Publikováno Září 24, 200717 r Zdarec, potřeboval bych helpnout. Zjistil jsem že mi pomalinku ubývá G12, kouknul jsem po motoru a jakoby pod termostatem je loužička, neteče to ale z termostatu ale s té věci na kterou je termostat přidělaný jak je O kroužek asi ale nemůžu se tam vůbec dostat abych to mohl rošroubovat a vyměnit těsnění nedělal jste to už někdo co všechno musím rozdělat abych se tam dostal je tam prd místa. díky za rady.
Září 29, 200717 r Autor Tak jsem zjistil že mi to teče do oleje. Nevíte jestli se dá v domácích podmínkách vyměnit těsnění pod hlavou.
Září 30, 200717 r Těsnění pod hlavou není těžké vyměnit, jen musiš dát nové šrouby hlavy a utahovat je podle určitého postupu a utáhnout stanoveným momentem. Taky není špatné napsat co máš za motor. Kolik má najeto, že odešlo těsnění pod hlavou? Není možné, že se třeba trochu zkroutila hlava?
Září 30, 200717 r Tak jsem zjistil že mi to teče do oleje. Nevíte jestli se dá v domácích podmínkách vyměnit těsnění pod hlavou. Jak si to poznal? V oleji je sraženina?
Září 30, 200717 r Autor Jo na víčku je sraženina mám 1,4 44 Odešel totiž termostat a já to uvařil a tím se myslím že odešlo to těsnění navíc to teče i ven
Říjen 1, 200717 r Jo na víčku je sraženina mám 1,4 44 Odešel totiž termostat a já to uvařil a tím se myslím že odešlo to těsnění navíc to teče i ven trochu straženiny na víčku je normální, může vznikat i kondenzací vlhkosti. Podívej se na měrku oleje. Jestli to ale teče pod hlavou ven, tak není co řešit.
Říjen 1, 200717 r Sraženina ještě nic neznamená, koukni na olej, jestli není jako bílá káva. To by bylo horší. U 1.4 OHV se hlava dělá dobře. Šrouby se nemusí dávat nové, pokud je nějaké prase před Tebou neprotáhlo.
Říjen 28, 200717 r tlak plus brus by měl stát okolo 2000, podle toho, o kolik to budou brousit a co to bude za firmu.
Červenec 25, 201411 r Ahojte, at nezakladam nove vlakno. Byl jsem ted pod autem a zjistil jsem ze mi prolina chaldici kapalina. A to jsem si furt rikal kam se ztraci. Ale jen tak decka za pul roku......Je pod ti cidlem v chladici nejaka podlozka ( viz foto ), ze by to bylo jen zoxidovane? Nebo se mam pripravit, ze to prolina uz telem a bude treba vymenit cele cidlo. Vsechno funguje momentlane v normalu. Mam Fabku 1.2HTP 2004 Upraveno Červenec 25, 201411 r od milanosor
Červenec 25, 201411 r Mně to tam teklo taky a pomohlo jen utáhnout. (utáhnout - povolit - utáhnout - povolit -utáhnout - povolit .... aby se dosedací plochy očistily) Jen je "problém" se tam dostat a taky je tam nějaký dementní 6ti hran, (29 nebo nějaký divný ...) že na to nepasuje normální klíč. Ořech z goly tam nejde, protože tam překáží svorkovnice. Tak trubkový klíč nebo já jsem dal na stranu ventilátor a použil normální plochý klíč. Ale práce .... pojď na mě z boku. :-)
Červenec 29, 201411 r Vysrouboval jsem cidlo, ocistil, podmazl tmelem a dotahl. Je mozne ze bylo trosku povolene, ale utesnene to snad uz ted drzet bude.Zitra na to mrknu, jestli to rosi, nebo jsem to konecne vyresil...... PS. Kdyby nekdo shanel, ve Skodovce to cidlo shani pres 700,-
Leden 30, 20169 r Dobrý den, Po výměně termostatu, se mi začala ztrácet chladící kapalina, z výfuku jde normální kouř, kapalinu doleji těsně nad horní rysku a po ujetí cca 20 km je pod dolní ryskou, hadice překontrlolovány a dotaženy, Nevíte náhodou čím by to mohlo být? děkuji za odpověd fabie 1,2 rok 2002
Leden 30, 20169 r Vodní pumpa? Někama se ztácet musí a jde to vždy poznat,když vlezeš pod auto a projdeš místo vedle místečka.
Leden 30, 20169 r Když je to po výměně termostatu, nemohlo by to být jen špatně odvzdušněné (málo naplněné)?
Leden 30, 20169 r Jistě pokud se mu to stalo těsně po výměně termostatu,tak to snad ani nic jiného být nemůže.
Leden 31, 20169 r Tak to odvzd. nebude. Musí jit vydět odkud to teče. Upraveno Leden 31, 20169 r od Mirek 835
Leden 31, 20169 r Ouuu... Tak kaluž pod autem by měla trošku nasměrovat(kde pod autem je)a pak kukat shora kde co prosakuje...
Leden 31, 20169 r Pod autem kaluz jak Brno dolil jsem tam 6 l nemrznouci za dva dny to musí byť únik jak prase ....
Únor 6, 20169 r taky bych řekl , pro snažší identifikaci (bo při teplém motoru to rádo rychle uschne pokud to ztéká někde po bloku) bych hodil pod auto karton papíru, lépe uvidíš epicentrum úniku. Bylo by také fajn, když už je to více jak týden stará záležitost, napsat jestli už je opraveno a kde to teklo. Není to zde jen o vyřešení vlastního problému, ale i o radě pro ostatní, kde hledat, pokud budou mít takový masivní únik, jako ty
Březen 24, 20196 r Potrebujem poradit, moja fabia HTP 1,2 47kw po 200000 zacala stracat chladiacu kvapalinu. Kedze tlakova skuska nic neukazala, skusil som podlozit karton a zistit miesto uniku. Podla vsetkeho je to niekde na zadnom bloku motora, je tam zly pristup no podarilo sa mi to nafotit. Ak by vedel niekto poradit na zaklade fotiek, budem rad. Inak unika cca 1l za 2 mesiace, kedze je to zanedbatelna polozka zaujima ma co asi mozem ocakavat v servise. Zvazujem nove auto tak nech sa pripravim ci je oprava este rentabilna, viac ako 1000 € pri odkupe by som aj tak nedostal
Listopad 17, 20204 r Čus lidi, Tak jako další se zapojuji do problému s unikem chladici kapaliny. Fabia 1.2htp combi nějaké rady ? teď dávám testovat na stopky kolik toho mizí :D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.