Leden 11, 20223 r To asi ani nepotřebuje komentář... Myslím, že bychom se pak dostali úplně mimo téma BRZDY
Leden 11, 20223 r 1 hour ago, DušanV said: Spotřebuješ dle dílenské příručky 1,15 litru brzdovky, tedy i se spojkovým okruhem. Mám zprávy od známých, že se jim v autorizáku často "nechce" ten spojkový okruh dělat (odvzdušnňovací šroub u spojkového válečku byl zaprášený a netknutý, ani stopa po povolování). Já když si to dělám sám doma , tak spotřebuji cca 1.5 litru. @DušanVMáš pravdu. Na autě s manuální převodovkou by mělo přes odvzdušňováky vytéct 1.15 l. Navíc je potřeba přičíst objem vyrovnávací nádobky po rysku Max, protože z té by se před začátkem měla odsát všechna brzdovka.
Leden 13, 20223 r prosím poraďte ... ruční brzda pokud jí dám a stojím tak ok ... sice do 3/4 slabota ale nahoře drží i v prudkém kopci. Když jsem ale zkusil ručku za jízdy tak mi přišlo jako by to vůbec nebrzdilo ... možná se ptám hloupě ale je to normální ? stává se mi také, že pokud stojím třeba v kopci na ručku přes noc a ráno přijdu tak po povolení ručky a rozjetí se v zadních kolech tak divně lupne ... co stím ? jsou ty brzdy v poho ?
Leden 14, 20223 r Je to v podstatě normální. Ani nevim. jestli je to víc patrné u bubnové, nebo kotoučové brzdy. Lupnutí u kotoučové bude. Ruční brzdu si nech seřídit (na brzdiči).
Únor 16, 20223 r Nevím čím to může být, ale přijde mi, že ruční brzda nějak blbě brzdí. Pokud jí dam když stojím tak ok. Ale když jsem to zkoušel "zaseknout" na ručku za jízdy tak skoro nic (samozřejmě jsem to zkoušel na boční cestě ne v provozu nejsem blázen :D )
Březen 29, 20223 r 4 roky staré auto a zadní bubny vypadají takhle, je to normální nebo ne? Dojížděl jsem zimáky a bubny jsem tak 1,5 roku neviděl :-[ dával jsem to místnímu mechanikovi, tak si říkám jestli mi tam nehodil nějaký starý bubny...
Duben 25, 20223 r Borci, musim vymenit brzdy v predu kotuce a dosticky. S akou znackou mate skusenost ze je ok, nezvlni sa kotuc a nepiskaju brzdy. Rozmyslam nad znackami TEXTAR, TRW, ATE, ZIMMERMANN......... Chcem nieco normalne, skuste hodit vase skusenosti. Dik
Duben 25, 20223 r Já nedávno kupoval Brembo X kotouče i destičky dopředu i do zadu, vyšlo to okolo 6 tisíc, brzdí to mnohem lépe než původní origo a vypadá to ještě ke všemu suprově. při dobržďování v kolonách to zezačátku pískalo ale už se to zajelo a dobrý. originálem dopředu asi nic nezkazíš, pokud máš kotouče i vzadu tak tam ty originály hodně trpí na rez. Upraveno Duben 25, 20223 r od ExecutedDonut
Duben 25, 20223 r ExecutedDonut: brzdy na prednej naprave nepotrebujem menit z dovodu opotrebenia, to je este v pohode aj servis potvrdil. Problem bol na TK pravy zvlneny kotuc, tak som sa rozhodol na prednej naprave urobit brzdy - kotuce s dostickami. Zadna naprava ma tiez kotuce, paradoxne su OK a vyhoveli na TK. Takze pre pravy predny zvlneny kotuc to idem spravit ;-) Dosticky a signalizacia ich opotrebenia to maju tusim 288mm kotuce tie vacsie, lebo 66kW TSI ma 256mm kotuce a ak si dobre pamatam, tak dosticky su bez signalizacie
Duben 26, 20223 r Vrtane kotúče na 66kW motor určite nedavaj, olutujes to a na ten výkon to nie je potrebné.
Duben 26, 20223 r dal jsem origo ve 150t km, teď mám 183t km a pohoda, nezvlnily se a brzdí stejně dobře
Duben 26, 20223 r dfga: dierovane by neboli, plna brzdna plocha v vnutornym chladenim ako je origo. Malta: vies aky je origo vyrobca ?
Květen 9, 20223 r Dávám kotouče Brembo+desky Textar, odzkoušeno na několika autech a dobrý. Teď jsem koupil Fabii 3 (najeto 42tis km) a člověk se nestačí divit, co to musí být za "kvalita" ty originál kotouče . Takže tady nastává otázka, jestli je dobré kupovat originál a ne nějakou jinou značku. Kotouče jsem o víkendu vyměnil, cena komplet byla necelých 1200,- kaček, práce na cca 1,5 hodiny.
Květen 9, 20223 r proboha, kdo a kde s tím jezdil? Já měnil origo ve 152t km a byly krásně sjeté po celé ploše, jen už byly prostě uzké
Květen 9, 20223 r Tak toto je očividně zadek, ty u Fabie prostě trpí... @ExecutedDonut taky nedávno měnil zadní brzdy a vypadaly dost špatně :(
Květen 9, 20223 r Jo u fabii se schazí bohužel víc faktorů dohromady: auto má lehký zadek, přibržďování na zadní nápravě je minimální a kvalita kotoučů asi taky nebude závratná. Ač to říkám nerad na fabie se dozadu spíš hodí ty bubny...
Květen 9, 20223 r Kotoruče za to nemůžou. Nechráněná železná slitina na vzduchu bude korodovat vždycky. Problém je, že DESTIČKA neodrhne korozi z kotouče, naopak se do destičky vydře drážka a pak to jde rychle do háje.
Květen 9, 20223 r Tak tak, tchán najede 5000km ročně, ale prakticky celoročně parkuje u chaty na trávníku a vyjede 1x za 14 dní. Kotouče mají životnost s trochou nadsázky jen od tchnický k technický.
Květen 9, 20223 r před 32 minutami, ExecutedDonut napsal: Jo u fabii se schazí bohužel víc faktorů dohromady: auto má lehký zadek, přibržďování na zadní nápravě je minimální a kvalita kotoučů asi taky nebude závratná. Ač to říkám nerad na fabie se dozadu spíš hodí ty bubny... Na auto této třídy jsou kotouče zbytečnost a jen kasička na peníze. Zlatý bubny na O1. Já bral skladovýho Rapida a kotouče bych normálně nechtěl. Za 3 roky jsem brzdy už 4x čistil a jsou OK protože po první zimě jsem byl zděšený. Dávám brzdám občas zabrat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.