Přejít na obsah

Vstriky - 1.6TDI CR - repas, cisteni, testovani, vymena


Knightey-

Doporučené příspěvky

Ahoj,

tak starty uz se vzpamatovaly, ale mam jiny maly problem :-) Pri rozjedu, pokud nedam plyn nebo dam plynu malo, ma auto divny zvuk, zni jako traktor :-) Problem se startem postupne odesel, ale toto ne a ne odejit :-) Vedel by nekdo reseni? Pouzit treba cistic vstriku do nadrze? :-)

Dekuji,

Dan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
před 20 hodinami, dandyk napsal:

Takze ideal hodit vstriky na test a zjistit, ktery strika vice? :-) Diky moc

 

To je u 1.6 běžný jev když už mají vstřiky víc než 100k prostě přesné nebudou. Mě už tohle dělají oboje auta a jedno už víc jak polovinu času svého provozu, krom hluku to jiný problém nedělá, fakt bych si s tím hlavu nelámal, je to pořád nafta ne benzín ventily prostě slyšet budou, čím starší to auto bude tím méně bude přesné a hlučnější... Neřeš to a jezdi.

 

To cvakání můžeš pravděpodobně pozorovat i když pojedeš z mírného kopce budeš mít otáčky pod 2k (ideálně pod 1.5k) a budeš jen tak lehce šolíchat plyn aby jsi udržel rychlost, taky ten zvuk nejspíš uslyšíš. S vyšší provozní teplotou může hluk mizet.

 

Oni to dělají i dvoulitry, ale projevuje se to po delším časovém nájezdu a ne tak výrazně.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nez jsem si to stihl prcist, tak jsem je hodil na test. Pry maji 3 kusy spatnou elektroniku a 1 blbe strika :-)

Na dovolenou se pojede v řijnu na Balaton :-)

Ví někdo, kde sehnat levněji než 5 000,- kus? :-)

Co je pravdy na tom, že bych měl vyměnit i konektory na kabelaži?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ber kompletně nové nepoužité. Na inzerátech jsou to často díly z ukradených aut. Skladování po použití vstřikům nesvědčí, za ty ušetřené peníze to podle mě nestojí... Jak špatnou elektroniku ? Kdyby měli špatnou elektroniku tak nefungují vůbec.  Vyměnil bych ten co špatně stříká a sral bych na to. Víš co dávat v v těchto km. celou novou sadu vstřiků jen proto že prý údajně hluk způsobuje elektronika je hovadina. Čerpadlo se klidně může rozhodnout že se odporoučí a zkurví ti všechny nové vstřiky. Pokud to jezdí, měnil bych jen ten co špatně stříká a jestli chceš dělat všechny tak vyměn i čerpadlo.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Aleš Veigend napsal:

Kde si nechával dělat test a kolik to stálo? Díky :)

Jedna firma mi testovala sadu za 1200,- druha firma sadu za 1500,-.

Firem je plno, spise hledej, ani jedni mi neprisli dostatecne seriozni na to, abych jim delal reklamu.

 

Vysledek meho pribehu.

 

Auto padlo do nouzaku, pote po tisici znova, pote po tisici znova, potom se interval zvysoval tak, ze to padalo temer do kazdeho kopce na 4-5. rychlostni stupen.

Vysledek, pridrene cerpadlo, piliny ve strikovacich.

Kdyz jsem se ptal ruznych mechaniku na metodu, jak meni filtr, jak meni to a jak tamto, tak jsem se zdesil, a rozhodl, ze si udelam vymenu sam. Takze jsem vyhodil cerpadlo, trubky, rail, vstriky, prepady, palivak, otevrel nadrz a zacalo se vse cistit benzinem ve spreji.

Cerpadlo namontovalo nove, vstriky starsi s najezdem 100 000,-, ale nezdaly se mi, tak sly po 2000 km na test. Dopadly tak, ze tri maji pry spatnou elektroniku a jeden spatne podava - kdo vi co je pravdy, mozna chtel tester vydelat, protoze hned nabizel vstriky nove a jeste se ani neptal na podrobnosti, treba co to dela nebo zda jsem menil cerpadlo.

Vstriky jsem si od tohoto cloveka nevzal, hledal a nasel cloveka, ktery se zabyva, starsi pan, vypada seriozneji. Vysvetlil co a jak, a rekl, ze jsem mel rail listu cistit dukladneji, tak ze mi ji pry precisti v ultrazvuku, ale mozna to bude chtit novy regulator, tak at si pry zatim zjistim, kolik stoji a ze mi napise, za kolik ho muze sehnat on. Vstriky mi proda stejne, levnejsi o 1500,- na kusu. Co doufam, tak ze jsem neudelal chybu, ze jsem rail a trubky nenechal ultrazvukem cistit hned, tak snad se nedostal nejaky bordel pod 3 mikroby pres filtr a neudelal neco novemu cerpadlu, aby treba se casem zase nepridrelo a neudelalo stejny bordel mym novym milym vstrikovacum.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo to nechtel udelat pod 50tkč. K tomu pochybuju, ze by vystrikali ctyri benzinove cistice na vytreni nadrze a vsech trubek (i presto si myslim, ze tam urcite nejake zelezo zustalo). Pokud bychom se bavili o vymene cerpadla a vstriku vcetne trubek a railu, tak to nikdo nechtel udelat pod 90 tisic.

Odbornici na vstrikovace mi rekli - truby a rail staci proplachnout cistou naftou - blbost, fail, fake a nevim co vsechno - jedine ultrazvuk nebo benzin(ne tak jako ultra) dokaze odstranit prilepene zelezo ze zeleza.

Vcera jsem byl za serioznim starsim panem v polske lidove republice, a ten rekl, rail rozebrat, dat do ultrazvuku i trubky a mozna vymenit regulator.

 

Pan rekl, ze reseni po pilinach v soustave nikdy nebude stoprocentni ale ze takhle jsem udelal all-my-best :-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje Octa ma poctivych 150 tisic.

Kamarad dnes pocitil stejny problem na Q5 2011, poctivych 80 tisic, je prvni majitel :-)

Toz tak se to cerpadlo muze menit co 15 tisic treba s olejem, nebo preventivne kazdy rok s kabinovym filtrem :-D :-D

Editováno: , autor: dandyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to už se jedná o novou 1.6 TDI, která už nemá spojený egr a chladič spalin ? Protože mám dvě octy jednu skoro 200K a druhou s 260k. první (200k) má měněné dva vstřiky jinak je v pohodě ta druhá má původní všechny vstřiky i čerpadlo. Znám taxikáře co má passata 1.6 TDi se stejným motorem a už jde přes 500k (DPF má vyražený) a taky tvrdí že tam má vstřiky i čerpadlo původní.

 

To by totiž znamenalo že vstřikovací systém od bosche je mnohem horší než od siemense, protože nové OIII 1.6 TDi totiž přešli na bosch vstřikovače, jen pár prvních várek bylo ještě se starým CAYC....

Vždycky jsem žil tím že bosch má lepší životnost (používal se vždy u 2.0 TDI) a hlavně že není drahý na opravu... ale jak se ukazuje je to spíš naopak.

 

A prosim jak jsí přišel na suchou naftu ? To je blbost :-D. Nafta s biosrajdou je mazací až až. Jak je na tom nafta od euroilu bez biosrajdy nevim, ale moje motory si nestěžují.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

když jsou hlučný vstriky lehce pod 2tis ot. tak je to většinou, že se to šolichalo a oni se naučili špatnej předvstřik, většinou stačí pár rozumných jízd v rozumných konstatnatních otáčkách s různým profilem trati a oni se zase přeučí a ztichnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...