Jump to content

Jízda v terenu


mnik

Recommended Posts

Litam po loukách a stranich. Při režimu offroad jsem si všiml ze se musí mnohem více šlápnout(vlastně na podlahu) na plyn (81 kW tdi) aby i po rovině jelo auto stejnou rychlostí jak u bez offroad (pravda po afaltu) nevíte proc? Je tam nějaka redukce? Ale hlavně me deptá ze 85% jedu na 1. Stupeň. Dvojka je jaksi přecitlivěla a často motor zadusi. Stíhat hlídat otáčky nejde proto ze mam plno Prace hlídat kudy jedu.Ac se snažím dvojku dávat tak auto zase zdechne. Tak otázka zda i vy v terenu při cca 15-20 km/h jezdíte v podstatě jen na jednicku?

Link to comment
Share on other sites

Na 2. Bych chtěl. Když jedeš třeba 4-5 km okruh furt na 1. Otáčky to má 2000 a vic . Tak mi to přijde divný. 2. Funguje jedině když casto prošlapuju spojku a nechám ji prokluzovat což asi není dobry. Taky jakou vam tu ukazuje spotřebu? Me 9 - 11 l

Link to comment
Share on other sites

Na 2. Tam mam něco nad 1000 asi tak 1200. Dvojka Jede . ale často když se zhoupnu třeba přes kolej nebo větší hrb už nestíhám reagovat. Otáčky klesnou a motor zdechne.jak jsem už psal plyn nereaguje tak pruzne jak bez offroad modu. Fakt musím Dupal az k podlaze.

Rychleji jet nemůžu protoze auto pak desne skace. Jednička to výřesi ale přijde mi to na hlavu jet 5 km na 1.je jasný že na tom mám svuj díl viny. Snažím se výjezdit a reagovat rychleji. Jen me udivilo ze jsem auto půjčil kámošovi co jezdí v lese traktorem (tedy v terenu jak doma) a taky to 3x zadusil

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...