Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Holt by bylo moc drahy to vyhrivat...

njn.. tiež nechápem, že na O3 takto šetrili... a pritom do lacnejšej F3 nemali problém zabudovať vyhrievanie FA...

 

Upraveno od brrrrm

Přední senzory byly jen jako přirovnání, u kterého jsem nečekal, že bys to nepochopil.

Jednoduše je na radaru a senzorech vrstva sněhu/ledu a nemají “výhled”, tudíž nefungujou. Zvykej si.

OIII není prémiová třída, aby tyto věci měla vyhřívané.

Rovnaka skusenost,ze ACCcku takyto mokry sneh vadi.Ja som skusil minulu zimu tu krytku radaru navoskovat a mam taky dojem,ze odvtedy sa mi tato hlaska o nefunkcnom ACC nezopakovala.Proste sa tam tato mokracina nema sancu drzat a sklzne za jazdy dole.

Upraveno od Patrik1971

Kvalitní “RAIN OFF” by mohl také pomoci s tímto problémem.

Ten passat to asi teda mel vyhrivany, protoze tam se me to nestalo snad nikdy. Byl to passat CC. Dik za tipy, ten rain off zkusim!

  • 2 měsíce později...

Je to nekonecny problem, staci mikro vrsva snehu-ladu a system je nefunkcny (vid foto). Chcelo by to nejaky ohrev....

20190131_142708.jpg

Ako som uz pisal inde...celkom slusne funguju 2 vrstvy vosku na tom snimaci .....zatial oskusane a funkcne.

Dik za tip. Vosk mam, skusim cez vikend namazat. Vo februari idem na lyzovacku, dam potom info ako to fungovalo.

 

Radar som navoskoval, snezilo malo vacsinou prsalo. Zatial neovere v praxi, mozno nabuduce. 

Upraveno od robon

No jo, měli jste si koupit Fábii, ta má radar vyhřívaný ? (je smutné že Superb nemá ten kryt vyhřívaný  :( ).

Ten vyhrev tam nejak dobastlit nejde? ?

Idem po dialnici za vozidlom FA a ACC nastaveny, vsetko je v poriadku pokial vozidlo predo mnou nezacne brzdit a odbocovat z dialnice. FA a ACC na mojom vozidla stale brzdi a spomaluje vozidlo aj ked vozidlo co bolo predo mnou v odbocovacom pruhu, ktory je subezny s pravym jzdnym pruhom.

Ak za mnou nie je nikto nic sa nestane, ak je za mnou "lepič" alebo TIR-ák zoznámime sa....

 

Vysledok sledovania "prace" systemov FA+ACC po cca 800 km na dialnici.

Ak je vozidlo predo mnou a (system ho ma v "oku") odbocuje z dialnice, kde je odbocovaci pruh subezny s pravym pruhom vozidlo spomali automaticky. Ak je odbocovaci pruh z dialnice "klasicky slimak" system ho v oku nema vozidlo pokracuje v jazde bez zmeny rychlosti. Pri jazde v pravom pruhu ked je rychlost vozidla vyssia ako rychlost vozidla v lavom/strednom pruhu vozidlo spomaluje.

Upraveno od robon

před 19 minutami, Lukas_86 napsal:

Ono možná stačilo trošku hledat a nezakládat hned nové vlákno, správci jsou na to hákliví. Pak aby se tu člověk vyznal, když se jedna a ta samá věc řeší ve více vláknech :wacko:

 

https://forum.skodahome.cz/topic/134809-front-assist/?page=2

V jednom vlakne sa pise o konstrukcnych vadach, ktore maju za nasledok nefunkcnost systemu.

V druhom vlakne sa pise o funkcnosti systemu a "muchach".

Ano mali by byt obe vlakna v jednej sekcii "Asistencne systemy"!

  • Autor

Funguje mi to obdobně, pokud se ale vozidlo dostane do vedlejšího pruhu resp. z dosahu radaru, začne můj vůz opět zrychlovat. Pokud Tě to trápí, dej si v servise zkalibrovat radar - občas se stane, že držák, ve kterém je radar uchycen se trochu pohne a pak to může tímto způsobem fungovat. Mě se to stalo.

On 2/1/2019 at 2:56 PM, robon said:

Idem po dialnici za vozidlom FA a ACC nastaveny, vsetko je v poriadku pokial vozidlo predo mnou nezacne brzdit a odbocovat z dialnice. FA a ACC na mojom vozidla stale brzdi a spomaluje vozidlo aj ked vozidlo co bolo predo mnou v odbocovacom pruhu, ktory je subezny s pravym jzdnym pruhom.

Ak za mnou nie je nikto nic sa nestane, ak je za mnou "lepič" alebo TIR-ák zoznámime sa....

Taky to občas řeším, ale co s tím?

před 32 minutami, Petran napsal:

Taky to občas řeším, ale co s tím?

Riesim to preventivne s nohou na plynovom pedali, resp. to na chvilku vypnem. Vozidlo to robilo od vyroby, po vymene celneho skla (kalibrovali vsetko co museli demontovat) som to zatial nemal cas "bezpecne testovat". Mozno tento mesiac..., dam vediet co s tym je.

  • 1 měsíc později...

Netusi nekdo, jaky je aktualni SW na FA? Predtim se mne to nikdy nestalo, ted trikrat panikaril vystraznym cervenym autem uplne zbytecne. Aby se musel kalibrovat po vymene tlumicu, to je asi blbost, ne?

  • 2 týdny později...
  • Autor

Dnes mi soft v ŘJ13 přehráli z verze ACC BOSCH MQB H04 0192  na ACC BOSCH MQB H04 0196.  Měl jsem v registru uloženy chybové hlášky, navíc to hlásilo falešné varování.  Na novém softu najeto už 300 km, prozatím bez  problémů, registr chyb v ŘJ čistý.

Upraveno od KarelM

Dd, 

 

S3, TSI 162 kW, L&K, nastaveno FA vcasne varovani, ACC dve ty bile cary od vozu, uvedeni do provozu 08/2017. Najeto pres 17K km. 

 

FA testuji neustale az na hranu pouzitelnosti zejmena ve meste. Porad v nem nemam jistotu. Nekdy varuje vcasne tak jak by reagoval muj mozek a nohy. Ale vetsinou zacne vystrazne svitit a pipat az jsem skoro v kufru vozu prede mnou. Netusim, kdy by teda zacal sam brzdit a zastavil. Kdyz huste snezi, systemy FA a ACC se odstavi a nefunguji. Nevim, jak to souvisi, ale zejmena vozy na horizontu nebo v kopci (jedu vzdy do kopce) FA vuz prede mnou nevidi a ani nevaruje. Pokud bych neslapl na brzdu nabouram. 

 

ACC na me pusobi neurvale. Nekde jsem to tady cetl, ze to jde dokodovat. Aby nezacinalo hned tvrde brzdit, ale sundalo jakoby nohu z plynu a pak zacalo brzdit. Situace 130 km/h na dalnici, pred vami stojici kolona nebo pomalejsi auto nebo se do cesty zaradi pomalejsi vuz. ACC z udrzovane rychlosti zacne okamzite brzdit, vetsinou se mi zvedne tep :) Hrozne me drasa nervy pokud vuz udrzuje rychlost podle vozu prede mnou, ten odboci normalne do jineho pruhu a ACC muj vuz nahle skoro zastavi a pak zacne opet akcelerovat do pozadovane rychlosti. Velmi neprijemne pro me i pro vozy za mnou (!) 

 

Krcni pater ridice i spolujezdce trpi pri kombinaci aktivni Start/Stop, aktivni AutoHold, s nebo bez ACC. Dobrzdovani az do zastaveni, rozjezdy naprosta katastrofa. Skubne vzdy, hlava mlati do operky. Takhle si komfort urcite nepredstavuji. Opet lze asi nakodovat. Jinak deaktivovat Start/Stop, deaktivovat AutoHold a je to snesitelne. 

 

Tot postrehy z provozu. 

 

 

mrx. 

 

 

Upraveno od mrx

FA nemá brzdit za řidiče, FA na zmírnit následky nehody, tedy reaguje až na samé hraně toho co je možné ubrzdit... A že nevidí auta na horizontu při jízdě to kopce je snad jasné z podstaty fungování systému (resp. záleží na velikosti zlomu, toto by mělo nastávat jen u docela prudkých zlomu kdy radar auto nevidí, řidič na oči výše a ten auto na horizontu vidí).

 

 

Tak to je síla, zkusím si to zanedlouho...

Doplneni, ACC ma vice modu - napr. v rezimu sport brzdi a zrychluje prudceji, v modu comfort nejdriv sunda nohu z plynu a pak brzdi a rozjezdy jsou pozvolnejsi.

ACC u S3 MR2018 ma pouze Normal, Eco a Sport. Pokud chce nekdo netrhany pozitek z jizdy pri akceleraci i brzdeni, je treba pouzivat Eco. Bohuzel zrychlovani je velice pozvolne a vozy / ridici za mnou musi byt hodne nazlobeni. Na dalnici v levem pruhu dost problem. 

 

 

mrx. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.