mnik Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Litam po loukách a stranich. Při režimu offroad jsem si všiml ze se musí mnohem více šlápnout(vlastně na podlahu) na plyn (81 kW tdi) aby i po rovině jelo auto stejnou rychlostí jak u bez offroad (pravda po afaltu) nevíte proc? Je tam nějaka redukce? Ale hlavně me deptá ze 85% jedu na 1. Stupeň. Dvojka je jaksi přecitlivěla a často motor zadusi. Stíhat hlídat otáčky nejde proto ze mam plno Prace hlídat kudy jedu.Ac se snažím dvojku dávat tak auto zase zdechne. Tak otázka zda i vy v terenu při cca 15-20 km/h jezdíte v podstatě jen na jednicku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Decibel ES Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 S 1.8t nic takovýho nepozoruju. Pokud nejedu do kopce tak na dvojku v pohodě. Občas mě v off road režimu vadí asistent sjezdu z kopce, kdy na mě zbytečně brzdí, ale dá se to řešit nohou na plynu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
havrda Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 A na jakej kvaltbys chtěl jezdit 15-20 v terénu??? S tdi...? Na trojku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mnik Posted March 11, 2016 Author Share Posted March 11, 2016 Na 2. Bych chtěl. Když jedeš třeba 4-5 km okruh furt na 1. Otáčky to má 2000 a vic . Tak mi to přijde divný. 2. Funguje jedině když casto prošlapuju spojku a nechám ji prokluzovat což asi není dobry. Taky jakou vam tu ukazuje spotřebu? Me 9 - 11 l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 A jaké máš otáčky na tu dvojku při rychlosti 15-20 km/h? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anorex Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 To je v podstatě volnoběh, na dvojku opravdu málo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mnik Posted March 11, 2016 Author Share Posted March 11, 2016 Na 2. Tam mam něco nad 1000 asi tak 1200. Dvojka Jede . ale často když se zhoupnu třeba přes kolej nebo větší hrb už nestíhám reagovat. Otáčky klesnou a motor zdechne.jak jsem už psal plyn nereaguje tak pruzne jak bez offroad modu. Fakt musím Dupal az k podlaze. Rychleji jet nemůžu protoze auto pak desne skace. Jednička to výřesi ale přijde mi to na hlavu jet 5 km na 1.je jasný že na tom mám svuj díl viny. Snažím se výjezdit a reagovat rychleji. Jen me udivilo ze jsem auto půjčil kámošovi co jezdí v lese traktorem (tedy v terenu jak doma) a taky to 3x zadusil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 offroad ma vliv na pedal plynu proto ti to nereaguje tak pruzne jak pises jinak s tema otackama to je naprd no ale nic s tim neudelas jedine zrychlit ja ted jezdim s dsg a nemuzu si stezovat v terenu jako doma samo asi pri poradnem hardcoru by se asi pekne ohrala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.