo 29. Březen 2022 Sdílet Vloženo 29. Březen 2022 4 roky staré auto a zadní bubny vypadají takhle, je to normální nebo ne? Dojížděl jsem zimáky a bubny jsem tak 1,5 roku neviděl :-[ dával jsem to místnímu mechanikovi, tak si říkám jestli mi tam nehodil nějaký starý bubny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 29. Březen 2022 Sdílet Vloženo 29. Březen 2022 Normál, obrúsiť natrieť a funguje ďalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 29. Březen 2022 Sdílet Vloženo 29. Březen 2022 Očistit a stříknout sprejem, stačné plochy a závity zakrýt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 25. Duben 2022 Sdílet Vloženo 25. Duben 2022 Borci, musim vymenit brzdy v predu kotuce a dosticky. S akou znackou mate skusenost ze je ok, nezvlni sa kotuc a nepiskaju brzdy. Rozmyslam nad znackami TEXTAR, TRW, ATE, ZIMMERMANN......... Chcem nieco normalne, skuste hodit vase skusenosti. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 25. Duben 2022 Sdílet Vloženo 25. Duben 2022 Originál. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ExecutedDonut Vloženo 25. Duben 2022 Sdílet Vloženo 25. Duben 2022 (editace) Já nedávno kupoval Brembo X kotouče i destičky dopředu i do zadu, vyšlo to okolo 6 tisíc, brzdí to mnohem lépe než původní origo a vypadá to ještě ke všemu suprově. při dobržďování v kolonách to zezačátku pískalo ale už se to zajelo a dobrý. originálem dopředu asi nic nezkazíš, pokud máš kotouče i vzadu tak tam ty originály hodně trpí na rez. Editováno: 25. Duben 2022, autor: ExecutedDonut 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 25. Duben 2022 Sdílet Vloženo 25. Duben 2022 ExecutedDonut: brzdy na prednej naprave nepotrebujem menit z dovodu opotrebenia, to je este v pohode aj servis potvrdil. Problem bol na TK pravy zvlneny kotuc, tak som sa rozhodol na prednej naprave urobit brzdy - kotuce s dostickami. Zadna naprava ma tiez kotuce, paradoxne su OK a vyhoveli na TK. Takze pre pravy predny zvlneny kotuc to idem spravit ;-) Dosticky a signalizacia ich opotrebenia to maju tusim 288mm kotuce tie vacsie, lebo 66kW TSI ma 256mm kotuce a ak si dobre pamatam, tak dosticky su bez signalizacie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 26. Duben 2022 Sdílet Vloženo 26. Duben 2022 Vrtane kotúče na 66kW motor určite nedavaj, olutujes to a na ten výkon to nie je potrebné. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Duben 2022 Sdílet Vloženo 26. Duben 2022 dal jsem origo ve 150t km, teď mám 183t km a pohoda, nezvlnily se a brzdí stejně dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 26. Duben 2022 Sdílet Vloženo 26. Duben 2022 dfga: dierovane by neboli, plna brzdna plocha v vnutornym chladenim ako je origo. Malta: vies aky je origo vyrobca ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Duben 2022 Sdílet Vloženo 26. Duben 2022 nevím, objednával jsem na skoda-dilech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinak34 Vloženo 9. Květen 2022 Sdílet Vloženo 9. Květen 2022 Dávám kotouče Brembo+desky Textar, odzkoušeno na několika autech a dobrý. Teď jsem koupil Fabii 3 (najeto 42tis km) a člověk se nestačí divit, co to musí být za "kvalita" ty originál kotouče . Takže tady nastává otázka, jestli je dobré kupovat originál a ne nějakou jinou značku. Kotouče jsem o víkendu vyměnil, cena komplet byla necelých 1200,- kaček, práce na cca 1,5 hodiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Květen 2022 Sdílet Vloženo 9. Květen 2022 proboha, kdo a kde s tím jezdil? Já měnil origo ve 152t km a byly krásně sjeté po celé ploše, jen už byly prostě uzké Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Květen 2022 Sdílet Vloženo 9. Květen 2022 Tak toto je očividně zadek, ty u Fabie prostě trpí... @ExecutedDonut taky nedávno měnil zadní brzdy a vypadaly dost špatně :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ExecutedDonut Vloženo 9. Květen 2022 Sdílet Vloženo 9. Květen 2022 Jo u fabii se schazí bohužel víc faktorů dohromady: auto má lehký zadek, přibržďování na zadní nápravě je minimální a kvalita kotoučů asi taky nebude závratná. Ač to říkám nerad na fabie se dozadu spíš hodí ty bubny... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 9. Květen 2022 Sdílet Vloženo 9. Květen 2022 Kotoruče za to nemůžou. Nechráněná železná slitina na vzduchu bude korodovat vždycky. Problém je, že DESTIČKA neodrhne korozi z kotouče, naopak se do destičky vydře drážka a pak to jde rychle do háje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIgráček Vloženo 9. Květen 2022 Sdílet Vloženo 9. Květen 2022 Tak tak, tchán najede 5000km ročně, ale prakticky celoročně parkuje u chaty na trávníku a vyjede 1x za 14 dní. Kotouče mají životnost s trochou nadsázky jen od tchnický k technický. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 9. Květen 2022 Sdílet Vloženo 9. Květen 2022 před 32 minutami, ExecutedDonut napsal: Jo u fabii se schazí bohužel víc faktorů dohromady: auto má lehký zadek, přibržďování na zadní nápravě je minimální a kvalita kotoučů asi taky nebude závratná. Ač to říkám nerad na fabie se dozadu spíš hodí ty bubny... Na auto této třídy jsou kotouče zbytečnost a jen kasička na peníze. Zlatý bubny na O1. Já bral skladovýho Rapida a kotouče bych normálně nechtěl. Za 3 roky jsem brzdy už 4x čistil a jsou OK protože po první zimě jsem byl zděšený. Dávám brzdám občas zabrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.