Wojnar Vloženo 3. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2011 Je dána nějaká optimální teplota vždy pro daný typ motoru. Ten tvůj se do ní dostane jen sporadicky. Tak si to přeber jak chceš. Já bych to vyměnil. Kdyby to nebylo potřeba, nemyslíš že by se s tím výrobci s*ali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pozdravník Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 Zdravím. Zdá se, že mám podobný problém s lítáním měřáku teploty motoru. Hledal jsem pomoc v chytré knížce, ale zrovna popis měření mého motoru (1.8T 20V AGU) tam není. Problém je, že to čidlo teploty motoru nemohu vůbec najít. Na spodku olejové vany, kde bývá umístěno u ostatních motorů mám jen připravený výbrus, ale snímač je jinde. Může někdo poradit? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 Čidlo teploty motoru je umístěno na dně olejové vany? Bavíme se o teplotě vody? Asi ano, když se mluví o měřáku v palubce. Je fakt, že do teď jsem měl Š105 a Feldu, čili v podstatě furt stejný motor a teď mám 1.9 TDI, ale i tak se mi nezdá, že jinde se teplota chladící kapaliny měří na dně olejové vany. Koukni tady , sedmý odkaz. Na 9. straně staženého pdf-ka je umístění čidla teploty chladící kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 Cidlo teploty vody neni na vane,tam je cidlo hladiny a teploty oleje. Cidlo na vodu je nekde ve vodnim okruhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pozdravník Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Čidlo teploty motoru je umístěno na dně olejové vany? Bavíme se o teplotě vody? Asi ano, když se mluví o měřáku v palubce. Je fakt, že do teď jsem měl Š105 a Feldu, čili v podstatě furt stejný motor a teď mám 1.9 TDI, ale i tak se mi nezdá, že jinde se teplota chladící kapaliny měří na dně olejové vany. Koukni tady , sedmý odkaz. Na 9. straně staženého pdf-ka je umístění čidla teploty chladící kapaliny. Děkuji mnohokrát, budu se tomu věnovat a dám vědět. Mimochodem velmi příjemný odkaz na ty stránky pdf. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadaR08 Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 (editace) cidlo teploty je na leve (ridicove) strane. Hledej plastovou prirubu co do ni vedou hadice (je to sroubovane k motoru takze to najit proste musis pokud nejsi jelito teda alespon takhle je umistene OI 97 1.6 74kW). Upustis trochu kapliny z chladice a na vrchu one plastove priruby je cidlo teploty (vede k nemu kabilek se zastrckou). Sam jsem nakonec menil cidlo ale muj problem to nevyresilo (budiky mi ukazovali 90 °C jen kdyz jsem stal na volnobeh, pri jizde teplota klesala opet na 0 °C ) Vyresil to novy termostat Starline. Editováno: 9. Září 2011, autor: RadaR08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaviernaidoo Vloženo 16. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2011 Zdravím. Zdá se, že mám podobný problém s lítáním měřáku teploty motoru. Hledal jsem pomoc v chytré knížce, ale zrovna popis měření mého motoru (1.8T 20V AGU) tam není. Problém je, že to čidlo teploty motoru nemohu vůbec najít. Na spodku olejové vany, kde bývá umístěno u ostatních motorů mám jen připravený výbrus, ale snímač je jinde. Může někdo poradit? Díky. Stejný motor jako ty, před 2 roky stejný problém.Byl to termostat, nedovíral už pořádně a pořád propouštěl.takže například při delší jízdě z kopce se teplota snížila na cca 60 st. Výměna termostatu za nový problém odstranila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alsiik Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Mám už delší dobu problém s teplotou motoru. Za jízdy se dostane na 90 stupňů jen při jízdě po městě anebo při častém stání na volnoběh. Na dálnici je při teplotách teď okolo nuly teplota od 80 do 90 stupňů podle toho jestli se jede z kopce nebo do kopce. Motor se mnohem pomaleji ohřívá, ručička dlouho leží na dorazu a pak jen neochotně šplhá nahoru, na 90 se dostane třeba až po 12 - 15 kilometrech. Dřív se to ohřálo během 5 kilometrů a teplotu to drželo. Z čeho ale nejsem moudrej je to, že mám už dvakrát vyměněný termostat. Poprvé u garážníků, když se to nezlepšilo, myslel jsem že to odflákli, tak jsem jel do autorizáku, kde to za nekřesťanský prachy vyměnili za origo díl a zlepšilo se to jenom trošku. DIagnostika nehlásí žádné špatné čidlo teploty motoru. Spotřeba je normální. Máte někdo nějaký nápad čím to může být?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 No jestli to dělá termostat se dá zjistit na hadicích... Když ti budík ukazuje přeba 70° a přitom už máš teplou hadici co vede od termostu k chladiči,tak ti propouští.Měl by pustit vodu až okolo těch 90°. Mě tahle jednoduchá zkouška pomohla. A pokud to bude s hadicema Ok,tak je problém s čidlem. A co topení?Mě když blobnul termostat ,tak to mnohem méně topilo...A dlouho trvalo než vůbec začlo. Podle toho co říkáš,že ti teplota kolísá to bude termostatem. Na volnoběh ti to teplotu udrží,páč nejde nápor vzduchu na chladič,ale jen se rozjedeš někam po dálnici z mírného kopce a ručka začíná padat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alsiik Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 S hadicema se to má tak. Po návštěvě toho neorigo servisu to bylo tak, že hadice do chladiče byla teplá skoro hned. Tak jsem logicky uvažoval jeině nad termostatem. Teď po návštěvě autorizáku je tam origo termostat, vyměněný těsnění pod ním a hadice vedoucí k chladiči je zase teplá, ale tentokrát později, až když se ručka teploměru začne zvedat a je tak okolo 60 - 70 stupňů, ale určitě je teplá dřív než je tam 90. S topením to jde právě úplně proti předpokladu že je zase špatnej termostat. Topí to vlažný už po ujetí párset metrů nebo minutě volnoběhu a topí to normálně, tzn. že když jedu třeba pět kilometrů a ručička se pořád ještě nezačala zvedat, tak mi fouká horký vzduch z ofuků když dám na climatronicu "HI". Jsem z toho prostě jelen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chio11 Vloženo 3. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2012 zdravim pani.citajuc tuto diskusiu mam ten isty problem ked som kupil auto som si obcas vsimol ze klesne teplota a o par sekund sa vratila na 90.dnes pri jazde som si vsimol ze uz prestalo uplne ukazovat teplotu.motora.ako som si tu precital robi to cidlo vid link.skusim ho vymenit a potom dam vediet ci tam bol pes zakopany alebo bude problem niekde inde http://www.google.sk/imgres?q=snimac+teploty+motora+octavia&um=1&hl=sk&sa=N&biw=1092&bih=533&tbm=isch&tbnid=ETYrQYXYPHqC1M:&imgrefurl=http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php%3Fp%3D602433%26sid%3D7518f9f665ccd7f6d3970e7535ff33cb&docid=Xnnno5d7XptxOM&imgurl=http://dieselpower.cz/forum/userpix/17593_cidlo_1_1.jpg&w=400&h=300&ei=0-AbUJqOFOr_4QSy24D4CA&zoom=1&iact=rc&dur=315&sig=110702567910103480096&page=1&tbnh=162&tbnw=216&start=0&ndsp=10&ved=1t:429,r:1,s:0,i:74&tx=165&ty=92 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josefino Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 (editace) Dobrý večer pánové, mám jeden dotaz. JIž dva týdny pozoruju na mé Octavii I 2.0 určité změny. Zvýšila se mi spotřeba, klesl výkon (staršně pomalý rozjezd i s plynem na podlaze. nemůžu předjet ani starý favorit:-/ ) cca tři týdny se chove ručička teploty jak na houpačce, jednou ukáže 90°C za chviličku O°C. Další věc, která se mi přihodila, minulý týden mi zasvítila kontrolka minima chladící kapaliny (za 150 000km nebyl s kapalinou problém) dolil jsem a zase pomalu mizí.... DNes při přezouvání na zimní pneu jsem si všiml přes prostor předního pravého kola, že jak jsou kladky od drážkového řemene, tak na vaně za ní je hodně oleje (snad). Mohlo by to být špatné těsnění? Upozornuju že s olejem není problém... Mohl by mi ještě někdo poradit, kde najdu čidlo chladící kapaliny u tohoto motoru, případně zda by mohl někdo přiložit fotku?? Díky za odpověď (jsem jen amatér, tak snad jsem to vysvětlil normálně...) Editováno: 8. Listopad 2013, autor: josefino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 G62.. len,aby to nebola chlad.zmes ten únik...žeby vodná pumpa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josefino Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 D9ky moc za info. Vyzkouším vyměnit čidlo chladící kapaliny, snad se tím vyřeší to padání ručičky teploty... Jak, prosím tě poznám vadnou vodní pumpu? Vidět na ní normálně není, pokud vím... Rozvody byly dělané v 80 000km a nyní mám najeto 180 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 ak by bola netesná vodná pumpa a bol by z nej únik,tak voda bude stekať dolu poza rozvody ....jej únik bude vidieť v miestach,ako som označil v tom obrázku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josefino Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 Jo, přesně za těmito šipkami, na té vaně za tou kladkou je ta vrstva o které jsem psal výše (nejprve jsem myslel, že to bude olej a prasklé těsnění). Diky za info a přiblížení k problému, takže budu nejspíše muset udělat komplet rozvody. Při najetých kilometrech by mě to stejně čekalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 tak to pekne vymeň tie rozvody komplet aj s vodnou pumpou...už na to má to auto nárok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josefino Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 Jen pro info, na kolik vychází komplet výměna rozvodů u dvoulitru? Ať vím s jakou cenovkou počítat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 Já bral matroš od jELDY se slevou za 1700,- Kč. http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-vod-pumpa-7-7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josefino Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 Díky. To jsem zvědav, kolik po mě budou chtít v servise... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.